Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-22, 12:24
Medlem
Häxan Tove hittar inget ont att skylla på hos Maxim, därför stör hon sig över hur han stavat namnet på en annan häxa med y istället för e.

Bimbo, du stör dig så på Maxim för att ingen annan sett igenom dig så klockrent som han gjort.
Citera
2024-11-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Då hade han kunnat ge den till någon han vill ha kvar.

Samt säkerställt att någon som han vill ha ut inte skulle få den.
Citera
2024-11-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Jättebäbisen Elsas kommer inte vara saknad, skäms på dig !!!! Man hörde hur besviken och arg Petra var på henne. Tiotusentals söker till Robinson och jag antar att de verkligen frågar alla deltagare, typ. Är du helt, helt säker på att du pallar med livet?

Störde mig på henne också, men hon är ju knappast den första deltagaren som självmant gett upp. Dessutom har det varit de som gett upp mycket tidigare i tävlingen än henne.
Citera
2024-11-22, 13:13
Medlem
brallors avatar
Många pinsamma människor i tråden som tycker att man är en orm för att man spelar spelet. Det är en tävling där man på olika sätt ska ta sig vidare. Helt otroligt att folk blir kränkta i programmet när någon inte står för det dom sagt tidigare eller vill möta en enklare motståndare i en tävling.
Citera
2024-11-22, 13:56
Medlem
Kan inte sluta skratta åt Thomas och Roger. Vilka jävla totala katastrofer på alla sätt. Båda såg sig som överlägsna innan programmet dessutom herregud
Citera
2024-11-22, 14:59
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brallor
Många pinsamma människor i tråden som tycker att man är en orm för att man spelar spelet. Det är en tävling där man på olika sätt ska ta sig vidare. Helt otroligt att folk blir kränkta i programmet när någon inte står för det dom sagt tidigare eller vill möta en enklare motståndare i en tävling.

Jag fattar inte heller, i robinson ingår att spela och pakta.
Om man bara vill se ”ärligt spel” så kan man väl titta på mästarnas mästare eller liknande program.
Jag tycker det spelas för lite i svenska Robinson, föredrar den australiensiska och amerikanska Survivor. Där är det inte fel att ”spela” utan ingår i leken.
Citera
2024-11-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brallor
De flesta förstår givetvis att spelet är en ofrånkomlig del av Robinson. Det som irriterar några är de som spelar 100% samtidigt som de säger sig stå över sånt. De som pratar illa om att andra spelar som en del av sitt eget spel. Extremerna i år är Nabaz och Ali, båda låtsas ha moral men agerar som mattförsäljare på en turkisk bazar.
Citera
2024-11-22, 15:35
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Vad är det Ludvig, Tommy och Ida har gjort som fått Ali att så tydligt vilja spela ut dom?
Citera
2024-11-22, 16:30
Medlem
Man börja undra varför ALLA deltagare vill ha ut maxim måste vara något med han vi inte vet? Ingen som sitter på lite info? Får en känsla av att han e kuslig person som ej visas
Citera
2024-11-22, 16:34
Medlem
Att ingen ser hur falsk subban Ida är vilka fittor alla deltagare är
Hon känns så jävla falsk som grinar när det passar
Citera
2024-11-22, 18:06
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon Stod i djungeln och sminkade sig inför örådet. Jag skojar inte

Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
eller drömde jag?
Stämmer bra.
Citera
2024-11-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Stämmer bra.
Vilket ? Stod hon i djungeln och gned in en bit kol i ansiktet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in