Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-24, 17:25
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Felpost
Citera
2024-10-24, 17:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Men Britta, din dumma kossa! Om man varken fr bekrftelse eller dater s r killen inte intresserad. Det borde man fatta utan att behva tjat-frga om det. Samtidigt kunde fegisen Stephane ha sagt det rakt ut istllet fr att linda in allt in absurdum.

Samma sak med Marion. Rasmus har inte gett dig ngon ensam-date fr att han inte r intresserad. Simple as that.

MEN de mste ju dela ut X antal rosor nd. Annars skulle ju 90% av tjejerna frsvinna direkt. De mste allts ven dela ut rosor till sna de egentligen inte har ngot intresse fr. Det ser man tydligt varje r att en klick hnger med avsnitt efter avsnitt utan att f ngon bekrftelse alls. Hade jag varit i ett snt lge hade jag fattat galoppen och valt sjlvmant att ka hem.

Blir alltid lika fascinerad ver tjejer som pstr att "de inte fr en chans att visa vem de r". N, om ngon inte r intresserad s vill de inte heller veta vem du r.

Mina favoriter bland tjejerna r Nathalie och Mellie. S fina naturliga tjejer. Tror att Mellie r den som hade passat bst med Rasmus. Att han tittar efter 21-ringar r helt obegripligt.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-10-24 kl. 18:18.
Citera
2024-10-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Mina favoriter bland tjejerna r Nathalie och Mellie. S fina naturliga tjejer. Tror att Mellie r den som hade passat bst med Rasmus. Att han tittar efter 21-ringar r helt obegripligt.

Han tnder mer p de yngre tjejerna, s enkelt r det. Men han mste vl nd ngonstans frst att sannolikheten att det kommer att funka p hemmaplan med ngon av dem r jvligt lg? Inte mnga tjejer i den ldern som r helt redo att bli plastmamma t ngon annans barn, med allt vad det innebr.
Citera
2024-10-24, 20:56
Medlem
Vad r det fr konstiga glasgon Marion gr omkring med?
Citera
2024-10-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad r det fr konstiga glasgon Marion gr omkring med?

Har tnkt p de ocks 😄 Jag tycker inte dem passar hennes ansiktsform alls.
Citera
2024-10-25, 00:47
Medlem
Dagens avsnitt

Mly Queen of fucking everything under dagens mingel och rosceremoni! I sin rda klnning med slits och de matchande handskarna s verglnste hon allt vad andra damer hette. Med den gracen och de kurvorna s kommer jag nrmast att tnka p det brittiska uttrycket "sex on legs"! Tycker synd om den andra stackarn som ocks fick bra rtt, i jmfrelse med frken Ek s bleknade hon bara och tynade bort (vet inte ens vem det var).
Emely har fr vrigt regerat hela den hr ssongen hitintills. Fr jag vlja s hoppas jag att hon lindar Steve runt sitt sexiga lillfinger och sedan dumpar honom stenhrt.

Britta S Britta fick ka. Inte helt ovntat men jsses vad missfrstdd och orttvist behandlad hon blivit hr p FB (ja, jag r ocks skyldig).
Jag tror att hon egentligen helt enkelt var medveten om att hon tvlade mot ett gng intetsgande bimbos och bestmde sig fr att sticka ut frn mngden genom att kra sin annorlunda "pang p rdbetan"-taktik. Den funkade dock inte eftersom bda herrarna r s totalt fantasilsa att de bara r intresserade av blonda, fjra, barbiedockor. Nr de s trffar p.en vacker, litet fr smart, litet fr envis, kvinna med gudomliga ben har de inte en susning vad de skall gra med henne och drfr gick det som det gick. Och tnk.vad de missade, hon verkade ju minst sagt vara pigg p det mesta...
Vaya con Dios, Britta!

Emelin Bar upp sin grna klnning med den ran. Den enda som kunde tvla med Emely Ek under minglet/ rosceremonin. Men dr kom Emelin tyvrr ohjlpligt p andra plats.

Till sist kan jag bara undra om Fannys tillrttavisning av Rasmus ("Inte rumpan!") handlade om hans smekningar under den aktuella dejten eller om hon drog upp frhllningsregler fr eventuell framtida ktenskaplig samvaro. Hmmm...
Citera
2024-10-25, 01:37
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-mannen
Vet vem han r sen barnsben, ett fetto till idiot som ingen gillade. Man ville varken vara med eller emot honom d diagnoserna avlser varandra.
Minns mycket vl nr han spade p sin halvblinda bsta vn mer eller mindre utan anledning, utan bara fr att hvda sig.

Att han gr via TV fr att framhva sig som en svrmorsdrm fr mig att krkas lite i mun.

Jag vevar hejvilt med en rd flagg hr!

Jass intressant har du mer av Rasmus dumheter att dela med dig av?

Man ser ju direkt att killen bara leker s snll o go och egentligen dljer ngot mrkt. ver hlften av hans dejter har i princip bara vart krk ger inget vidare intryck mer n att han r alkad. Kom igen har han inget bttre att komma med n o blanda sunkdrinkar och pilla p folks rumpor utan tillstnd?
Citera
2024-10-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Dagens avsnitt

Mly Queen of fucking everything under dagens mingel och rosceremoni! I sin rda klnning med slits och de matchande handskarna s verglnste hon allt vad andra damer hette. Med den gracen och de kurvorna s kommer jag nrmast att tnka p det brittiska uttrycket "sex on legs"! Tycker synd om den andra stackarn som ocks fick bra rtt, i jmfrelse med frken Ek s bleknade hon bara och tynade bort (vet inte ens vem det var).
Emely har fr vrigt regerat hela den hr ssongen hitintills. Fr jag vlja s hoppas jag att hon lindar Steve runt sitt sexiga lillfinger och sedan dumpar honom stenhrt.

Men!!! Jag bli generad 🥵🥵🥵
Citera
2024-10-25, 07:46
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Var tvungen att googla namnen p er tjejer och har kommit fram till att Emely Ek r det enda namn som rimmar ngot med Miyek

Anv namnet r MLYEK
M L Y
Em el y 🤗
Citera
2024-10-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlyek
Men!!! Jag bli generad 🥵🥵🥵
Bli inte det, bli helikoptersyrra istllet!
Citera
2024-10-25, 08:23
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Anv namnet r MLYEK
M L Y
Em el y 🤗
Vet man inte att det finns ngon som heter Emely Ek s r det inte helt sjlvklart.. men hrligt att du r vertydlig nu nr jag vet att det finns ngon som heter Emely Ek 😉
Citera
2024-10-25, 11:12
Medlem
timpanis avatar
Jag har lyssnat p intervjun med Britta i senaste avsnittet av podcast Rosceremoni, och jag har ndrat uppfattning. lskar henne nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in