Citat:
Så när du således tycker att när kivnnor har sex och det råkar bli en befruktning så SKA kivnnor äga hela den risken och TVINGAS till ansvar och bla bla..så blir den självklara frågan för alla med nån form av logisk förmåga...men? den andre parten då? HAN är ju exakt lika delaktig i den sexuella katen, lika ansvariga för att den sker, lika ansvarig för att befruktning sker etc etc...så?
Män kan helt enkelt inte "äga risken" och ta på sig 50% av graviditeter så att någon form av biologisk rättvisa skulle uppstå då män helt enkelt inte kan bli gravida. Du får helt enkelt acceptera den biologiska verkligheten och förhålla dig till den.
Jag hoppas att du är medveten om att bara kvinnor kan bli gravida. Jag är inte helt säker på att du är det faktiskt, eftersom att du totalt omfamnat det galna woke- och HBTQ-narrativet, där även män kan bli gravida numera.
Citat:
Han ska avkrävas ansvar. Som vanligt med dig sitter du helt hysterisk och knapprar på tangentbordet och diskuterar med dig själv, där du bygger upp en halmgubbe som du sedan attackerar. Det finns ingen röd tråd i dina inlägg överhuvudtaget, då du saknar all form av logik och rationalitet, förutom den röda tråden av att ständigt bygga upp halmgubbar.
Har du någonsin i dina 40.000 inlägg faktiskt diskuterat med den du besvarar? Jag har aldrig sett det i alla fall.
Det är ungefär som om jag skulle besvara ditt inlägg med:
"Men Merapi, du är ju för att kvinnor ska förslavas och att jorden är platt."
... och sedan skriva ett långt, raljerande och hysteriskt inlägg baserat på det. Har jag då diskuterat med dig? Nej. Jag har diskuterat med mig själv, mina halmgubbar och mina egna hjärnspöken och det är vad du gör i precis varenda inlägg.