2024-11-20, 13:53
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Unga män vill inte doppa - de vill bara rulla-skinn för det är mycket billigare då behöver de inte gå ut på ställena eller bjuda flott för hoppet om doppet

Det har gått att spela skinnflöjt i alla tider. Det är annat som har ändrats.
Citera
2024-11-20, 13:55
Medlem
Det är varje enskild individs ansvar att hantera sina mentala trösklar för sådant som kan verka skrämmande.

Jag betalade vänner med middag, öl osv för att dom skulle vara "tysta wingmen", alltså stå en bit bort när jag frågade främmande tjejer om nr. Och det var i början bara tills att jag klarade göra sånt själv, när som helst, var som helst.

Jag har fått sex mer än 10 gånger av bara "grabs" från stan. (Någon samma dag , nån annan efter ett par träffar) Mer än 60 ligg generellt.

Testonivåer har verkan i detta, men absolut inte avgörande.

Man ska inte ändra på sig själv såpass att man blir osäker på allt, utan man utvecklar dom sidor man har.

Har du humor, utveckla den.
Kan du mycket om psykologi, så kan du imponera och även läsa av.
Kan du backa upp att du har 4 egna recept som är väldigt goda inom matlagning, så kommer hon vilja att du lagar en av dom. Går det hem, så har du 3 dejter till...
Citera
2024-11-20, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Vågar? Man får ju för fan inte ragga längre, kvinnor är ju den heliga graaaalen bara man drar ett rasistskämt eller sexistskämt framför svenska fruntimmer så blir dem helt labila direkt.

Ja men det är lättare för folk att sitta och skylla på de unga männen, kommer dock inte lösa problemet. Du har helt rätt, gräsen mellan raggning och sexuellt ofredande är hårfin idag.
Citera
2024-11-20, 13:58
Avstängd
Ytterligare en grej som Feminizm förstörde.

Listan av saker de förstört börjar bli oöverskådligt lång.

Men förstår, och lider med, de yngre männen i dag. Som att gå på minfält där ditt liv kan canclas när som helst bara en avundsjuk och missnöjd feminazi skriker våldtäkt som hämnd.
Citera
2024-11-20, 13:59
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiogenesDoxa
Även om orden och generaliseringarna är lite för starka för min smak så måste jag nog medge att det ligger väldigt mycket i det här. Kids umgås inte längre, annat än via skärmar. De är inte sällan väldigt socialt tafatta och osjälvständiga jämfört tonåringar på 80-, 90- och 00-talet.

Tanken att det bygger på metoo-rörelsen upplever jag mest av allt härstammar från den manliga delen av de just berörda, socialt tafatta generationerna (födda senare halvan 90-tal och framåt) som önskar projicera skulden för tingens varande (primärt sin egen oförmåga) på tjejer, kvinnor och feminism, med en grund byggd på en naivt nostalgisk bild av en bättre värld då "kärringar visste hut, stod vid spisen, inte tjafsade emot och män fick vara män". Detta är ett kaninhål som både attraherar och skapar incels. Och apropå kaniner och hål så ska tilläggas att oddsen för att dessa personer får ligga är och förblir väldigt låga.

Vad gäller de yngre killarna 15-30 kanske det är så men vi som är 30+ där tror jag att MeToo har haft stor betydelse för hur killar har ändrat sitt beteende när det gäller att närma sig kvinnor. Att som du skylla på att de som nämner eller ser MeToo som en stor anledning är incels är bara att trycka ned män som faktiskt börjat tänka till hur män och kvinnor behandlas olika. Hur kvinnor idag alltid är "offer" och män är förövaren. Att det är helt legitimt att anklaga en man för något som hände för 20 år sedan och sedan förstöra hans liv. Vettiga bra män som läser om sådana fall tar till sig av det och ändrar sitt beteende. Du verkar tro att majoriteten av män är incels vilket också är skitsnack. Likaså att traditionell man är något fel. Det är inget fel att vara det då många kvinnor vill ha de fördelar som en traditionell man medför.

// CC
Citera
2024-11-20, 13:59
Medlem
Ordna fler ställen för ungdomarna att umgås på.
Citera
2024-11-20, 14:02
Avstängd
Har blivit uppraggad hela livet och blir det fortfarande. Aldrig behövt ta första steget. Och tjejer betalar för sin del i relationen - alltid varit så för mig. Det beror inte på mitt utseende, även om de flesta rankar mig som en 8-9. Jag är en modig person som gör vad jag vill och jag följer inte valboskapen, medier och eller korrupta politiker. Ja, hatiska vita män tolererar inte mina åsikter och skulle gärna radera min existens. Kvinnor är mer villiga och nyfikna på vad de inte vet. Det är där jag skiner.

Tycker synd om dagens unga män. Fullmatade med skit från ilskna feminist-kärringar som fått hållas eftersom den vite mannen resignerat från sin roll som ledare och ovillig att ta dessa harpyor i örat. De sinnessjuka driver mentalsjukhuset.
Citera
2024-11-20, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipsochdipp
Det är varje enskild individs ansvar att hantera sina mentala trösklar för sådant som kan verka skrämmande.

Jag betalade vänner med middag, öl osv för att dom skulle vara "tysta wingmen", alltså stå en bit bort när jag frågade främmande tjejer om nr. Och det var i början bara tills att jag klarade göra sånt själv, när som helst, var som helst.

Jag har fått sex mer än 10 gånger av bara "grabs" från stan. (Någon samma dag , nån annan efter ett par träffar) Mer än 60 ligg generellt.

Testonivåer har verkan i detta, men absolut inte avgörande.

Man ska inte ändra på sig själv såpass att man blir osäker på allt, utan man utvecklar dom sidor man har.

Har du humor, utveckla den.
Kan du mycket om psykologi, så kan du imponera och även läsa av.
Kan du backa upp att du har 4 egna recept som är väldigt goda inom matlagning, så kommer hon vilja att du lagar en av dom. Går det hem, så har du 3 dejter till...

Kändes det tryggare om du hade polare en bit bort? Fattar inte. Var du rädd för att bli överfallen?
Citera
2024-11-20, 14:06
Medlem
Inte konstigt efter all metoo och fejkade våldtäckts anklagade…
Citera
2024-11-20, 14:12
Avstängd
Men det är ju jättebra för uppväxande men de kan ju bara sitta på sina arslen
o vill tjejerna ha schnabelterapi måste de ragga på killarna
Citera
2024-11-20, 14:12
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det har gått att spela skinnflöjt i alla tider. Det är annat som har ändrats.

Man har enkel tillgång till porr i alla dess former och prostituerade några knapptryck bort. Man behöver inte gå till en affär och köpa en porrtidning med ganska tråkiga bilder som man knappt hade fått upp kuken av idag.

Varför åka och fiska när man är hungrig när man kan beställa hem en pizza direkt till dörren?

Vill man inte ha barn eller en seriös relation utan bara tillfredsställa sina sexuella behov så är det inte värt att ragga, iaf inte för medelmåttiga killar.
Citera
2024-11-20, 14:19
Medlem
Hamadryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Vågar? Man får ju för fan inte ragga längre, kvinnor är ju den heliga graaaalen bara man drar ett rasistskämt eller sexistskämt framför svenska fruntimmer så blir dem helt labila direkt.

Är detta den allmänna uppfattningen män har av att ragga,
så ser jag detta som en mycket positiv utveckling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in