2024-11-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiPad
En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad. Efter det har hon kontaktat mig i princip varje dag. Jag har väldigt sällan hört av mig först.

Vi har totalt träffats 5 gånger och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Senast vi sågs så sa hon till mig i sängen när vi skulle sova att hon verkligen gillade mig.
På morgonen ställde hon en fråga i soffan och jag svarade lite drygt. Hon övertänkte och blev ledsen. Några tårar rann ner för hennes kind. Jag tröstade henne och förklarade att det inte är någon fara med att fråga saker. Hon skämtade även om att jag skulle följa med henne och träffa hennes familj.

Men tyvärr har jag sett vissa varningssignaler. Hon har gett mig en smäll på kinden och även slagit mig med en ganska hård kudde i huvudet på mig utan anledning. Han tog en bild på mig och sparade bilden. Hon skickade även bilden på mig till en släkting till henne.

När vi skiljdes åt sist så skickade hon förlåt över att hon frågat en fråga. En dag senare så frågar hon om hon kan komma till mig. Jag svarar att det går bra. Samma dag som vi ska ses så skickar hon ett meddelande och säger att hon är på dåligt humör och ställer in. Jag svarar kort och säger att det är lugnt.

Senare på kvällen så frågar hon mig om jag vet någon som kan tänka sig att köpa hennes bil. Jag svarar och hon verkar allmänt passivt aggressiv i sina svar trots att hon hörde av sig till mig. Hon svarade kort och jag svarade inte eftersom det inte fanns något att svara på. Vad är detta för beteende?

Det mest otäcka är: När hon sa att hon tyckte om mig i sängen så sa hon att ”jag känner att om du skulle ligga med någon annan så har jag lust att döda tjejen”.
Vad är detta? Hon lät seriös när hon sa det också.

Hon är sjuk.
Gå vidare.

Vad är ens frågeställningen?
Citera
2024-11-14, 11:45
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hon är sjuk.
Gå vidare.

Vad är ens frågeställningen?
Varför hon ställer in en dejt och sen kontaktar mig senare samma kväll med en helt irrelevant fråga som inte har med saken att göra ens.

Vill även veta om det är något allvarligt fel på henne.
Citera
2024-11-14, 11:48
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75

Oavsett anledning. Dra dig ur. Det är inte normalt att uttrycka sig som hon gör. Du vill inte vakna upp som John Bobbitt.

// CC
Skrattade faktiskt lite när jag läste det där. Tror du att det är så illa?
Misstänker själv borderline på henne nu.
Citera
2024-11-14, 11:55
Medlem
Låter som om TS är en dryg person själv med en gnutta autism. Hans berättelse beskriver en tjej som är rejält betuttad i honom, och sen skriver han att han svarar henne "drygt" på en fråga hon ställer i ett känslomässigt utelämnande ögonblick. Klart att flickebarnet då blir triggat. Du har fått snorren diskad, tjejen är kär och du visar att du inte längre är så intresserad av tjejen, som verkar ha latinsk eller mellanöstern påbrå, med tanke på hur hon svarat. Och så vill du nu att vi skall validera dina känslor och recensera tjejen åt dig. Har jag fattat rätt?
Citera
2024-11-14, 12:06
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Låter som om TS är en dryg person själv med en gnutta autism. Hans berättelse beskriver en tjej som är rejält betuttad i honom, och sen skriver han att han svarar henne "drygt" på en fråga hon ställer i ett känslomässigt utelämnande ögonblick. Klart att flickebarnet då blir triggat. Du har fått snorren diskad, tjejen är kär och du visar att du inte längre är så intresserad av tjejen, som verkar ha latinsk eller mellanöstern påbrå, med tanke på hur hon svarat. Och så vill du nu att vi skall validera dina känslor och recensera tjejen åt dig. Har jag fattat rätt?
Jag har ju aldrig skrivit att hon är kär. Hon har bara sagt att hon gillar mig.
Hon ställde en fråga på ett drygt sätt. Jag svarade drygt tillbaka fast på skämt. Då blev hon helt tyst och fällde några tårar. Jag kramade henne och tröstade henne. När hon sedan skev förlåt senare på kvällen så skrev jag att hon inte hade något att be om ursäkt för.

Jag är helt svensk. Jag undrar mer om hon är galen med tanke på hur hon agerat och uttalat sig. Annars är det väl jag som är crazy. Känner mig mindfuckad av hela situationen.
Citera
2024-11-14, 12:09
Låter som att du borde avlägsna den personen helt. Vilket beteende 😳
Citera
2024-11-14, 12:17
Bannlyst
Citat:
En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad. Efter det har hon kontaktat mig i princip varje dag. Jag har väldigt sällan hört av mig först.

Vi har totalt träffats 5 gånger och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Senast vi sågs så sa hon till mig i sängen när vi skulle sova att hon verkligen gillade mig.
På morgonen ställde hon en fråga i soffan och jag svarade lite drygt. Hon övertänkte och blev ledsen. Några tårar rann ner för hennes kind. Jag tröstade henne och förklarade att det inte är någon fara med att fråga saker. Hon skämtade även om att jag skulle följa med henne och träffa hennes familj.

Men tyvärr har jag sett vissa varningssignaler. Hon har gett mig en smäll på kinden och även slagit mig med en ganska hård kudde i huvudet på mig utan anledning. Han tog en bild på mig och sparade bilden. Hon skickade även bilden på mig till en släkting till henne.

När vi skiljdes åt sist så skickade hon förlåt över att hon frågat en fråga. En dag senare så frågar hon om hon kan komma till mig. Jag svarar att det går bra. Samma dag som vi ska ses så skickar hon ett meddelande och säger att hon är på dåligt humör och ställer in. Jag svarar kort och säger att det är lugnt.

Senare på kvällen så frågar hon mig om jag vet någon som kan tänka sig att köpa hennes bil. Jag svarar och hon verkar allmänt passivt aggressiv i sina svar trots att hon hörde av sig till mig. Hon svarade kort och jag svarade inte eftersom det inte fanns något att svara på. Vad är detta för beteende?

Det mest otäcka är: När hon sa att hon tyckte om mig i sängen så sa hon att ”jag känner att om du skulle ligga med någon annan så har jag lust att döda tjejen”.
Vad är detta? Hon lät seriös när hon sa det också.
Det sista om att döda tjejen är väl kanske inte det allvarligaste men örfilade hon dig?

Anmäl henne och träffa henne inte igen.
Citera
2024-11-14, 12:19
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaherrarebest
Det sista om att döda tjejen är väl kanske inte det allvarligaste men örfilade hon dig?

Anmäl henne och träffa henne inte igen.
Jag tycker det sista är värre. Mord är värre än en smäll. Vet inte hur allvarlig hon var men det lät inte som ett skämt.

Anmäla henne? Det finns ju inga bevis och hon skulle säkert hämnas på något sätt. Bättre att låta det vara tror jag. Ja, hon örfilade mig ganska hårt.
Citera
2024-11-14, 12:24
Avstängd
ElDivinos avatar
Kvinnan i fråga har definitivt Borderline Personality Disorder - Run for the hills eller så kommer det sluta illa.
Citera
2024-11-14, 12:24
Bannlyst
Citat:
Jag tycker det sista är värre. Mord är värre än en smäll. Vet inte hur allvarlig hon var men det lät inte som ett skämt.

Anmäla henne? Det finns ju inga bevis och hon skulle säkert hämnas på något sätt. Bättre att låta det vara tror jag. Ja, hon örfilade mig ganska hårt.
Det där sista om att mörda henne är nog bara ett skämt för att visa att hon gillar dig.

Försvarade du dig inte?

Du får spela in där hon erkänner till misshandeln.

Är du rädd för en tjej?
Citera
2024-11-14, 12:31
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaherrarebest
Det där sista om att mörda henne är nog bara ett skämt för att visa att hon gillar dig.

Försvarade du dig inte?

Du får spela in där hon erkänner till misshandeln.

Är du rädd för en tjej?
Men det fanns ingen ironi i hennes ton alls. Skumt att säga något sådant.
Jag tog smällen som en ”man”. Klappar ej till kvinnor. Skulle bara göra det om mitt liv var i fara och behövde försvara mig.

Kvinnor vinner väl alltid sånna här fall i rätten?
Citera
2024-11-14, 12:33
Medlem
styckets avatar
Citat:
Varför hon ställde in dejten hon själv bett om och sen kontaktar mig om något helt random senare på kvällen.
Samt hur sjuk hon faktiskt är?
Hon sa ju till dig varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in