Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 10:51
Medlem
KjellKjellborns avatar
Exempel:

Två systrar,

Storasystern som tränar crossfit 5-6 dagar i veckan, äter så nyttigt & näringsrikt som möjligt genomsnittligt utseende (5/10), fyrkantig plankig kroppsform a-kupor.

Lillasystern, tränar aldrig (kan inte ens göra en armhävning), deprimerad, äter bara skit, perfekt kurvig kropp, bättre form på rumpan, perfekt formade c-kupor, snyggare än genomsnittet (7,5/10) (lillasystern har då ännu mer potential att se ännu bättre ut genom träning och en bättre kost)

Två män

En föds med micropenis (mindre än 2cm även med stånd)

En man som föds och får en 25cm & 18cm grov falukorv som kuk.

(nej jag har inte personligen sett men detta är ett brutalt faktum.)

Skriv gärna era erfarenheter / vad ni har sett eller känner till om brutala skillnader rent genetiskt, känsligt men intressant ämne.
Citera
Idag, 11:06
Medlem
jjujjus avatar
Är det sant att killar med minst snåp tränar hårdast på gymmet?

Är det någon form av kompensation för att lillen gjort en besviken? Och är det lönt att runka om man har en jÄtälitÄn snåp? Fattar att sex är onödigt.

Tycker du nämnt det roligaste
Minikuk vs stor kuk

Och angående brudar som köttar på gymmet, det är ju också en kompensation för ett fulare tryne? Kvinnor som har ett vackert ansikte har aldrig behövt träna hårt eller varje dag.
Citera
Idag, 11:13
Medlem
KjellKjellborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Är det någon form av kompensation för att lillen gjort en besviken? Och är det lönt att runka om man har en jÄtälitÄn snåp? Fattar att sex är onödigt.

Minikuk vs stor kuk

Och angående brudar som köttar på gymmet, det är ju också en kompensation för ett fulare tryne? Kvinnor som har ett vackert ansikte har aldrig behövt träna hårt eller varje dag.

Vet inte om man kan säga det om alla ”vanliga” som går och gymmar. Men de som missbrukar steroider har ett ökänt rykte om att ha små penisar / testiklar.

Nej det är inte enbart bara fula brudar som tränar / gymmar.
Citera
Idag, 11:26
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Vet inte om man kan säga det om alla ”vanliga” som går och gymmar. Men de som missbrukar steroider har ett ökänt rykte om att ha små penisar / testiklar.

Nej det är inte enbart bara fula brudar som tränar / gymmar.
Det sa jag inte. Jag tränar också på gym men dom kvinnorna som hänger där varje dag och i flera timmar är ju sällan den väldigt snygga typen, enligt min observation.

Kvinnorna med dom snyggaste tränade kropparna brukar ju kompensera för ett mindre vackert ansikte, oftast ganska medelmåttiga. Dom lockar män med deras kropp, medan en naturligt vacker kvinna inte behöver vara tränad för att få vem hon vill ha
Citera
Idag, 11:30
Medlem
zombie-nations avatar
Viljan att träna och äta nyttigt ligger också i generna.
Citera
Idag, 11:34
Medlem
jjujjus avatar
Kvinnor med naturligt stor välformad rumpa vs kvinnor utan former, rumpa/bröst.

Tjockt fint långt hår vs tunt stripigt tråkigt hår där skallen syns

Vita raka tänder/ gula små tänder med massa mellanrum

Bra hårfäste vs Ove Sundberg

Blåa eller gröna ögon vs bruna ögon

Normallånga människor vs korta eller för långa människor

Shit vilken tur jag haft
Citera
Idag, 11:39
Medlem
jjujjus avatar
Vissa har en ful navel och andra har en snygg navel

Fick komplimang av en psykopat en gång att min navel var fin
Citera
Idag, 11:40
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det tror jag inte på! Min mamma vill bara äta kakor och baka och dricka kaffe på sin fritid.

Du är inte en kopia av din mor.
Citera
Idag, 11:42
Medlem
marytraders avatar
Psykisk ohälsa.
Citera
Idag, 11:46
Medlem
KjellKjellborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Psykisk ohälsa.

Bra poäng. Skillnaden i den mentalstyrkan/hälsan bland olika människor är något som ofta glöms.
Citera
Idag, 11:49
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Minikuk vs stor kuk

Det stämmer nog, för jag har aldrig satt min fot på ett gym
Citera
Idag, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Exempel:

Två systrar,

Storasystern som tränar crossfit 5-6 dagar i veckan, äter så nyttigt & näringsrikt som möjligt genomsnittligt utseende (5/10), fyrkantig plankig kroppsform a-kupor.

Lillasystern, tränar aldrig (kan inte ens göra en armhävning), deprimerad, äter bara skit, perfekt kurvig kropp, bättre form på rumpan, perfekt formade c-kupor, snyggare än genomsnittet (7,5/10) (lillasystern har då ännu mer potential att se ännu bättre ut genom träning och en bättre kost)

Hur gamla är dessa systrar?

Kan det vara så att den som tränar mycket och äter nyttigt inte har ren rumpa för att hon har en låg fettprocent?

Systern med C-kupa, kurvor och stor välformad rumpa har det för att hon har mer fett på kroppen?

Är de unga kan det dock snabbt förändras om lillasystern fortsätter äta skit - då kan det snabbt gå utför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in