2024-11-06, 17:55
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Vilken tidslinje man lever i.
Ja, i 4 r s vandrande en dement gubbe, med en pedofil till son, omkring i vita huset.

Nu har de ntligen en kompetent, om n kontrollerad/korrupt, president. Vilken tid att leva.
Citera
2024-11-06, 17:56
Medlem
RollonHomies avatar
Nu r det dags fr Sverige att visa vilka horor vi verkligen r, fr det r vi. Falska, ckliga sm luder
som alltid lskat att lgga oss i, spelat viktiga, ha sikter om hur andra ska skta sitt nr pappa USA sttt bakom vr rygg.

Dags att kavla upp rmarna, stlla sig p kn, mjlka Stars and Stripeskuken och svlja the Old Glory of Love tills vi skiter diarr. Vra politiker kommer att f slja sina rvar till den grad att vi tvingas gra det lagligt att kpa sex i vrt eget land.

Jag har aldrig gillat Trump (han r en stor idiot) men han kan bli den som ntligen tpper igen truten p oss svenskar och fr oss att komma ner p jorden igen.
Citera
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Vi gr mot vr undergng och Trump r en passande guide p den vgen.

https://1.bp.blogspot.com/-bPHBAiuZJ...048/15-3.1.jpg

Brandon Biggs frutsg i april

att Trump skulle utsttas fr ett attentat med blodvite frn hgra rat
att Trump skulle vinna valet
att det blir total brs-, dollar- och ekonomisk krasch 2025
att det blir en gigantisk jordbvning i USA under Trumps period

https://www.youtube.com/watch?app=de...G8_vU&t=11m03s
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Ja, i 4 r s vandrande en dement gubbe, med en pedofil till son, omkring i vita huset.

Nu har de ntligen en kompetent, om n kontrollerad/korrupt, president. Vilken tid att leva.

Ja en sonson till en bordellgare som ska upp i domstol innan han svrs in.

Citat:
I New York frvntas Trumps advokater be justitierdet Juan Merchan att skjuta upp sin dom som fr nrvarande r planerad till den 26 november dr han kan riskera upp till fyra rs fngelse. Att dma en nyvald president fre invigningsdagen skulle vara enastende i USA:s historia, och juridiska experter frvntar sig att utfrgningen kommer att frsenas.

Reuters
Senast redigerad av Browser 2024-11-06 kl. 17:59.
Citera
2024-11-06, 17:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Naaw, hon r orolig fr Nato, din lilla krigshetsare dr, varfr r det s viktigt fr er pissliberaler att bomba alla som inte delar era jvla vrderingar till underkastelse.
ven om det inte lr hnda s hade det varit fantastiskt om Trump faktiskt lmnade Nato, s kunde du sutta dr i knt p Turken. Tvi
Att vara bekymrad ver Nato i kombination med Trump r inte per definition att vara krigshetsare.

Resten du skriver lmnas drhn, det r fr korkat.
Citera
2024-11-06, 17:58
Jag r vertygad om att Trump blir en katastrof fr vrlden, men jag glder mig t att alla professorer, akademiker, kndisar, influencers och frstsigpare hade fel.

Nr ska folk frst att akademiker och influencers av olika kaliber r snderknullade av kommersiella intressen?

Lt Trumps valseger bli en lxa: Frakta inte massorna.
Citera
2024-11-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Absolut. Bara vi fr sluta se ckliga transmnniskor, att de ska veta sin plats inne i garderoben, r vrt det ven om hela vrlden brinner...

Ja, det r vldigt positivt fr alla, srskilt kvinnor, att allt vansinne frn media med trans och woke nu kommer upphra lika fort som det en gng uppstod, och att barn slipper bli kemiskt kastrerade och knsstympade och kvinnor slipper f sp i damidrott av ngon man som ltsas vara kvinna.
Citera
2024-11-06, 17:59
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Nej, jag r inget fan av Trump utan anser att han r en sjlvgod narcissist. Dessutom tror jag republikanerna vann trots honom och inte tack vare honom.

Med detta sagt s ogillar jag ven hans retorik, men jag tycker det faktiskt r nnu lgre att att kalla honom hitler mm om man inte menar det (srskilt efter mordfrsk). Drfr efterfrgar jag om man faktiskt tar konsekvensen av det man sagt.

Men vad fan, VANCE kallade ju honom Hitler, inte jag.
Citera
2024-11-06, 17:59
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Fr erknna att jag hade fel. Trodde att Harris hade en chans, men resultatet talar tydligt fr sig sjlv.

Nu fr vi se vad det blir av amerikat under de kommande ren. D republikanerna bestmmer i svl representanthuset som senaten kommer det inte bli ngra problem att f igenom olika frndringar. S frgan blir hur rimliga dessa frndringar kommer att vara.

Ett scenario r att detta blir en fortsttning av Trumps politik frn 2016-2020. Men mycket talar fr att det denna gng kommer att bli annorlunda. S lutar mer t att vi kommer f se stora frndringar, bde i hur USA kommer att styras och i deras utrikespolitik.

Hll i er, detta kan komma att g verstyr.
Citera
2024-11-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Ja, det r vldigt positivt fr alla, srskilt kvinnor, att allt vansinne frn media med trans och woke nu kommer upphra lika fort som det en gng uppstod, och att barn slipper bli kemiskt kastrerade och knsstympade och kvinnor slipper f sp i damidrott av ngon man som ltsas vara kvinna.

Hur ska Trump pverka resten av vrlden menar du i de hr frgorna? Va?
Citera
2024-11-06, 18:01
Medlem
goderian2s avatar
Nu brjar tiden rinna ut fr Trumps fred mellan Ukraina och Ryssland p 24 timmar. Ja han har sagt att han ska fixa fred innan han tilltrder som president
Citera
2024-11-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Nej det viktigaste blir att frgra palestina fr alltid.

Hur? En flyktingsvg till vilket land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in