Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Du är ju helt rubbad. Men det är ingen nyhet.
Jag är så långt ifrån avundsjuk det går att komma och är för din upplysning extremt nöjd över min livssituation på alla sätt 😌
Du kan försöka intala andra det - men är man nöjd med sin livssituation så uttrycker man sig inte med så stor avundsjuka som du gör.
Att låtsas att fina saker och upplevelser skulle vara negativt för relationen mellan barn och förälder är ju skrattretande - men klassiskt för de som själva inte har råd och engagemang. Som Rask ungefär .. det är skadligt med egna rummen - det bästa för barnen är en skokartong .. det blir såååå mycket mer kärlek i det .. *skratt*
Citat:
Chrippa är en olämplig förälder. Du har fått vissa exempel på tillfällen. Sen om du nu tycker han är så bra och att det inte är några problem kring lilltjejens uppväxt i Chrippas närhet så säger det allt om vem du är..du behöver inte bemöda dig att svara mig mer
Nej, du har inte gett något exempel på att han i omhändertagandet av Lillen är olämplig.
Hon får mat, bra kläder, leksaker, omtanke, tid, kärlek - det grundläggande och mer.