Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-13, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
God morgon
Testade denna frsta gngen frra veckan! Vet inte vad jag ska sga/vad jag tycker!
Jag bombade totalt 7 gram kanske p ca 6 dagar! Jag gjorde detta pga att jag fuckade upp ett UP och va tvungen att sluta med min adhd medicin i 14 dagar s jag kunde inte boosta med vanligt tjack som jag gjort i flera r!

Till min spaning: efter ca 3 dagar s brjade mitt kiss bli super mrkt, blev lite fundersam men struntade i det!
Dag 5 s va det GALET mrkt/brunt
Tom nr jag lmnade prov s tittade dom p mig som jag snart skulle d eller liknande!
Har ngon haft samma upplevelse? Det tog ca 1 dag efter jag slutade ta kristallerna s brjade kisset bli normalt igen 🤯😂
Ja ass kr du krill eller ntt liknande ska du dricka mer vatten men det vet du vll om du krt tjo i flera r, Kp hem resorb eller nn annan vtskeersttning och hinka vatten nsta gng du ska kra sdr.
Citera
2024-11-13, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
det kom som "vita" igenomskinliga kristaller. FAN va ont det drar att snorta det. Snortade cirka 0.15 i vardera nsta.
Nu ska vi bara se hur det slr, Jag gr p massa olika diverse mediciner s jag frvntar mig inget mdma rus direkt. Men updaterar om nn timme!

mycket energi, skulle sga 2/5 mdma rus 5/5 tjack rus. Nstan s man inte vgar ta mer pgrund av hur ont det gr i nsan
Svedan r en del av charmen med krill ju nsan ska svida och gonen rinna 🫡
Citera
2024-11-19, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affebofink
Jag har en riktigt ordentlig krlek till att snorta 3-cmc. Det r nstan det jag lngtar mest till nr jag tnker p 3-cmc. Det r s OTROLIGT sknt att snorta. Jag lskar hur det brnner i nsan och jag lskar smaken.

Sedan efter man dragit sina linor s r det bara att brja vnta in effekten. Fr mig gr det cirka 2 minuter och det kickar in. Sedan r man i himmelriket.

Jag tog 3-cmc efter att ha levt ofrivilligt nykter frn cannabis i runt 10 r. 3-cmc blev d min favoritdrog. Det r s sjukt sknt hur det svajar/snurrar i huvudet medans man har den kroppsliga euforin.
Senast redigerad av johnbohm400 2024-11-19 kl. 03:59.
Citera
2024-11-22, 14:51
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affebofink
Haha jo den frsta batchen jag kpte var s, tacka gud att nyaste batchen inte gr lika ont i nsan lol

Frresten s testade jag En rvapanna, cirka 0.2g och trodde det frst var en bust men sen efter 15 minuter s var jag geeked till max > Nstan s man lngtar tillbaka till nlarna, men det steget ska jag absolut inte ta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in