Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-24, 17:25
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Felpost
Citera
2024-10-24, 17:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Men Britta, din dumma kossa! Om man varken får bekräftelse eller dater så är killen inte intresserad. Det borde man fatta utan att behöva tjat-fråga om det. Samtidigt kunde fegisen Stephane ha sagt det rakt ut istället för att linda in allt in absurdum.

Samma sak med Marion. Rasmus har inte gett dig någon ensam-date för att han inte är intresserad. Simple as that.

MEN de måste ju dela ut X antal rosor ändå. Annars skulle ju 90% av tjejerna försvinna direkt. De måste alltså även dela ut rosor till såna de egentligen inte har något intresse för. Det ser man tydligt varje år att en klick hänger med avsnitt efter avsnitt utan att få någon bekräftelse alls. Hade jag varit i ett sånt läge hade jag fattat galoppen och valt självmant att åka hem.

Blir alltid lika fascinerad över tjejer som påstår att "de inte får en chans att visa vem de är". Nä, om någon inte är intresserad så vill de inte heller veta vem du är.

Mina favoriter bland tjejerna är Nathalie och Mellie. Så fina naturliga tjejer. Tror att Mellie är den som hade passat bäst med Rasmus. Att han tittar efter 21-åringar är helt obegripligt.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-10-24 kl. 18:18.
Citera
2024-10-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Mina favoriter bland tjejerna är Nathalie och Mellie. Så fina naturliga tjejer. Tror att Mellie är den som hade passat bäst med Rasmus. Att han tittar efter 21-åringar är helt obegripligt.

Han tänder mer på de yngre tjejerna, så enkelt är det. Men han måste väl ändå någonstans förstå att sannolikheten att det kommer att funka på hemmaplan med någon av dem är jävligt låg? Inte många tjejer i den åldern som är helt redo att bli plastmamma åt någon annans barn, med allt vad det innebär.
Citera
2024-10-24, 20:56
Medlem
Vad är det för konstiga glasögon Marion går omkring med?
Citera
2024-10-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad är det för konstiga glasögon Marion går omkring med?

Har tänkt på de också 😄 Jag tycker inte dem passar hennes ansiktsform alls.
Citera
2024-10-25, 00:47
Medlem
Dagens avsnitt

Mly Queen of fucking everything under dagens mingel och rosceremoni! I sin röda klänning med slits och de matchande handskarna så överglänste hon allt vad andra damer hette. Med den gracen och de kurvorna så kommer jag närmast att tänka på det brittiska uttrycket "sex on legs"! Tycker synd om den andra stackarn som också fick bära rött, i jämförelse med fröken Ek så bleknade hon bara och tynade bort (vet inte ens vem det var).
Emely har för övrigt regerat hela den här säsongen hitintills. Får jag välja så hoppas jag att hon lindar Steve runt sitt sexiga lillfinger och sedan dumpar honom stenhårt.

Britta Så Britta fick åka. Inte helt oväntat men jösses vad missförstådd och orättvist behandlad hon blivit här på FB (ja, jag är också skyldig).
Jag tror att hon egentligen helt enkelt var medveten om att hon tävlade mot ett gäng intetsägande bimbos och bestämde sig för att sticka ut från mängden genom att köra sin annorlunda "pang på rödbetan"-taktik. Den funkade dock inte eftersom båda herrarna är så totalt fantasilösa att de bara är intresserade av blonda, fjära, barbiedockor. När de så träffar på.en vacker, litet för smart, litet för envis, kvinna med gudomliga ben har de inte en susning vad de skall göra med henne och därför gick det som det gick. Och tänk.vad de missade, hon verkade ju minst sagt vara pigg på det mesta...
Vaya con Dios, Britta!

Emelin Bar upp sin gröna klänning med den äran. Den enda som kunde tävla med Emely Ek under minglet/ rosceremonin. Men där kom Emelin tyvärr ohjälpligt på andra plats.

Till sist kan jag bara undra om Fannys tillrättavisning av Rasmus ("Inte rumpan!") handlade om hans smekningar under den aktuella dejten eller om hon drog upp förhållningsregler för eventuell framtida äktenskaplig samvaro. Hmmm...
Citera
2024-10-25, 01:37
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-mannen
Vet vem han är sen barnsben, ett fetto till idiot som ingen gillade. Man ville varken vara med eller emot honom då diagnoserna avlöser varandra.
Minns mycket väl när han spöade på sin halvblinda bästa vän mer eller mindre utan anledning, utan bara för att hävda sig.

Att han går via TV för att framhäva sig som en svärmorsdröm får mig att kräkas lite i mun.

Jag vevar hejvilt med en röd flagg här!

Jasså intressant har du mer av Rasmus dumheter att dela med dig av?

Man ser ju direkt att killen bara leker så snäll o go och egentligen döljer något mörkt. Över hälften av hans dejter har i princip bara vart krök ger inget vidare intryck mer än att han är alkad. Kom igen har han inget bättre att komma med än o blanda sunkdrinkar och pilla på folks rumpor utan tillstånd?
Citera
2024-10-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Dagens avsnitt

Mly Queen of fucking everything under dagens mingel och rosceremoni! I sin röda klänning med slits och de matchande handskarna så överglänste hon allt vad andra damer hette. Med den gracen och de kurvorna så kommer jag närmast att tänka på det brittiska uttrycket "sex on legs"! Tycker synd om den andra stackarn som också fick bära rött, i jämförelse med fröken Ek så bleknade hon bara och tynade bort (vet inte ens vem det var).
Emely har för övrigt regerat hela den här säsongen hitintills. Får jag välja så hoppas jag att hon lindar Steve runt sitt sexiga lillfinger och sedan dumpar honom stenhårt.

Men!!! Jag bli generad 🥵🥵🥵
Citera
2024-10-25, 07:46
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Var tvungen att googla namnen på er tjejer och har kommit fram till att Emely Ek är det enda namn som rimmar något med Miyek…

Anv namnet är MLYEK
M L Y
Em el y 🤗
Citera
2024-10-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlyek
Men!!! Jag bli generad 🥵🥵🥵
Bli inte det, bli helikoptersyrra istället!
Citera
2024-10-25, 08:23
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Anv namnet är MLYEK
M L Y
Em el y 🤗
Vet man inte att det finns någon som heter Emely Ek så är det inte helt självklart.. men härligt att du är övertydlig nu när jag vet att det finns någon som heter Emely Ek 😉
Citera
2024-10-25, 11:12
Medlem
timpanis avatar
Jag har lyssnat på intervjun med Britta i senaste avsnittet av podcast Rosceremoni, och jag har ändrat uppfattning. Älskar henne nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in