Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Fram till denna vecka har jag gilllat Maxim och Ali.
Inte längre.

"Tillit tar tid, det tog t ex 15 år innan jag och min fru litade helt på varandra"
Spooky

Ali, visar det vi väl redan visste. I Mellanöstern och däromkring är detta att ruva på hämnd för minsta oförrätt det största fritidsintresset. När svenskar spelar golf och ägnar sig åt orientering sitter dessa hemma och funderar ut diverse hämndplaner.
Så du tycker att de e ok att man fryser ut någon som Tommy och Ludvig gjorde? Inte konstigt att ali inte gillar dom. Hade inte jag gjort heller
Citera
2024-11-09, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Hon måste ju vara en av dom sämsta deltagarna någonsin.
Håller med, hade dock gärna sett en porris innehållande Elsa, gollum och nabaz🤣
Citera
2024-11-09, 21:20
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så du tycker att de e ok att man fryser ut någon som Tommy och Ludvig gjorde? Inte konstigt att ali inte gillar dom. Hade inte jag gjort heller

Det fanns väl inga tecken på utfrysning? De skulle eventuellt rösta på honom och Ali blev putt.
Citera
2024-11-09, 21:23
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Såg ett klipp på TikTok av Elsa där hon berättade att Nabaz har fryst ut henne från chatt grupper med alla Robinson deltagare i. Även att han försökt få bort hennes inbjudan till återträffen. En 40 åring som stör sig så mycket på en tjej hälften av hans ålder för att hon inte bidrog i Robinson lägret lika mycket som han. Har han inte släppt det än

Jag är inte förvånad. Antagligen är det definitionen av rensad fisk, som ännu spökar i Nabaz vimsiga huvud. Moget Nabaz!

Elsa måste väl f ö vara släkt med Sören Gyll? De är väldigt lika varandra.
Citera
2024-11-09, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det fanns väl inga tecken på utfrysning? De skulle eventuellt rösta på honom och Ali blev putt.
Och varför skulle dom rösta på han? Speciellt då han har varit lojal mot dom.
Citera
2024-11-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Jag har inget minne av att Ali själv har påstått sig vara utfryst. Det fanns planer på att eventuellt rösta ut honom, men det blev Lena i stället.
Citera
2024-11-09, 21:44
Medlem
Citat:
Man valde mellan de två som bidrog minst till laget. Man fokuserade på att rösta ut latmaskarna.
Citera
2024-11-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Man valde mellan de två som bidrog minst till laget. Man fokuserade på att rösta ut latmaskarna.
Och hur är Ali lat? lol.
Citera
2024-11-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Håller med, hade dock gärna sett en porris innehållande Elsa, gollum och nabaz🤣
Skulle Elsa ha något att göra i den filmen?
Citera
2024-11-10, 00:43
Medlem
Abelssuns avatar
Hur kan Tove andas i sin smala plastikopererade näsa? Vilket benrangel hon är, rumpan är minimal, bara två små skinkor. Ålandssnubben, Borlänge och Thomas är den största behållningen för tittarna i år.
Citera
2024-11-10, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Såg ett klipp på TikTok av Elsa där hon berättade att Nabaz har fryst ut henne från chatt grupper med alla Robinson deltagare i. Även att han försökt få bort hennes inbjudan till återträffen. En 40 åring som stör sig så mycket på en tjej hälften av hans ålder för att hon inte bidrog i Robinson lägret lika mycket som han. Har han inte släppt det än

Han må va 40 år men mentalt är han på en mycket lägre nivå. Han är en sån person man blir tvingad att hålla god min inför och inte börja bråka med för då kommer han göra ditt liv till ett helvete...

Precis. Narcissist. Förhoppningsvis har nån annan balls att säga ifrån. Vidrig människa som är kvar i en tonårings mentalitet.
Citera
2024-11-10, 02:26
Medlem
mendokses avatar
Citat:

På vilket sätt har han varit lojal mot dem?
Och man måste ju rösta på någon. Klart det är jobbigt att befinna sig i den positionen där folk vill rösta ut en men det är en del av spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in