2024-08-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Snacka om att bli outad. Dumpen som påstår sig vara så noga med att skydda sina oavlönade feskare.

Här snackar vi nitlott, haha! Kul för henne att bli outad sådär och sedan få vara med att pröjsa till gäddan när hon själv inte fick ett smack för hennes journalistiska arbete
Hon är nog helt med på noterna och kommer inte bli betalningsskyldig hur det är går.
Citera
2024-08-10, 22:33
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Helt oinsatt i fallet men menar du att gädda och fiskare känner varann?

Nä. Hon är "vittnesförhörd". Vilket innebär att namn, nummer och mail står rakt upp och ner i svaromålet. Dock skall hon tituleras som "journalist". Precis som P&S. Viktigt!

Sedan att dom är det klart att gäddan och hon pratat med varandra när det begav sig. Fast han trodde ju det var en mumsig snärt barnrumpa.
Citera
2024-08-10, 22:34
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hon är nog helt med på noterna och kommer inte bli betalningsskyldig hur det är går.

Vadå? Du menar att hon är överlycklig för att bli outad sådär av Dumpen AB? Lär ju finnas en uppsjö av gäddor som undrat vem som hållit i betet när dom halats upp. Nu vet dom!
Citera
2024-08-10, 22:46
Medlem
Finns ingen info om 342 livssituation?
Har familj informerats?
Fått sparken?
Citera
2024-08-10, 23:05
Medlem
Gädda 463 har ju även ett arbete / extraarbete. Informeras arbetsgivaren i alla fall? Jag vet vem han är och vill inte handla där han arbetar…
Citera
2024-08-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tack, då har vi fakta. Hon är ganska lång alltså, men många gäddor är riktigt små. Mentala och fysiska krymplingar!

Patrik berättade i en podd att de flesta gäddorna ser ut att vara minst en decimeter kortare än Sara. Han sa även att forskning visat att peddon ofta är kortare än genomsnittet.
Citera
2024-08-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Vadå? Du menar att hon är överlycklig för att bli outad sådär av Dumpen AB? Lär ju finnas en uppsjö av gäddor som undrat vem som hållit i betet när dom halats upp. Nu vet dom!
De flesta är öppna med sina namn redan, även på Dumpens FB. Ingen nytt. Telefonnumret är arbetets.
Citera
2024-08-10, 23:35
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolRosaJordgubbe
Gädda 463 har ju även ett arbete / extraarbete. Informeras arbetsgivaren i alla fall? Jag vet vem han är och vill inte handla där han arbetar…

Arbetar han i en matbutik? Arbetsgivare brukar i regel informeras, ja.
Citera
2024-08-10, 23:56
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Patrik berättade i en podd att de flesta gäddorna ser ut att vara minst en decimeter kortare än Sara. Han sa även att forskning visat att peddon ofta är kortare än genomsnittet.

Shit, då snackar vi alltså 1.66 och neråt? Tror knappt att jag sett en så kort man utan att det varit en medicinsk dvärg.
Citera
2024-08-11, 00:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Är det någon som vet om #162 (MrMouthful) verkligen var gift som han påstod i chatten och inte bara var sambo? Jag kollade precis Ratsit. Kvinnan bor kvar på adressen, men han står som ogift.
Citera
2024-08-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Finns ingen info om 342 livssituation?
Har familj informerats?
Fått sparken?

Nu kan jag inte bekräfta detta till 100% men vad jag sett/hört så är han inte längre anställd vid polismyndigheten iaf. Om någon kan bekräfta eller har annan information så tas den gärna emot
Citera
2024-08-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadBite
Gädda #463 har de censurerat kukbilderna på (inte mig emot för det är inget jag vill se) men varför tror ni?
Det är inget som jag har sett att de gjort tidigare.
Dom har väl börjat bli
Mer försiktiga så dom inte drar på sig mera stämmningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in