2024-10-31, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ett smakprov på en kommande gädda.

https://dumpen.se/2024/10/31/identif...lp-31-oktober/

De behövde hjälp med identifiering tidigare, men nu är snyggingen identifierad enligt uppdateringen.

Lite för tjock risbuske till skägg kanske, annars klockren kleinfeltare det där också.
Citera
2024-10-31, 19:03
Medlem
#503 är lite fascinerande. Han får en "panikångestattack" där han hyperventilerar, men så slutar han tvärt med det och utbrister storögt: "Men om hon bara är elva år, varför röker hon då"???

Jag känner mig obekvämt korkad av situationen, eftersom jag fan inte ens fattar vad han menar?! Menar han att eftersom hon röker, så är hon en sådan dålig flicka att hon gott kan ha sex med honom också? 🤔 Kan någon vara vänlig och förklara för mig hur det här missfostret tänker?
Citera
2024-10-31, 19:06
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#503 är lite fascinerande. Han får en "panikångestattack" där han hyperventilerar, men så slutar han tvärt med det och utbrister storögt: "Men om hon bara är elva år, varför röker hon då"???

Jag känner mig obekvämt korkad av situationen, eftersom jag fan inte ens fattar vad han menar?! Menar han att eftersom hon röker, så är hon en sådan dålig flicka att hon gott kan ha sex med honom också? 🤔 Kan någon vara vänlig och förklara för mig hur det här missfostret tänker?

Röker hon så pruttar musen. Förstår du inte det ?
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-31 kl. 19:12.
Citera
2024-10-31, 19:15
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
"Lastbilschaufför." Ja, jo. Det är väl de mest förekommande yrket bland gäddorna?
Jo det är nog inte helt omöjligt.
Citera
2024-10-31, 19:34
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:

Det är inte omöjligt att han har en sån skada i huvudet att han inte tänker, precis som Lennart.

Men, ja, det är ett fascinerande freak det här. Jag njuter verkligen av att han redan fem meningar in i gripandet levererar den multipatetiska repliken:
Citera
2024-10-31, 21:14
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ett smakprov på en kommande gädda.

https://dumpen.se/2024/10/31/identif...lp-31-oktober/

De behövde hjälp med identifiering tidigare, men nu är snyggingen identifierad enligt uppdateringen.
Jävlar vilket original! Den där blir spännande. Har säkert något man kan skratta gott åt. Gissar också att fiskaren överöst honom med smicker om hur söt och mysig han ser ut.
Citera
2024-10-31, 21:16
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Gillar dynamiken mellan honom och Sara, hur hennes totala empatilöshet kontrasterar mot hans melodeamiska utspel, som till slut övergår i något slags barnsligt ursinne "jag ska!"
Ja! Det här nappet är tamejfan guld!

En märklig sak är dock att #503 tycks vara kategoriserat överst i listan över de så kallade bonanzagäddorna. Om jag förstod saken rätt så var bonanzagäddor lågkvalitetsnapp som skulle publiceras i klump. Men detta är ju av riktigt bra kvalitet!

Visst, hypotetiskt kan det ju vara en annan gädda som också börjar på Ox som ligger överst bland bonanza. Det finns ju trots allt en publiceringsklar som börjar på O i excel-arket.

Sorry om jag lägger för mycket vikt vid det så kallade excel-arket, men just nu är det en av våra viktigaste urkunder i den här soppan.

Citera
2024-10-31, 21:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jävlar vilket original! Den där blir spännande. Har säkert något man kan skratta gott åt. Gissar också att fiskaren överöst honom med smicker om hur söt och mysig han ser ut.

Fiskaren går verkligen totalt överstyr. Vilken jävla karaktär de kokat ihop, helt Chekovsk!

En torr liten elvaåring med en sjukdom som gör att "lederna går ur led många gånger" vilket leder till mobbing. Oxen säger att han hoppas att hon mår bättre snart, hon verkar bli lite irriterad och säger att nä, det blir inte bättre, det är en kronisk sjukdom. Då säger att han också blivit mobbad, mobbingen har gjort honom den den han är idag. Lite tveksam stämning i chatten där Oxen bestämmer sig för att läka elvaåringens kroniska ledsjukdom med olika övningar som kraftiga knäböj. Hon säger att hon inte kan göra det för lederna går ur led och han svarar att hon kan stå på ett ben framför en stol och sätta sig och ställa sig igen. Hon tröttnar och säger att hon har sjukgymnast och han börjar fiska med att hon kanske behöver en kille som stöttar henne när hon stapplar mellan toan och sängen. Visserligen sant men det är så jävla osexigt stämning verkligen, men tydligen funkade den strategin tillräckligt bra för att han skulle fixa tillåtelse att vara ute en extra halvtimme och smyga iväg.

Alltså ge det här paret en spinoff säger jag!
Senast redigerad av Ond.hicka 2024-10-31 kl. 21:40.
Citera
2024-10-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Fiskaren går verkligen totalt överstyr. Vilken jävla karaktär de kokat ihop, helt Chekovsk!

En torr liten elvaåring med en sjukdom som gör att "lederna går ur led många gånger" vilket leder till mobbing. Oxen säger att han hoppas att hon mår bättre snart, hon verkar bli lite irriterad och säger att nä, det blir inte bättre, det är en kronisk sjukdom. Då säger att han också blivit mobbad, mobbingen har gjort honom den den han är idag. Lite tveksam stämning i chatten där Oxen bestämmer sig för att läka elvaåringens kroniska ledsjukdom med olika övningar som kraftiga knäböj. Hon säger att hon inte kan göra det för lederna går ur led och han svarar att hon kan stå på ett ben framför en stol och sätta sig och ställa sig igen. Hon tröttnar och säger att hon har sjukgymnast och han börjar fiska med att hon kanske behöver en kille som stöttar henne när hon stapplar mellan toan och sängen. Visserligen sant men det är så jävla osexigt stämning verkligen, men tydligen funkade den strategin tillräckligt bra för att han skulle fixa tillåtelse att vara ute en extra halvtimme och smyga iväg.

Haha, nu tror jag att förvisso att Hassan åsyftade en opublicerad tjomme, men du slog verkligen huvudet på spiken i din beskrivning. Galet osexigt när han föreslår att hennes kille ska bära henne mellan toan och sängen, vad är det för jävla grej att skriva i en chat som rimligtvis ska vara flirtig och inte få det att låta som hemtjänstpersonal som styr och ställer med tjejen, man bara väntar på att han ska börja skriva om hjälp med byte av kateterpåsar och inkontinensskydd också, jag förstår att hon lackade ur 😀

Citera
2024-10-31, 22:19
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Haha, nu tror jag att förvisso att Hassan åsyftade en opublicerad tjomme, men du slog verkligen huvudet på spiken i din beskrivning. Galet osexigt när han föreslår att hennes kille ska bära henne mellan toan och sängen, vad är det för jävla grej att skriva i en chat som rimligtvis ska vara flirtig och inte få det att låta som hemtjänstpersonal som styr och ställer med tjejen, man bara väntar på att han ska börja skriva om hjälp med byte av kateterpåsar och inkontinensskydd också, jag förstår att hon lackade ur 😀

Insåg det rätt så omedelbart och hoppades på att ingen inklusive Hassan skulle notera vad eller att jag skrivit.
Citera
2024-10-31, 22:24
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:

Stämmer! Den opublicerade ser ju helt fantastisk ut, som att han tagit klivet ur en Kalle-tidning där han försöker se cool ut bredvid sin bil. Eller så har vi fått ett smakprov av framtidens missfoster. Jag menar, den här bilden är ju lätt tagen på mars eller nåt:

https://dumpen.se/wp-content/uploads...10/stefan3.jpg

Det där är banne mig en av de mest spektakulära bilderna vi sett på Dumpen. Satan vilken inbjudande bakgrund. Alla flickor smälter som vaxdockor när de ser Herr Grymtlund ståta framför en flishög i utkanten av ett kalhygge. Det enda som saknas är en filmsekvens där han står med motorsågen och brummar sådär maskulint som bara en nyskiten slusk kan göra.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-10-31 kl. 23:00.
Citera
2024-10-31, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka

Hade varit kul med en säsong två av den konversationen. Kanske slår charmtrollet och romantikern till med att han tänker investera i en rullator till henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in