2024-11-28, 12:31
Medlem
Hej,

Har ett problem som gller min nuvarande tjejs sexuella historik.

Hon berttade fr mig om sitt ex som fick analsex nr han ville. Hon gillade det inte men bet ihop fr att gra honom glad.
Hon berttade det vldigt detaljrikt om att han sprutade henne i rven och hur hon sket sperma flera dagar efter. Vldigt detaljrikt och jag fick avsmak direkt och bad henne sluta bertta snt varvid hon slutade.

Jag har en fetisch fr analsex och hade det tidigare men med mig vill hon inte ha det.

Varenda gng jag frgat eller frskt har det blivit ett tydligt och stark nej.

Jag har frgat varfr men ftt svaren att hon inte r dr n. Vi har snart varit tillsammans i 2 r och detta tr p mig oerhrt mycket.

r jag sjlvisk som vill ha analsex och r hon sjlvisk som trycker upp info kring hennes ex i mitt ansikte och sen stnger igen den drren fr mig?

Just nu knner jag att detta r ngot som kommer hemska mig resten av relationen och ser vl bara ett avslut som det enda rimliga.

Finns det ngot som kan rdda detta? Terapi?
Citera
2024-11-28, 12:43
Medlem
LaCucarachas avatar
Ja du kanske borde g i terapi fr ditt behov av att gra saker som din partner inte vill.

Om din tjej hade haft en fetish fr att piska dig hrt innan sex och du inte gillade det, hade du gtt med p det nd?
Citera
2024-11-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ja du kanske borde g i terapi fr ditt behov av att gra saker som din partner inte vill.

Om din tjej hade haft en fetish fr att piska dig hrt innan sex och du inte gillade det, hade du gtt med p det nd?

Nej men jag hade in tryckt upp i hennes ansikte att jag lt mitt ex gra det och att jag bet ihop fr hennes skull.
Citera
2024-11-28, 12:51
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Hej,

Hon berttade fr mig om sitt ex som fick analsex nr han ville. Hon gillade det inte men bet ihop fr att gra honom glad.
Hon berttade det vldigt detaljrikt om att han sprutade henne i rven och hur hon sket sperma flera dagar efter. Vldigt detaljrikt och jag fick avsmak direkt och bad henne sluta bertta snt varvid hon slutade.

Jag har en fetisch fr analsex och hade det tidigare men med mig vill hon inte ha det.

Jag har frgat varfr men ftt svaren att hon inte r dr n. Vi har snart varit tillsammans i 2 r och detta tr p mig oerhrt mycket.

r jag sjlvisk som vill ha analsex och r hon sjlvisk som trycker upp info kring hennes ex i mitt ansikte och sen stnger igen den drren fr mig?

Just nu knner jag att detta r ngot som kommer hemska mig resten av relationen och ser vl bara ett avslut som det enda rimliga.

Allts.. Bad du henne bertta ingende detaljrik info ang om deras sexande s fr du lite skylla sig sjlv. Samtidigt s berttade hon vl s detaljerat fr att du skulle frst hur obehagligt det var fr henne och hon inte vill knna sig tvingad till att gra det igen?

Analsex borde inte vara en dealbreaker i en annars vlfungerande relation.

r du sker p att du r helt hetero? Mn som har en sn fetisch fr analsex r lite sm skrmmande..
Citera
2024-11-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Allts.. Bad du henne bertta ingende detaljrik info ang om deras sexande s fr du lite skylla sig sjlv. Samtidigt s berttade hon vl s detaljerat fr att du skulle frst hur obehagligt det var fr henne och hon inte vill knna sig tvingad till att gra det igen?

Analsex borde inte vara en dealbreaker i en annars vlfungerande relation.

r du sker p att du r helt hetero? Mn som har en sn fetisch fr analsex r lite sm skrmmande..

Nej hon berttade detaljrikt av egen vilja.

Det handlar inte ens om analsexet i sig.

Det handlar om att fr en person kan hon bita ihop och fr en annan (jag) kan hon inte gra det.

Jag hade vart fine med att hon inte ville ha analsex om jag inte visste det jag vet.

Det r principen som str mig inte analsexet i sig.
Citera
2024-11-28, 12:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Nej men jag hade in tryckt upp i hennes ansikte att jag lt mitt ex gra det och att jag bet ihop fr hennes skull.

Hon gav ju dig en frklaring om varfr ocks hon inte gillade det. Lter ju fga lockande att behva skita sperma i flera dagar eftert eller?
Du har vl skert tjatat om analsex och det rckte vl inte med ett vanligt nej antar jag.
Citera
2024-11-28, 12:56
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Men hon har vl kommit till insikt, knner att hon kan st p sig och att hon kan gra det infr dig (vilket innebr att hon har stort frtroende fr dig).

Hon sger ju ocks att hon inte r dr n, vilket jag tolkar det som att hon kommer att vilja ha analsex med dig, men att hon behver tid p sig fr att det ska knnas bra fr henne.

r inte det viktigt fr dig att hon d vill gra det med dig?
Med sitt ex gjorde hon ju det motvillig.
Citera
2024-11-28, 12:57
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Nej hon berttade detaljrikt av egen vilja.

Det handlar inte ens om analsexet i sig.

Det handlar om att fr en person kan hon bita ihop och fr en annan (jag) kan hon inte gra det.

Jag hade vart fine med att hon inte ville ha analsex om jag inte visste det jag vet.

Det r principen som str mig inte analsexet i sig.
Ok ok. Samtidigt s r det slut mellan dom 2 ox. Kanske var tvnget som bidrog till att det tog slut 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-11-28, 13:21
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Hej,

Det lr vl inte vara ngot strre problem att hitta en ny flickvn som gillar att f den i 2an.
Sen kan du dumpa honan som tillt en annan men inte dig.
Citera
2024-11-28, 13:33
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Hejdujaglever
Du r ju uppenbarligen bg som vill hlla p med analsex, lmna henne och lt henne hitta en riktig man.
Oj oj oj, hr har vi ngon som lever p 1800-talet. Inte ett dugg bgigt. Antar att du kallar de mn som sitter ner och kissar ocks fr bg?

TS fr ta sig en funderare om hon r den rtte, eftersom hon vljer att bertta och smeta sina analsex stories i ansiktet p dig och samtidigt frvgra dig samma lek.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2024-11-28 kl. 13:35.
Citera
2024-11-28, 13:34
Medlem
Kan det finns ngot bakomliggande med att du bad henne sluta bertta? Jag tnker om hon ppnade sig fr dig och berttade ngot vldigt intimt och hon blir ombedd att sluta s stngde hon kanske den drren om du frstr vad jag menar. Det plus att hon egentligen inte tyckte det var srskilt sknt.

Du har kanske en strre snabel n hennes ex.. :-)

Du ska nog g vldigt varligt fram om du vill f till det med analsex. Du fr nog bara en chans s du fr verkligen gra allt rtt och frhoppningsvis finner hon samma njutning i det som du.
Citera
2024-11-28, 13:38
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hej,

Lter som hon knt sig tvingad i sitt tidigare frhllande och att hon nu knner att hon kan sga nej. Det r just positivt. Eller vill du ocks tvinga dig p hennes anal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in