Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-12, 18:16
Medlem
Shit. Har aldrig tidigare sett någon som utstrålar ”jag har mikropenis” mer en Ludde. Pipig röst, skrattar åt saker ingen annan skrattar åt, hånflinar åt folk som har mer logiska resonemang än han själv.

Ali och Nabaz bjuder på show, som vanligt woop woop
Citera
2024-11-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Kunde inte sagt det bättre själv. Så jävla synd att han solkar ned en annars underhållande säsong. Skönt att han är bortstökad ifrån framtida säsonger nu iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Håller helt med, Patrik är så fruktansvärt barnslig och jobbig att kolla på. Personer som är desperata och gör allt för att passa in i den åldern han är i.. *rysningar*. Hans argument Amanda ska ut för att hon varit inne i Robinson länge. Har han tappat konceptet helt ? Den starkaste ska in inte den han tycker mest synd om.. vilket är han själv

Dessutom har han ingen chans i Robinson. Han kommer inte vinna någon tävling om immunitet och eftersom han inte varit inne har han ingen att pakta med därav kommer han röstas ut direkt.

Jag håller med er helt mannar!
Citera
2024-11-12, 19:43
Avstängd
Maksim, ryss eller Ukraina?
Citera
2024-11-12, 19:53
Medlem
lunarluddes avatar
Är jag den enda som hejar på Ludde och Tommy? Tycker synd om dom båda som måste vara i samma lag som dessa idioter, och Ali som smörar som aldrig förr

Go Ludde och Tommy, stå på er!
Senast redigerad av lunarludde 2024-11-12 kl. 20:00.
Citera
2024-11-12, 20:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Håller helt med, Patrik är så fruktansvärt barnslig och jobbig att kolla på. Personer som är desperata och gör allt för att passa in i den åldern han är i.. *rysningar*. Hans argument Amanda ska ut för att hon varit inne i Robinson länge. Har han tappat konceptet helt ? Den starkaste ska in inte den han tycker mest synd om.. vilket är han själv

Dessutom har han ingen chans i Robinson. Han kommer inte vinna någon tävling om immunitet och eftersom han inte varit inne har han ingen att pakta med därav kommer han röstas ut direkt.
Slangbella inne i Robinson också
Citera
2024-11-12, 20:11
Medlem
Heja Alva!

Ifall du läser det här, kom ihåg att du är vacker, unik och stark.
Losers som sitter bakom en datorskärm och spyr misogyna kommentarer är inte värda att ödsla tid på. Visst det kan vara oerhört sårande, men deras ord säger mer om dom själva än dig.

You rock!
Citera
2024-11-12, 20:32
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
Heja Alva!

Ifall du läser det här, kom ihåg att du är vacker, unik och stark.
Losers som sitter bakom en datorskärm och spyr misogyna kommentarer är inte värda att ödsla tid på. Visst det kan vara oerhört sårande, men deras ord säger mer om dom själva än dig.

You rock!

Grattis till ditt första inlägg. Alva har själv sagt att hon läser inget, och hon är inte intresserad av att svara på frågor från media.
Citera
2024-11-12, 20:32
Medlem
lunarluddes avatar
Gränslandet måste vara den tråkigaste säsongen någonsin, den enda vettiga där är typ Amanda, nä nu ger jag upp att se gränslandet.
Citera
2024-11-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Gränslandet måste vara den tråkigaste säsongen någonsin, den enda vettiga där är typ Amanda, nä nu ger jag upp att se gränslandet.

Är snorungen Elsa dotter till blonda tjockkärringen?
Citera
2024-11-12, 20:51
Medlem
Man trodde Ali gnällde utan anledning Nu fick man se surgubben Tommy och hans knähund Ludvigs rätta ansikte !!! Hoppas dom åker ut med huvudet före
Alis & Nabaz gör programmet sevärt
Senast redigerad av Sven2024 2024-11-12 kl. 20:54.
Citera
2024-11-12, 20:51
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Är jag den enda som hejar på Ludde och Tommy? Tycker synd om dom båda som måste vara i samma lag som dessa idioter, och Ali som smörar som aldrig förr

Go Ludde och Tommy, stå på er!
Givetvis hejar man på Tommy & Ludde!

FettoElsa har varit tyst fram tills den vankades LUNCH. Då kröp grisen fram. Otroligt svagbegåvad dessutom.
Citera
2024-11-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Givetvis hejar man på Tommy & Ludde!

FettoElsa har varit tyst fram tills den vankades LUNCH. Då kröp grisen fram. Otroligt svagbegåvad dessutom.
Håller inte med dig alls där!!! Han njuter nu när vinden har vänt hahaha helt rätt av blatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in