Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-01, 12:28
Medlem
PsychedLoves avatar
Om det är äkta, obankad, 5-MAPB HCl så är 45-75 mg en mer rimlig första dos. Någon mer som har något att rapportera om den batch som finns tillgänglig nu?
Citera
2020-09-07, 02:20
Medlem
Phobiazis avatar
Fick sample från hazard på denna.
Intog 50mg för ca 2 timmar sedan och det känns riktigt bra. Känner mig något euforisk och med droger som denna får jag även nån känsla i framförallt armar och benen jag inte kan förklara, men det är en skön känsla.

Jag var inte beredd på att den skulle påverka sömn dock. Inte särskilt stimulerande, mer att lusten att sova försvann bara
Citera
2020-10-31, 17:26
Medlem
StyrmanJanssons avatar
I mitt tycke en ganska obehaglig upcome, men blir trivsammare när det planar ut.
Citera
2020-11-03, 18:27
Medlem
Stenchmans avatar
Jag har 250 i en liten bag och tänkte prova dethär imorgon. Minns inte detaljerat ruset från 6-apb, men ska bli kul att provligga med hennes kusin för 6-apb är fortfarande det bästa uppåt jag provat. 150 bomb, sen resten i snoken på peaken, om ''jag vågar'' xD
Citera
2021-01-04, 22:51
Medlem
Skulle vilja veta om denna påminner om 5 eapb
Älskar alla benzofuraner jag hittills testat tyckte dock att 5mbpb var så jävla opotent någon som kan beskriva denna bra
Citera
2021-01-05, 11:10
Medlem
Samowiedzas avatar
Skön substans. En riktig käftsmäll till come-up på 80mg & det tog kanske 2 timmar innan det verkligen slog. Snablade i mig 20mg senare mot kvällen, kände att jag skulle nog tagit allt i början och låtit bli återdoseringar.

Ruset är likt MDMA men jag tycker inte värmen riktigt finns där. Inte sämre eller bättre, bara annorlunda & man mår fortfarande som en kung. Inget visuellt i mitt fall.

Jävligt bra festdrog & käften fullkomligt sprutade ut jätteintressanta konversationer som alla ville lyssna på. Lite ladd-ego nästan.

Dagen efter var inte kul men överkomlig utan Xanor.
Citera
2021-01-23, 12:52
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenchman
Jag har 250 i en liten bag och tänkte prova dethär imorgon. Minns inte detaljerat ruset från 6-apb, men ska bli kul att provligga med hennes kusin för 6-apb är fortfarande det bästa uppåt jag provat. 150 bomb, sen resten i snoken på peaken, om ''jag vågar'' xD

Fan vad kul att höra någon som tycker precis som jag! 6-APB är definitivt den bästa drogen jag testat.
Euforin och hallucinationerna påminde om en jättedos MDMA plus 2-CB.
Citera
2023-12-11, 08:17
Medlem
Indos avatar
Jag minns när jag satt hemma framför teven och kollade på Sopranos jag hörde nånting från dörren, Det hade slunkit ner ett kuvert i brevlådan. Glad och Nyfiken så öppnar jag kuvertet och får ut en Samplepåse i handen med just 5MAPB, Tror det var 5 stycken pellets.

Innan jag ens visste ordet av det så hade jag ringt Gungan som var på väg.
När han väl hade kommit fram så visade jag honom dom rosa pelletsen och vi bestämmer oss för att börja med en, Vi krossar och snortar men inget händer på ett tag så vi delar på ytterligare en pellet sen jääääävlar efter 10 minuter mådde man ska ni veta, Fyfan vi kunde inte hålla käften vi prata i mun på varandra och min dåvarande som försökte sova fick ju psykbryt och drämde till mig i huvudet vilket snurrade till ruset helt men det fortsatte ändå vara soft 🥶

/Indo tha Freeform
Citera
2024-11-07, 23:04
Medlem
Hur ser det ut inrikes med denna?
Citera
2024-11-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxboostad
Hur ser det ut inrikes med denna?

Har för mig att den är klassad som hälsofarlig .
Citera
Idag, 15:20
Medlem
Jakåps avatar
Fin substans. Forskade för några år sedan. Funkade bra enskilt men även med andra preparat. Om jag inte minns fel blev det ett fint nyår 2020 med 5-MAPB, DMXE och någon form av rökmix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in