Citat:
Ursprungligen postat av
Mlyek
Att se sig själv på TV blir lättare och lättare. Men absolut lite skämmigt emellanåt. Ibland tänker jag inte ens att det är jag själv vilket blir skumt😂
Om jag skulle få frågan att bli Bachelorette hade jag absolut tackat ja. Men inte att vara med i Bachelor igen. Jag tror att det är fel forum för mig. Tror jag ”passar bättre” i tex farmen eller dylikt😇👌
Tjena.
Har du testat på nätdejting någon gång och vad är dina erfarenheter av det? Och vet du vad de andra tjejerna i programmet har haft för erfarenhet av det?
Jag föreställer mig att kvinnor som er, dvs kvinnor som är väldigt attraktiva och unga, måste kunna välja och vraka på de där apparna. Och då ställer man ju sig liksom frågan vad som lockar med att slåss om en kille på andra sidan jordklotet med 25 andra snygga brudar?
Häftigt att du skriver i tråden i alla fall. Ha dock i åtanke att det finns väldigt många bittra människor här som har lätt för att skriva väldigt elaka saker. Om någon skriver nått grisigt så ta inte åt dig. Du är grym och modig.