Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-20, 01:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnare av Robinsson 2024 (höst) är *trumvirvel*:
Lägg ner dina löjliga påståenden. Du är ju överbevisad varenda säsong
Citera
2024-10-20, 01:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Men. Nuuuuu, så har jag stark insyn i produktionen då jag hamnat på en topptjänst hos TV4 och även har gudstyvbarn med Petra.
Lägg ner! I sex säsonger har du haft fel och ändå fortsätter du att tramsa dig? Hoppas du blir avstängd
Citera
2024-10-20, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror ni Alva är en fd Alvar? Jag tycker hen ser väldigt maskulin ut och har märklig röst. Dessutom verkar hen helt förståndshandikappad när hen pratar.

Jag har hittat två troliga bögar, Chris och den sverigefinska blatten. Vad tror ni om det?
Bara för att hennes röst är mörk så hon inte en transa, man skulle sätt tydligare på ansiktet då.
Citera
2024-10-20, 06:57
Medlem
Citat:
Tror ni Alva är en fd Alvar? Jag tycker hen ser väldigt maskulin ut och har märklig röst. Dessutom verkar hen helt förståndshandikappad när hen pratar.

Jag har hittat två troliga bögar, Chris och den sverigefinska blatten. Vad tror ni om det?
Du kan ha rätt. Varför undrar du?
Citera
2024-10-20, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du kan ha rätt. Varför undrar du?

För de vill väl ha ett skäl att spy galla över transpersoner antagligen..ser ingen annan anledning till syftet till att behöva veta det. Alva är väl som Ci förra säsongen, kvinna med bas röst...
Citera
2024-10-20, 10:37
Medlem
1754s avatar
Härligt att den där jävla viktigpettern röstades ut. Synd att hon valde att tacka ja till gränslandet.

Härligt att SnyggTove är tillbaka igen.
Citera
2024-10-20, 12:12
Medlem
Citat:

Jag tänkte att du mende en alv, hon har väl lite konstiga öron som en alv typ! Men håller med om att hon ser androgyn ut! Så jobbigt att höra hennes läspande och sluddrande!
Citera
2024-10-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Lägg ner! I sex säsonger har du haft fel och ändå fortsätter du att tramsa dig? Hoppas du blir avstängd
Det här är ju tips jag får av produktionen. Vilken regel bryter jag mot när jag använder spoilerfunktionen? Det här är personangrepp och en attack på mig, jag som är en vänlig själ som delar med mig till de intresserade. Den som bör stängas av är du.
Citera
2024-10-20, 17:15
Medlem
graFFes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Du måste ha letat ordentligt, hatten av för den insatsen! Vad jag kan se lägger hon mest upp bilder där hon åker rullbräda? Men, flitig muff-rakning kan ju förklara varför hon kliar sig så frenetiskt i klippet som någon lade upp!

Ännu konstigare då att han har fitta och pattar!!

Är Petra PK? Usel programledare kan jag gå med på, men så värst PK kan jag inte se att hon är. Kom också ihåg att hennes främsta merit är att ha ingått i en organisation som knivar ihjäl muslimer i största hemlighet. Det är inte så PK.

Finns inte mycket men hittade lite
https://imgbox.com/vmMdD9ZD
https://imgbox.com/QFCzxo0R
Citera
2024-10-20, 17:48
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Tycker det har svårt att dra i gång i år. Saknar Pål som kunde trigga i gång lite grejer.
Vem är Pål?
Citera
2024-10-20, 18:17
Medlem
Den där Amanda kan vara den mest curlade barnrumpan jag någonsin sett i ett svenskt TV-program
Citera
2024-10-20, 18:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Vem är Pål?

Pål Hollender, veteran från när det gick på SVT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in