2024-11-06, 00:21
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Väl talat. Ja Pappastor hade ett hus med fru och två chokladungar. Det jag hört är att Pappastor rakade av sitt skägg omgående och vidhöll sin historia till "the end of the days". Det var en stor komplett mot Pappastor, inget annat! Någon hade "hackat" Pappastor.

Pappastor bytte även efternamn. Inte till något alldagligt utan tvärtom. Något väldigt utmärkande och unikt.

Tack så mycket för din insikt. Jag har också läst om det där med skägget. Undrar hur länge Pappastor levde efter uthängningen? Om han hann med att byta efternamn måste det ju varit ett tag ändå. Pappastor kanske inte längre var välkommen i spelgrupperna med Warhammer som han älskade. Han kan inte ha sovit gott nätterna efter mötet med Sara och Patrik. Jag har forskat vidare om denna mystiske man och återkommer med en sammanfattning om nått dygn.

Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
Jisses människa! Visar han sina ekonomiska muskler??? Vet du hur mycket hans fika kostade eller vet du ngt vi andra inte vet?
Köpte han fiket???

En kaffe kan gå på säkert närmare 50 spänn i dagsläget och bakelse är förmodligen ännu dyrare. Det är inte nått som en svensson slänger ut varje dag precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Känns som om du beundrar de här förövarna, det här grävande i Pappastor känns rejält osunt….

Nej, jag beundrar inte dessa män men jag är fascinerad över dem och vad som driver dem. Hur de kan kasta bort sitt rykte eller liv för att få sitt sprut. Och detta fast många av dem redan har en partner de kan njuta av. Pappastor, Hank och 505 är gäddor som jag skulle vilja prata med över några koppar kaffe. Få deras bakgrundshistoria, hur de lever och levde sitt liv. Hur de tänker och fantiserar. Pappastor hade ju en enorm personlighet och karisma. Han var en gigant bland män så det känns ju tråkigt att han är borta på något sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Har #505 placerat sig högre än #289 på din lista över favoriter?

Jag håller 505 på plats 3 för tillfället. Pappastor är ohotad etta och långt därefter har vi Hank. Vilka gäddor är dina favoriter?
Citera
2024-11-06, 00:37
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Jo, Kimbo Slice var ”backyard brawler” som sen gick in i UFC, numera död, så vi får verkligen hoppas #506 lever upp till namnet och dör inom en snar framtid

Det namnvalet på en mjuk fettklump som honom. Han har säkert inte varit i en enda fight i sitt liv. Men han är ju psykiskt sjuk.
Citera
2024-11-06, 00:43
Medlem
MorgNThorgs avatar

Ändå starkt att gå upp ca 20-25 kg sen förra gången.
Och andningen när han går låter som att han vore en lungsjuk pormask.

Fortsätter det såhär behöver han inte ens ta livet av sig. Naturen sköter det snart ändå.

Otäck jävel han är...
Citera
2024-11-06, 01:02
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Jo, Kimbo Slice var ”backyard brawler” som sen gick in i UFC, numera död, så vi får verkligen hoppas #506 lever upp till namnet och dör inom en snar framtid

Tack, kände igen det lite. Ja, hoppas sannerligen detta. Han behöver nog lite hjälp på traven, för autistisk för att bry sig själv.
Citera
2024-11-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Ja, hade man bara sett honom fly springandes, då hade man trott att Dumpen tagit en kvinnopedofil.
Jo,sannerligen den största ofomliga röven i Dumpens historia av infångade gäddor.
Citera
2024-11-06, 01:14
Medlem
Busklubbschefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg

Ändå starkt att gå upp ca 20-25 kg sen förra gången.
Och andningen när han går låter som att han vore en lungsjuk pormask.

Fortsätter det såhär behöver han inte ens ta livet av sig. Naturen sköter det snart ändå.

Otäck jävel han är...

Hahahah best take of the week!
Citera
2024-11-06, 01:18
Medlem
#506 iklädd i mjukisbyxor, gått upp 20+ kg och åker dit för andra gången.

Här har vi en herre som tycks ha valt att skita i allt. Antagligen började den stora förvandligen efter förra uthägningen.

Skulle inte bli förvånad om han åker dit igen om ett halvår eller så. Han har inget att förlora.
Citera
2024-11-06, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
Hahahah best take of the week!
Gädda 506 har verkligen en formidabelt osmaklig rumpa.
Den gungar och svajar och orsakar problem för gäddan i rörelse framåt.
Citera
2024-11-06, 02:11
Avstängd
Storanglarens avatar
Nu lever #431 verkligen upp till namnet "Johan ensam". Det har nämligen gått åt h-vete med frugan. För nästan en månad sedan (8 oktober) tog hon åter sitt flicknamn som efternamn och nu har hon sparkat ut honom. Det tog alltså ett halvår från konfrontationen innan hon skickade ut honom.

#431 har flyttat från Helsingborg upp till staden som ligger vid sjön som sägs ha ett odjur i sig och som har sökt vinter-OS flera gånger. Han är skriven i den staden sedan två dagar tillbaka.
Citera
2024-11-06, 02:56
Medlem
Busklubbschefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplocksras
Gädda 506 har verkligen en formidabelt osmaklig rumpa.
Den gungar och svajar och orsakar problem för gäddan i rörelse framåt.

Ja det är som att han springer med en massa icakassar fulla med majonäs runt midjan, en underbar syn!
Citera
2024-11-06, 03:05
Medlem
gotets avatar
Jag skulle vilja slå ett slag för den här gäddan: https://dumpen.se/2022/04/20/militar...ane-napp-igen/

Han bjuder på sitt sprut med ett oerhört kraftfullt yttryck. Militären vrålar och skriker högt samtidigt som tjocka rep av sperma börjar slungas ut från hans penis. Det här är ett hänsynslöst klimax som kan traumatisera tittaren. Den som skådar detta kan få mindervärdighetskomplex då de känner sig underlägsen denna mäktiga gädda och hans högljudda ejakulering. En överväldigande man utan samvete.

Roligt är även att militärgäddan utgav sig för att själv vara fiskare och skulle locka till sig gäddor genom hans minst sagt pompösa utlösning. Hur denna logik skulle fungerar går han dock ej in på. Militärgäddan var alltså en riddare i skinande rustning som kämpade för barnen och han hade goda intentioner med sin energiska sats.

Jag föreställer mig att Pappastor var lika maskulin under erotikens slutskede som den här gäddan. Ett testosteronstint avslut som världen sällan får skåda. Och detta är ytterligare ett bevis på hur drivna gäddorna är av sitt sprut.

Vad hände med militärgäddan? Vet vi något om honom?
Senast redigerad av gotet 2024-11-06 kl. 03:09.
Citera
2024-11-06, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Tack så mycket för din insikt. Jag har också läst om det där med skägget. Undrar hur länge Pappastor levde efter uthängningen? Om han hann med att byta efternamn måste det ju varit ett tag ändå. Pappastor kanske inte längre var välkommen i spelgrupperna med Warhammer som han älskade. Han kan inte ha sovit gott nätterna efter mötet med Sara och Patrik. Jag har forskat vidare om denna mystiske man och återkommer med en sammanfattning om nått dygn.

En kaffe kan gå på säkert närmare 50 spänn i dagsläget och bakelse är förmodligen ännu dyrare. Det är inte nått som en svensson slänger ut varje dag precis.

Nej, jag beundrar inte dessa män men jag är fascinerad över dem och vad som driver dem. Hur de kan kasta bort sitt rykte eller liv för att få sitt sprut. Och detta fast många av dem redan har en partner de kan njuta av. Pappastor, Hank och 505 är gäddor som jag skulle vilja prata med över några koppar kaffe. Få deras bakgrundshistoria, hur de lever och levde sitt liv. Hur de tänker och fantiserar. Pappastor hade ju en enorm personlighet och karisma. Han var en gigant bland män så det känns ju tråkigt att han är borta på något sätt.

Jag håller 505 på plats 3 för tillfället. Pappastor är ohotad etta och långt därefter har vi Hank. Vilka gäddor är dina favoriter?

Du tycker det ”känns tråkigt” att en pedofil är död? Tycker det, i kombination av din uttjatade besatthet av pappastor säger en hel del om dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in