Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-24, 01:40
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Varfr sitter Rasmus och lindar in allt och ljuger fr Britta? Han borde ju bara sga som det r. Han tnder bara p sm blonda brudar med dockansikten. Britta har ju faktiskt en energisk personlighet och verkar veta vad hon vill. Det skrmmer vl bde Rasmus och Stephane fr dom bda verkar va barnsngsrnare.
Citera
2024-10-24, 02:19
Medlem
fonders avatar
Bra att de skickade hem Britta, tyckte synd om henne som bda behll och plgade trots att de uppenbart var ointresserade. Och vilka vackra ben hon har.
Citera
2024-10-24, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Stephane kunde sga att han lskar bajs och du skulle svara med "hhh, vilket intressant svar!". Du r riktigt pinsam.

Hahhaha jag hade frmodligen skrattat och sagt samma sak. Men blev verkligen helt indoktrinerad dr inne 😂 men pinsam skulle jag inte kalla mig 👍
Citera
2024-10-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Vem r du i programmet?

Gissa 4 ggr till😂😂😂
Citera
2024-10-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Bra att de skickade hem Britta, tyckte synd om henne som bda behll och plgade trots att de uppenbart var ointresserade. Och vilka vackra ben hon har.

Jag tnkte ocks p hennes ben nu senaste RC! Omgggggg snn puma!
Citera
2024-10-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Han r ju en riktig ventyrare vilket jvla skmt.
Det r sna floskler som personer som saknar personlighet slnger sig med. Han vgrar ju prata om sig sjlv och sitt frflutna eftersom han anser att man inte lr knna en person d
Citera
2024-10-24, 13:34
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlyek
Gissa 4 ggr till😂😂😂
Var tvungen att googla namnen p er tjejer och har kommit fram till att Emely Ek r det enda namn som rimmar ngot med Miyek
Citera
2024-10-24, 14:06
Medlem
Megamindfulls avatar
Analys av dagens avsnitt:

Pojkarna r ohyggligt fega och trs inte kra med lite rakare rr.

Britta och Marion r ssongens mest verklighetsfrnvnda tjejer. Det var och r vertydligt att ingen av dem kommer st kvar sist med ngon av pojkarna. Marion kommer troligtvis ka nsta gng.

Analys av Bachelor:
Hlften av tjejerna skulle kunna ryka redan frsta dagen enkom baserat p utseende enligt bachelors preferenser.
Drefter borde minst 2-4 tjejer ryka p varje roscermoni och istllet lta sista 3 tjejer per bachelor f mer tid.
Citera
2024-10-24, 14:56
Medlem
Citat:
Rasmus, om han hade varit lite kortare och lite kralligare med en fet kramsnus under lppen s hade han ltt kunnat tas fr en landsortsgrabb frn Svenljunga som gtt fordonsteknisk med medelmttiga betyg men tack vare sin plitlighet avancerat till frman efter 12 r

Vet vem han r sen barnsben, ett fetto till idiot som ingen gillade. Man ville varken vara med eller emot honom d diagnoserna avlser varandra.
Minns mycket vl nr han spade p sin halvblinda bsta vn mer eller mindre utan anledning, utan bara fr att hvda sig.

Att han gr via TV fr att framhva sig som en svrmorsdrm fr mig att krkas lite i mun.

Jag vevar hejvilt med en rd flagg hr!
Citera
2024-10-24, 15:02
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Instmmer.

Stephane knns som en manlig bimbo. Ett snyggt yttre (objektivt sett) med ett lite mystiskt tillvgagngsstt men nr det skrapas p ytan s finns det inte s mycket mer

Rasmus, om han hade varit lite kortare och lite kralligare med en fet kramsnus under lppen s hade han ltt kunnat tas fr en landsortsgrabb frn Svenljunga som gtt fordonsteknisk med medelmttiga betyg men tack vare sin plitlighet avancerat till frman efter 12 r

r det inte just det Rasmus r? Han r ju inte frn ngon storstad. Inte med den silverkedjan och dom tatueringarna.
Citera
2024-10-24, 15:58
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-mannen
Vet vem han r sen barnsben, ett fetto till idiot som ingen gillade. Man ville varken vara med eller emot honom d diagnoserna avlser varandra.
Minns mycket vl nr han spade p sin halvblinda bsta vn mer eller mindre utan anledning, utan bara fr att hvda sig.

Att han gr via TV fr att framhva sig som en svrmorsdrm fr mig att krkas lite i mun.

Jag vevar hejvilt med en rd flagg hr!
Jaha dr ser man. Han tar nog medicin nu. Tycker mig se symptom p klassiska biverkningar

Vill bara frtydliga att jag menade frman p ortens bilverkstad Svennes Bil & Mek med 3 anstllda eller liknande.
Citera
2024-10-24, 17:03
Medlem
DaddyCool64s avatar
Klart dom vljer dom snyggaste brudarna. S har det alltid varit, utseende gr lngt s lnge inte personen r helt dum i huvudet. Dom flesta snubbar hade valt samma.

Sedan s tvlar bda grabbarna p ett stt mot varandra. Vissa av tjejerna hoppar mellan bda tv och det vet dom om, man vljer drfr samma brudar om och om igen fr att skerstlla att dom brudarna inte tappar intresse.

Killarna r samtidigt vldigt fega som inte kan sga rakt ut och konstant ger falska frhoppningar men samtidigt blir det ingen bra TV om hften ryker efter tv program.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-10-24 kl. 17:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in