Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Tror du måste åkt på väldigt oturliga kartor alltså, det är rätt så jävla ovanligt att få fentanyl i blåa. Kan vara så att det cirkulerar just extra mycket där du bor, men annars brukar det vara alprazolam man får, även om det är underdoserat som fan.
Håller med äter dagligen blåbär ca 15 år alltid samma färg på dem ,UG självklart att dom är det jag har märkt att dom är underdoserade eller ojämna som fan. ibland räcker 4 st ibland 8 st blir aldrig trött av alpra (inte svenska xanor från apotek heller) blivigt blir mer så jag fixar dagen som dom ska funka.
Så alpra är det i dem ,sen om det blir blandat med nåt annat som bromazepam så borde man känna muskelsvaghet som med Diazepam. Tram och skit hade jag känt direkt.
För mig som ätit så lång tid är det enda jag märkt är att dom är mer ojämna åt et svaga hållet.
När dom kom så kunde man få överdoderade det känns som aldrig nu för tiden.
Aldrig mått dåligt eller känt av annat.
Men som alla säger börja aldrig med benzo , det är svårt om du har en beroende personlighet. Pengar och bortkastad tid. Sen måste vården i Sverige ang ångest problematik bli bättre idag tvingas folk att köpa saker dom ej vet nåt om. Socialstyrelsen stryper allt.