Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:28
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Finns ett svart/mörkt tema i inställningar.
Hade helt missat detta eftersom att kategorin är helt skumt döpt.
Tack!
Citera
Igår, 22:34
  #14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Hade helt missat detta eftersom att kategorin är helt skumt döpt.
Tack!
Finns även en chrome extension som kan ändra bakgrund, länk och text till valfri färg på Flashback. Osäker på om det funkar på mobil, men på stationär dator funkar det iaf.

Exempel:
https://postimg.cc/WFTLn259
Citera
Igår, 23:02
  #15
Medlem
slutbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Finns ett svart/mörkt tema i inställningar.

Fantastiskt, hittade det
Tack!
Citera
Igår, 23:13
  #16
Medlem
Dylans avatar
Det är bara mobboffer som sitter med grått FB. Så länge det svarta temat funnits har FB varit svart för mig.

Det är också bara mobboffer som inte ändrar till max antal inlägg per trådsida, och sedan hänvisar till sidnummer i tråd som inte alls stämmer, därför att andra inte sitter med dial-up år 2024 och inte behöver begränsa datamängden.
Citera
Igår, 23:32
  #17
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
1. Flashback är ett textbaserat debattforum, inget tivoli.

Är allt annat än grått ett "tivoli"?

Citat:
2. Skäms du över din närvaro här?

Alla som varit på FB i mer 10 minuter märker vilka fullständiga muppar, nazister, rysstroll och incels som hänger här. Jag klandrar inte någon som inte vill bli potentiellt misstagen för något sådant.
Citera
Igår, 23:38
  #18
Medlem
Klas-Vegass avatar
Ja, flashback borde genomsyras av regnbågsflaggan.
Citera
Igår, 23:44
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
1. Flashback är ett textbaserat debattforum, inget tivoli.

2. Skäms du över din närvaro här?
  1. Fyrfärgstryck fanns även på farfars tid.
  2. Jag skäms som fan. Jag vill inte bli förknippad med alla mongon som hänger här.

Jag visste inte att svart färgschema fanns så tack. Men det ser fördjävligt ut. Kan inte någon som kan webbdesign göra det snyggare?
Citera
Igår, 23:44
  #20
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Ä

Alla som varit på FB i mer 10 minuter märker vilka fullständiga muppar, nazister, rysstroll och incels som hänger här. Jag klandrar inte någon som inte vill bli potentiellt misstagen för något sådant.

Kanske är det väsentligare vad man gör och uttrycker än var man befinner sig?
Frun och minst två av barnen (vuxna) vet vem jag är här och det är inget problem för någon av oss.
Vi och jag har rent av lite roligt tillsammans åt "ett och annat" inlägg som jag läser och/eller besvarar här.
Citera
Igår, 23:47
  #21
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Jag skäms som fan. Jag vill inte bli förknippad med alla mongon som hänger här.

Okej, så varför hänger du här då?
Citera
Igår, 23:49
  #22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Kanske är det väsentligare vad man gör och uttrycker än var man befinner sig?
Frun och minst två av barnen (vuxna) vet vem jag är här och det är inget problem för någon av oss.
Vi och jag har rent av lite roligt tillsammans åt "ett och annat" inlägg som jag läser och/eller besvarar här.

Fru och barn vet ju såklart vem du är. Jag syftade mer på andra som ser dig i offentligheten. T o m om jag aldrig kommer träffa personen igen i mitt liv så skulle jag föredra att denne inte misstänker att jag kan vara förintelseförnekare eller flat earther. Så jag sympatiserar med att inte vilja visa offentligt att jag skriver på FB.
Citera
Igår, 23:58
  #23
Medlem
Olika färgscheman hade suttit riktigt fint.
Gärna ett up-vote system, så det populäraste inlägget hamnar högst upp.
Man skulle även kunna "lägga" en emojie som man tycker passar.
Kan bli spännande att se om det är den stumma apan eller smirken.

Jag ska gå och lägga mig.
Citera
Igår, 23:58
  #24
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Fru och barn vet ju såklart vem du är. Jag syftade mer på andra som ser dig i offentligheten. T o m om jag aldrig kommer träffa personen igen i mitt liv så skulle jag föredra att denne inte misstänker att jag kan vara förintelseförnekare eller flat earther. Så jag sympatiserar med att inte vilja visa offentligt att jag skriver på FB.

Nej, alla som känner mig vet inte att jag är "Stenballe" på Fb, men det beror i första hand inte på att jag skäms över var eller vad jag skriver, utan på att en del skulle ta det på för stort allvar.

Men visst, om jag i hemlighet vore fanatisk konspirationsteoretiker, nazist eller ha en olämplig sexuell läggning så skulle jag vilja vara mer anonym.
Men jag vill tro att de flesta här inte tillhör ovanstående kategorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in