Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-23, 13:37
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Finns ju massa olika swapsidor som uniswap och liknande dr du kan vxla bitcoin mot monero.
ven metamask och exodus har ju swap funktion inbyggd
Ah okej tack fr svar. Jag r sjukt oteknisk men fr kolla upp det sen.
Citera
2024-10-26, 18:49
Medlem
r det skert att gra vxlingen frn BTC till XMR direkt i Cake Wallet?
Eller blir det fr ltt att spra?
Citera
2024-10-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bliavmedsvampen
r det skert att gra vxlingen frn BTC till XMR direkt i Cake Wallet?
Eller blir det fr ltt att spra?
Vad du gr med din XMR efter att du vxlat r i praktiken nst intill omjligt att spra. Du kan vara lugn.
Citera
2024-11-01, 10:44
Medlem
Vad gr man nu nr kraken stngt ner fr monero? Alltid anvnt mig utav kraken och r van vid den typen av marknad.

Ngon som kan rekommendera nt?
Citera
2024-11-01, 12:11
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstink
Vad gr man nu nr kraken stngt ner fr monero? Alltid anvnt mig utav kraken och r van vid den typen av marknad.

Haveno-reto verkar vara bsta alternativet nu. P2P-marknad.
Citera
2024-11-01, 12:33
Medlem
Citat:

Jag gjorde fljande tidigare idag d jag behvde ha XMR, som Kraken delistat.
Jag kpte LTC (litecoin) p Kraken - Skickade LTC till Cakewallet (till en LTC-wallet) - exchange LTC - XMR (genom cakewallet, xmr skickade jag direkt till en XMR-wallet) - done.

Bde LTC och XMR har lga fees, tror jag betalade drygt 12:- i avgifter allt som allt, vilket r billigare n att kpa XMR p ngon p2p-marknad just nu.
Citera
2024-11-01, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Jag kpte LTC (litecoin) p Kraken - Skickade LTC till Cakewallet (till en LTC-wallet) - exchange LTC - XMR (genom cakewallet, xmr skickade jag direkt till en XMR-wallet) - done.

Bde LTC och XMR har lga fees, tror jag betalade drygt 12:- i avgifter allt som allt, vilket r billigare n att kpa XMR p ngon p2p-marknad just nu.

Tackar s mycket fr tipset!
Citera
2024-11-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Haveno-reto verkar vara bsta alternativet nu. P2P-marknad.

Haveno har jag hrt talas om , Det ska jag kika nrmre p men verkar lite bkigt men det r bara att lra sig !

Tack!
Citera
2024-11-01, 15:24
Medlem
Citat:
Haveno har jag hrt talas om , Det ska jag kika nrmre p men verkar lite bkigt men det r bara att lra sig !

Tack!

Haveno verkar bra men det r fr nytt, oknt och oetablerat, det r nstan ingen sljare n och dom som finns tar ut 50% i avgift.
Jag har en knsla av att det kommer att vxa och bli jvligt bra i framtiden dock!
Citera
2024-11-01, 19:49
Medlem
Citat:

Hur lyckades du f det s billigt?
Jag gjorde samma procedur och det var billigt fram tills jag vxlade LTC mot XMR genom cakewallet.
LTC vrda 979 blev XMR vrda 937. Drygt 4% s billigt vet jag inte
Eller s r jag bara jvligt bortskmd med Kraken Pro dr det kostade under en euro nstan hur mkt man n kpte. Jvla Stasi-EU.
Citera
2024-11-12, 18:51
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Tack fr tips! Hade missat att kraken delistat monero sen frsta november s blev lite stlld nyss nr det inte gick att kpa. Ska kra p din metod!
Citera
2024-11-12, 20:37
Medlem
MalacoZoos avatar
Monero kommer krascha nu, vxla lite och gr er redo att hva in en ordentlig mngd s fort den r nere p under $100
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in