Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-21, 07:29
Medlem
Hahha, hur jäkla dum är Patrik. Börjar med att högt och ljudligt såg en av deltagarna som han aldrig träffat. Vad är detta med att hans söner ska tycka han är så förträfflig. Tycker de han är en loosr idag och han måste ändra deras bild av honom.

Jättebäbisen Elsas kommer inte vara saknad, skäms på dig !!!! Man hörde hur besviken och arg Petra var på henne. Tiotusentals söker till Robinson och jag antar att de verkligen frågar alla deltagare, typ. Är du helt, helt säker på att du pallar med livet?

Ali är ju bara jobbig, vänder kappan efter vinden hela tiden och säger emot sig själv i varannan mening. Låg IQ verkar det som.
Senast redigerad av bridge 2024-11-21 kl. 08:07.
Citera
2024-11-21, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Lite reflektioner om dagens ö-råds-avsnitt...

Det var ormen Victor som ljög om genuint snällhet, även tidigare har han kallat sig själv för snäll när han egentligen har alla egenskaper som en orm.
Citera
2024-11-21, 08:07
Medlem
Tove döljer alla negativa kommentarer på sina sociala medier, därför står det i princip bara att hon är guds gåva till Robinson och mänskligheten. Det är ju ny säsong och hon ältar fortfarande det gamla, då skrev jag att hon någon gång ska lämna Pelle bakom sig och gå vidare och plötsligt dolde hon min kommentar så bara jag själv kan se kommentaren. Vilken tönt denna bimbon.
Citera
2024-11-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Tove döljer alla negativa kommentarer på sina sociala medier, därför står det i princip bara att hon är guds gåva till Robinson och mänskligheten. Det är ju ny säsong och hon ältar fortfarande det gamla, då skrev jag att hon någon gång ska lämna Pelle bakom sig och gå vidare och plötsligt dolde hon min kommentar så bara jag själv kan se kommentaren. Vilken tönt denna bimbon.
Möjligt att hon är falsk med mera men så fort det är pussel och liknande ligger hon i framkant. Hon är ingen blåst blondin oavsett vad man annars tycker om henne
Citera
2024-11-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
När ormen Ida grät så var det av lycka för att hon själv fick biljetten och låtsades som att det var tårar p.g.a. svårigheten att skicka hem sin bästis.
Ändå var det Ida som kände sig sviken när tjejerna son trodde hon var så tight med inte valde henne...
Citera
2024-11-21, 09:57
Medlem
Maxim hade verkligen rätt om Tove. Ytlig och noll djup i diskussioner. Dessutom konstant sminkad. Märklig deltagare överlag. Tillsammans med Elsa, Gertrud och Monireh.
Citera
2024-11-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Möjligt att hon är falsk med mera men så fort det är pussel och liknande ligger hon i framkant. Hon är ingen blåst blondin oavsett vad man annars tycker om henne
Instämmer.
Jag retar mig på "topp politiker" beteendet där man ler och är snäll samtidigt som man är beredd att sticka kniven i ryggen på sin bästa vän för att komma framåt/uppåt.
Men tänker jag efter så är det ju Robinson och bara en kan vinna så den typen av beteende gynnas.
Dessutom är det ju mer TV-mässigt och skapar längre FB-trådar.
Dom som mal på om laget före jaget tänker nog inte så sista veckan/veckorna utan då optimerar man sina vinstmöjligheter.
Alone ligger väl närmare bokens Robinson.
Där är dem ju ensamma och överlever i rå natur med några få verktyg.
TV-Robinson är mer ett (a)socialt experiment än ett överlevnadsexperiment.
Citera
2024-11-21, 10:26
Medlem
Att Elsa inte valde åka och istället be om att alla skulle rösta hem henne är så ruttet emot Ludde som ändå kämpa om att vinna!
Skönt o slippa se den feta mongo ungen!
Hennes föräldrar byter väl fortfarande blöja på henne
Citera
2024-11-21, 12:16
Medlem
Det är förbluffande att Ali och Nabaz ens hinner säga att de är mot allt paktande så upptagna som de är med att pakta. Vad finns det för anledning att försöka framstå som en moraliskt högre stående varelse, om man är med i ett program som premierar brist på moral och empati och verkligen spelar spelet till det yttersta? Det är lite som att stå i en svinstia bland en massa grisar och låtsas vara ett rådjur. Det tillfredställer bara ens egen narcissism.
Citera
2024-11-21, 12:50
Medlem
Bara jag som tycker att Emeli är så jävla falsk som låtsas om att hon bryr sig om norskan Ida men vill hugga henne i ryggen.

Ja ja...det är ju så spelet ska spelas....
Citera
2024-11-21, 13:19
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Varför svarar du överhuvudtaget när en enkel googling visar att du har fel.
Men om det skulle ha varit så att utbetalaren betalar skatt, så hade ju ändå totalsumman för vinnaren varit skattefri.
Men som sagt, det belopp som gäller är skattefritt för vinnaren.
Om du läser hur det började så fattar du men du orkar väl inte utan måste bara kommentera först.
Citera
2024-11-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är förbluffande att Ali och Nabaz ens hinner säga att de är mot allt paktande så upptagna som de är med att pakta. Vad finns det för anledning att försöka framstå som en moraliskt högre stående varelse, om man är med i ett program som premierar brist på moral och empati och verkligen spelar spelet till det yttersta? Det är lite som att stå i en svinstia bland en massa grisar och låtsas vara ett rådjur. Det tillfredställer bara ens egen narcissism.
Möjligt.

Säga vad man vill om dessa två herrarna men fan vad tråkigt TV det hade blivit om de inte varit med. De får oss att gapskratta.

Maxim kanske är duktig fysiskt men han får ingen att skratta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in