2024-10-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer! Den opublicerade ser ju helt fantastisk ut, som att han tagit klivet ur en Kalle-tidning där han försöker se cool ut bredvid sin bil. Eller så har vi fått ett smakprov av framtidens missfoster. Jag menar, den här bilden är ju lätt tagen på mars eller nåt:

https://dumpen.se/wp-content/uploads...10/stefan3.jpg

Det där är banne mig en av de mest spektakulära bilderna vi sett på Dumpen. Satan vilken inbjudande bakgrund. Alla flickor smälter som vaxdockor när de ser Herr Grymtlund ståta framför en flishög i utkanten av ett kalhygge. Det enda som saknas är en filmsekvens där han står med motorsågen och brummar sådär maskulint som bara en nyskiten slusk kan göra.

Ja, denne utomjordiskt stilige karl får inte hota med suicid, så överläkare Sara slänger ner honom i någon frysbox i månader, han måste fram i dagsljuset senast imorgon! Ser ut som ett fint gäddexemplar (tunnhårig, fnöskigt skägg, dålig hållning, chipstuttar, kärlekshandtag, bukfetma och kanske en prinskorv?) vilket barnet säkerligen lär påtala: "Snygg!" Varpå herrn kontrar med den klassiska gäddrepliken "Tack! Du är också fin"..
Citera
2024-11-01, 03:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Stämmer! Den opublicerade ser ju helt fantastisk ut, som att han tagit klivet ur en Kalle-tidning där han försöker se cool ut bredvid sin bil. Eller så har vi fått ett smakprov av framtidens missfoster. Jag menar, den här bilden är ju lätt tagen på mars eller nåt:

Det där är banne mig en av de mest spektakulära bilderna vi sett på Dumpen. Satan vilken inbjudande bakgrund. Alla flickor smälter som vaxdockor när de ser Herr Grymtlund ståta framför en flishög i utkanten av ett kalhygge. Det enda som saknas är en filmsekvens där han står med motorsågen och brummar sådär maskulint som bara en nyskiten slusk kan göra.

Kalle-tidning är ordet. Har han inte samma kroppsform som den tjocka dvärgen i Snövit? Glader är det, va? Glader Grytmlund.
Citera
2024-11-01, 05:32
Medlem
Gädda 503 alltså.

Roligast är väl när han plötsligt växlar om till stackare, hänger läpp och nämner att han inte längre vill leva men får inte den responsen han hade hoppats på.

Vilken fjolla.
Citera
2024-11-01, 05:48
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...Dekadens...
Gädda 503 alltså.

Roligast är väl när han plötsligt växlar om till stackare, hänger läpp och nämner att han inte längre vill leva men får inte den responsen han hade hoppats på.

Vilken fjolla.
Ja, fascinerande att han går genom alla känsloyttringar som finns. Utom möjligen glad.
.
"Jag ska!" Skriker han i någon form av tonårstrots som troligen använts hemma som svar på femtielfte gången mamman ber honom städa rummet. Fantastisk konfrontation.
Citera
2024-11-01, 06:22
Medlem
Citat:

Nedstoppad T-shirt och ett bälte hårt indragen i fläsket. Längden på bältet visar att han tänker fortsätta växa.
Citera
2024-11-01, 06:38
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Nedstoppad T-shirt och ett bälte hårt indragen i fläsket. Längden på bältet visar att han tänker fortsätta växa.

Eller har gått ner mycket och därför känner sig supersnygg.
Citera
2024-11-01, 07:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#503 är lite fascinerande. Han får en "panikångestattack" där han hyperventilerar, men så slutar han tvärt med det och utbrister storögt: "Men om hon bara är elva år, varför röker hon då"???

Jag känner mig obekvämt korkad av situationen, eftersom jag fan inte ens fattar vad han menar?! Menar han att eftersom hon röker, så är hon en sådan dålig flicka att hon gott kan ha sex med honom också? 🤔 Kan någon vara vänlig och förklara för mig hur det här missfostret tänker?

Det som är obehagligt är förändringen i röstläge när han tar upp det där med rökningen. Lite anklagande röst liksom. Vet inte heller vad han menar. Att hon är dålig flicka som röker eller försöker han spela på att han tror att hon är äldre eftersom hon röker?

Han verkar ju dessutom faktiskt känna igen Sara och Patrik? Så fort han ser dem så fattar han att han är rökt. #503
Citera
2024-11-01, 08:04
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det som är obehagligt är förändringen i röstläge när han tar upp det där med rökningen.
Jag äääälskar den obehagliga förändringen i hans blick sekunderna strax innan röstläget ändras och han drar den numera klassiska rök-kommentaren. Har spolat tillbaka och sett den sekvensen hundra gånger nu.
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han verkar ju dessutom faktiskt känna igen Sara och Patrik? Så fort han ser dem så fattar han att han är rökt. #503
Jag förstår inte om han känner igen dem eller ej. Senare i avsnittet låter han så genuin när han frågar vad Dumpen är. Kan han initialt tro att han blivit utsatt för ett rånförsök med elvaåring som lockbete? Han erbjuder ju pengar och påstår att han har pengar på sig. Hade han haft koll på Dumpen så hade han ju vetat att premiumpaket från Impulskollen ligger på sexsiffrigt belopp, och sådana summor misstänker jag att han inte går omkring med utanför Mimos pizzeria.

Eller tror han att PoS är flickans föräldrar som kommit för att skälla ut honom och hota med att prata med hans mamma?

Citera
2024-11-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Eller har gått ner mycket och därför känner sig supersnygg.

Ja, det ser lite ut som ett desperat försök att "markera midjan" 😊
Citera
2024-11-01, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Jag äääälskar den obehagliga förändringen i hans blick sekunderna strax innan röstläget ändras och han drar den numera klassiska rök-kommentaren. Har spolat tillbaka och sett den sekvensen hundra gånger nu.

Jag förstår inte om han känner igen dem eller ej. Senare i avsnittet låter han så genuin när han frågar vad Dumpen är. Kan han initialt tro att han blivit utsatt för ett rånförsök med elvaåring som lockbete? Han erbjuder ju pengar och påstår att han har pengar på sig. Hade han haft koll på Dumpen så hade han ju vetat att premiumpaket från Impulskollen ligger på sexsiffrigt belopp, och sådana summor misstänker jag att han inte går omkring med utanför Mimos pizzeria.

Eller tror han att PoS är flickans föräldrar som kommit för att skälla ut honom och hota med att prata med hans mamma?

#503 Har Kleinfelter och ADHD, får enligt egen uppgift "läsa en text 100 gånger utan att fatta något" och då antar jag att det inte är någon komplex akademisk text som åsyftas, utan sånt som körkortsteorin som han tydligen ska få förenklad på något vis och helt vanliga tidningsartiklar, så han läser nog på sin höjd rubrikerna som brukar lyda något i stil med "Män kan köpa sig fria ifrån Dumpen" och "Dumpen jagar män som sexchattar med barn" och då blir ju förståelsen lite sisådär och han kan tro att veckopengen räcker för att köpa sig fri?
Senast redigerad av Florman 2024-11-01 kl. 08:46.
Citera
2024-11-01, 09:22
Medlem
Rodjas avatar
Är gäddan #494 bortplockad från Dumpen? I så fall varför?
Jag kan inte hitta honom...
Nån som kan?
Citera
2024-11-01, 09:30
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Är gäddan #494 bortplockad från Dumpen? I så fall varför?
Jag kan inte hitta honom...
Nån som kan?

Lätt som en plätt. Du hittar sökfunktionen längst till höger under förstoringsglaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in