Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-14, 00:57
Avstängd
Den som jag hatar mest nu är oliver, vilken jävla kyckling.
Citera
2024-11-14, 01:05
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Vad fan menade Ramia med att transan kände Maxim sen gränslandet? Har jag missat något?

Maxim och Alva var ju på Gränslandet samtidigt, när deras lag skickades dit efter den första Robinson-tävlingen så Ramia menade att dessa två kanske var nära vänner sedan dess.
Citera
2024-11-14, 01:06
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Den som jag hatar mest nu är oliver, vilken jävla kyckling.

Jag har flera jag avskyr och Oliver är en av dem, en väldigt opålitlig och feg typ. Mitt hjärta slog tusen slag när Ali och Monireh funderade på att ge immunitet åt Oliver.
Senast redigerad av fonder 2024-11-14 kl. 01:09.
Citera
2024-11-14, 01:08
Medlem
fonders avatar
Tre ormar i Syd tog sig till sammanslagningen med varsin immunitet.

Undrar om Ali förstod att Monireh röstade på Ramia.
Citera
2024-11-14, 01:09
Medlem
Va fan hände där? Skulle inte de från lag nord lägga 2 likadana röster?
Citera
2024-11-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Det tror jag, deras lappar var en annan färg.

Antingen så fattade inte Monireh uppgiften eller så sket hon i den
Citera
2024-11-14, 01:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Det tror jag, deras lappar var en annan färg.

Antingen så fattade inte Monireh uppgiften eller så sket hon i den

Jo, hon förstod uppgiften då Ali sa antingen räddar vi Oliver eller lägger båda rösterna på Maxim. Monireh visade sig inte vara så pålitlig som hon under hela säsongen gett sken av, hon körde helt enkelt eget spel där.

Nu tittade jag igen på sekvensen, Ali reagerade på att Ramia stod på Monirehas röst.
Citera
2024-11-14, 01:15
Avstängd
Citat:

Bara å hoppas att de blir osams så löser de sig!
Citat:
Monireh är efterbliven har du inte märkt de, nåväl hade ej spelat roll
Citat:
Jag har flera jag avskyr och Oliver är en av dem, en väldigt opålitlig och feg typ. Mitt hjärta slog tusen slag när Ali och Monireh funderade på att ge immunitet åt Oliver.
Han är ett fegt as, maxim hade fått flest röster innan Olli bajsa i brallan o han hade valt Olli, hur feg får man vara. Blir spännande fortsättning
Citera
2024-11-14, 01:18
Avstängd
Man såg ju på alis min att han blev förvånad att monireh röstade på ramia, kommer han tjalla till de andra eller hålla käften, andra alternativet känns väl smartast för framtiden(?)
Citera
2024-11-14, 01:23
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Lag Nord hade kommit överens hur de skulle göra, men Monireh bröt överenskommelsen.

Monireh ville hämnas på Ramia pga av saker som hon gjort i forna Lag Nord. Hoppas sanningen snart kommer fram så hon kan röstas ut.
Citera
2024-11-14, 01:38
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Är jag ensam om att fortfarande inte förstå att ormen Tove fick sin plats oerhört lätt i år? Andra år har när som helst folk kunnat komma in, men i år är det extremt svårt att komma in ens från Gränslandet (måste vinna över ett helt lag för att ta en plats i Robinson). Ormen Tove däremot kom in bara så där efter några mycket avgörande tävlingar däribland en tävling som skickade ett helt lag till Gränslandet direkt.
Inte konstigt, det är mycket vanligt att folk kommer in som joker i dokusåpor. Kan ta ett exempel: Alexander som var med i förra säsongen, det var andra gången han var med. Första gången han kom med, då som joker i en låda.
Produktionen brukar ändra på flera saker varje säsong.

Om du hängt med i Gränslandet denna vecka, har det kommit fram att reglerna ändras nästa vecka.
Citera
2024-11-14, 01:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Inte konstigt, det är mycket vanligt att folk kommer in som joker i dokusåpor. Kan ta ett exempel: Alexander som var med i förra säsongen, det var andra gången han var med. Första gången han kom med, då som joker i en låda.
Produktionen brukar ändra på flera saker varje säsong.

Om du hängt med i Gränslandet denna vecka, har det kommit fram att reglerna ändras nästa vecka.

Nja, i år har det varit extremt svårt att komma med om man inte varit med från början. Andra säsonger har folk lätt kommit in stup i kvarten så det går inte att jämföra den här mycket speciella säsongen med andra där de var så generösa med att ta in nytt folk. Så tycker fortfarande att ormen Tove kom in på helt olika förutsättningar än alla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in