Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengufebern
Jag lste en 5a 3cmc idag, han jag kpte av sa de vara tv sorter. I tv psar ser kristallerna ut som dom ska gra, men den tredje psen s r de helt vitt. Den nu va inte kletig men den va vldigt pors, jag och min vn har dragit en lina som sved lite men inte som det brukar gra!

Har lst har att vissa snackar om 2cmc att de har en vitare frg. Finns det 3cmc som r helt vitt eller? Detta va samma frg o typ lite hrdare n att krossa en laddsten typ

Om ngon kunnig vill ha en bild s kan jag skicka i meddelande!
Citera
2024-09-21, 23:11
Medlem
Citat:
Om ngon kunnig vill ha en bild s kan jag skicka i meddelande!
Antagligen 2-mmc. Folk har frskt krnga det som 3-cmc ett tag nu.
Citera
2024-09-21, 23:32
Medlem
Man blev vldigt flummig p den mer en speedad!
Citera
2024-09-23, 18:50
Medlem
Citat:
Jag lste en 5a 3cmc idag, han jag kpte av sa de vara tv sorter. I tv psar ser kristallerna ut som dom ska gra, men den tredje psen s r de helt vitt. Den nu va inte kletig men den va vldigt pors, jag och min vn har dragit en lina som sved lite men inte som det brukar gra!

Har lst har att vissa snackar om 2cmc att de har en vitare frg. Finns det 3cmc som r helt vitt eller? Detta va samma frg o typ lite hrdare n att krossa en laddsten typ
Tycker den fungerar minst lika bra som vanlig 3-cmc iaf! Dessutom mycket mindre bieffekter och skit, vanlig kikki har mig liksom sngliggande i tv dagar fljt av tv dagar med extremt lg energi och mende. Med denna rcker en natt med god smn fr att bli 90% terstlld.

Jag skulle gissa att det kan vara 2-MMC eller t o m 3-MMC. 2-CMC passar inte in med ruset jag upplevde.
Citera
2024-09-26, 10:15
Medlem
OT men vet inte vart jag annars ska vnda mig. 3 cmc nskar jag att jag upptckt tidigare (eller inte&#129300. Men undrar finns det ngot idag som liknar 3 cmc men som r lagligt?
Fick upp 2mmc men inget tydligt svar p frgan. Dock stod det p hemsidan (utlndsk sklart) "Soon banned"

S min frga finns det ngon laglig substans som r schysst?

Gr inget om den pminner om 3 cmc
Citera
2024-09-27, 20:10
Medlem
Sallinskiis avatar
Drog precis i mig vad jag skulle uppskatta ca 250mg rektalt, knde inte mycket (kam bero p benso jag tog innan idag) men denna sved inte ett dugg men gav ju ingen effekt heller (ter, kanske benson)

Ngon som.krt denna oralt med framgng?

Fr den frter ju skiten ur och bokstavligt talat ddar nsan/slemhinnorna fr all framtid.

Nr jag snortar den slr den rtt bra.

M vl och ta det lugnt dr ute!
Citera
2024-09-28, 11:53
Medlem
11.Enzos avatar
Bomba en 1a S i samband med alkohol p fest? Nn som har erfarenhet eller nn typ av rusrapport s man inte slnger i sig och ker p en verdos p en sn hr vacker lrdag?
Citera
2024-09-29, 01:03
Medlem
11.Enzos avatar
Citat:

Stmmer nog bra de, jag kpte 1f400 3c klara fina rena kristaller och dagen efter en billigare version fr 1f300 och den billigare versionen var inte kristaller utan mer som tjack klumpigt och fastnar vid de snflingarna rr.
Citera
2024-09-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mizztie
OT men vet inte vart jag annars ska vnda mig. 3 cmc nskar jag att jag upptckt tidigare (eller inte&#129300. Men undrar finns det ngot idag som liknar 3 cmc men som r lagligt?
Fick upp 2mmc men inget tydligt svar p frgan. Dock stod det p hemsidan (utlndsk sklart) "Soon banned"

S min frga finns det ngon laglig substans som r schysst?

Gr inget om den pminner om 3 cmc
N. O 3-cmc r ju olagligt med.
Kp p gatan?? Har ju brjat komma i en hel del igen iaf i min stad
Citera
2024-10-21, 14:39
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11.Enzo
Stmmer nog bra de, jag kpte 1f400 3c klara fina rena kristaller och dagen efter en billigare version fr 1f300 och den billigare versionen var inte kristaller utan mer som tjack klumpigt och fastnar vid de snflingarna rr.
Jag fick ocks en ny sort idag, den var inte lika klara kristaller som frra gngen. Och gjorde inte ont alls att snorta (vilket jag tycker r sknt)
Nu hoppas jag bara p att den kickar lika sknt. Fr se inom 15 minuter
Citera
2024-10-22, 04:26
Medlem
God morgon
Testade denna frsta gngen frra veckan! Vet inte vad jag ska sga/vad jag tycker!
Jag bombade totalt 7 gram kanske p ca 6 dagar! Jag gjorde detta pga att jag fuckade upp ett UP och va tvungen att sluta med min adhd medicin i 14 dagar s jag kunde inte boosta med vanligt tjack som jag gjort i flera r!

Till min spaning: efter ca 3 dagar s brjade mitt kiss bli super mrkt, blev lite fundersam men struntade i det!
Dag 5 s va det GALET mrkt/brunt
Tom nr jag lmnade prov s tittade dom p mig som jag snart skulle d eller liknande!
Har ngon haft samma upplevelse? Det tog ca 1 dag efter jag slutade ta kristallerna s brjade kisset bli normalt igen 🤯😂
Citera
2024-11-01, 03:02
Medlem
Som jag vetat p senaste s har det funnit 2 varianter som folk haft p gatan. En billigare variant dr det r s kristaller, vissa lite brunaktig o frgen men annars s luktar den krille och smakar som det. Kicken r dock helst vrdels. Sg att du fr Max 33% av kicken du vanligtvis brukade f.

Det ska ocks kommit in nytt nu precis som ni sger, ser inte exakt ut som det r krille och inte lika hrda kristaller. Kncker man dessa i mindre bitar ser man att dem r vldigt klara att se igenom vilket dem ska. Kicken pminner om frsta gngerna men ngonsin. Tyckte grejerna va precis som dem skulle

Har testat bgge och kan rekommendera den men lite pulver p utsidan ven om du r dyrare fr tillfllet

PS skriver detta ptnd, frlt om de blev lite misstag i meddelandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in