2024-11-10, 13:43
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#508 Jag gissar att det kommer att bli lite konstig stämning vid nästa styrelsemöte i bostadsrättsföreningen.

De lär utesluta honom. Tar han hem barn och våldtar samt att han blir dömd för det så är det grund för uteslutande ur föreningen och tvångsförsäljning av lägenheten. Vill man vara säker på att styrelsen vet så är det bara att mejla dom.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-10 kl. 13:47.
Citera
2024-11-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det är nog så, ryktena om "behandlingspaket" gör att de lättare chansar. "Det kan vara Dumpen, men jag kan köpa mig fri".

Det var ju INTE seriöst menat när 508 frågade "hur mycket ska ni ha".

Det finns en tidigare gädde som satt som en staty i bilen och sade "hur löser vi det här", helt iskallt. Han var säkert beredd att betala. Men den här senaste trädgårdstomten 508 visste ju att det inte skulle gå!
Citera
2024-11-10, 13:55
Medlem
Ond.hickas avatar
Älskar att "googla pleasuge-dom" Tobias delade med sig av sina mest galna historier, nämligen:
Knullat i ett tält på dagen
Blivit avsugen i en husvagn
Knullat i gemensam dusch (på camping?)

Han har verkligen ett skägg som skriker "jag har blivit avsugen i en husvagn" #508
Citera
2024-11-10, 13:57
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Det var ju INTE seriöst menat när 508 frågade "hur mycket ska ni ha".

Det finns en tidigare gädde som satt som en staty i bilen och sade "hur löser vi det här", helt iskallt. Han var säkert beredd att betala. Men den här senaste trädgårdstomten 508 visste ju att det inte skulle gå!

Nej, han försökte nog vara rolig eller ironisk. En sk retorisk fråga.
Citera
2024-11-10, 13:59
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
App app app! Han är "något rund men inte fet".
Vad tror ni om självmordstatistiken för Kungälvsgäddan då? Kan man få några odds? Det kanske mest har att göra med fallhöjd i form av social ställning (jobb, umgäng, medlemsskap i BRF, etc) att göra???

Citera
2024-11-10, 14:05
Medlem
#508 Någon som vet var äcklet jobbar någonstans? Bor läskigt nära men har aldrig sett honom förr? Känns inte alls tryggt att mina barn ibland hänger på lekplatsen ett stenkast ifrån.
Citera
2024-11-10, 14:34
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni om självmordstatistiken för Kungälvsgäddan då? Kan man få några odds? Det kanske mest har att göra med fallhöjd i form av social ställning (jobb, umgäng, medlemsskap i BRF, etc) att göra???

Jag tror han klarar sig. Likt Andrew Tate är för osäkra tonårskillar så tycks princessbakelsen #505 vara #508 kungsälvsgäddans stora förebild och vägledare i livet.

Trotts att hans osäkerhet skiner igenom.

Man undrar vilket snack han kommer dra igång inför arbetsgivaren, kommer det bli ännu ett tappert försök i att verka helt obrydd eller kommer han kapitulera?
Citera
2024-11-10, 14:43
Medlem

"Ta med klänning, smink och ett gott humör" låter som ett sådant där torrt utskick som föreningar brukar göra inför någon grillkväll eller så. Men den här snubben skriver så till offret för att styra upp en barnvåldtäkt. Fascinerande.
Citera
2024-11-10, 14:49
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Tårtgäddan insinuerar i början att fiskaren är gammal och ful och sedan raggar han på henne i slutet Caféet borde inte serverat honom

Det var två fiskare.
Det var den äldre han sågade.
Citera
2024-11-10, 15:00
Medlem
#505 ,Jag undrar om han är medveten om vilken förolämpning det är att bli uppraggad av ett vrak som honom? Som kvinna är det knappast en komplimang att feta gamla gubbar med risigt skägg och äcklig moral vill ha sex med en, utan det är snarare jävligt nedvärderande att man inte kan attrahera fräschare män än så. Men detta med att nedvärdera kanske var hans syfte?
Senast redigerad av Florman 2024-11-10 kl. 15:05.
Citera
2024-11-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#505 ,Jag undrar om han är medveten om vilken förolämpning det är att bli uppraggad av ett vrak som honom? Som kvinna är det knappast en komplimang att feta gamla gubbar med risigt skägg och äcklig moral vill ha sex med en, utan det är snarare jävligt nedvärderande att man inte kan attrahera fräschare män än så. Men detta med att nedvärdera kanske var hans syfte?

Det är han nog. Han har raggat men blivit nobbad så många gånger så han kör det där som ett sätt att typ hata tillbaka. Han har inte tänkt ut det utan det är något som sker automatiskt. Han vet att han inte har en chans men han kan vara äcklig som straff typ.
Citera
2024-11-10, 15:28
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onceafailure
#508 Någon som vet var äcklet jobbar någonstans? Bor läskigt nära men har aldrig sett honom förr? Känns inte alls tryggt att mina barn ibland hänger på lekplatsen ett stenkast ifrån.

samhall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in