• 1
  • 2
  • 11
2024-11-28, 12:31
Medlem
Hej,

Har ett problem som gäller min nuvarande tjejs sexuella historik.

Hon berättade för mig om sitt ex som fick analsex när han ville. Hon gillade det inte men bet ihop för att göra honom glad.
Hon berättade det väldigt detaljrikt om att han sprutade henne i röven och hur hon sket sperma flera dagar efter. Väldigt detaljrikt och jag fick avsmak direkt och bad henne sluta berätta sånt varvid hon slutade.

Jag har en fetisch för analsex och hade det tidigare men med mig vill hon inte ha det.

Varenda gång jag frågat eller försökt har det blivit ett tydligt och stark nej.

Jag har frågat varför men fått svaren att hon inte är där än. Vi har snart varit tillsammans i 2 år och detta tär på mig oerhört mycket.

Är jag självisk som vill ha analsex och är hon självisk som trycker upp info kring hennes ex i mitt ansikte och sen stänger igen den dörren för mig?

Just nu känner jag att detta är något som kommer hemsöka mig resten av relationen och ser väl bara ett avslut som det enda rimliga.

Finns det något som kan rädda detta? Terapi?
Citera
2024-11-28, 12:43
Medlem
LaCucarachas avatar
Ja du kanske borde gå i terapi för ditt behov av att göra saker som din partner inte vill.

Om din tjej hade haft en fetish för att piska dig hårt innan sex och du inte gillade det, hade du gått med på det ändå?
Citera
2024-11-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ja du kanske borde gå i terapi för ditt behov av att göra saker som din partner inte vill.

Om din tjej hade haft en fetish för att piska dig hårt innan sex och du inte gillade det, hade du gått med på det ändå?

Nej men jag hade in tryckt upp i hennes ansikte att jag lät mitt ex göra det och att jag bet ihop för hennes skull.
Citera
2024-11-28, 12:51
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Hej,

Hon berättade för mig om sitt ex som fick analsex när han ville. Hon gillade det inte men bet ihop för att göra honom glad.
Hon berättade det väldigt detaljrikt om att han sprutade henne i röven och hur hon sket sperma flera dagar efter. Väldigt detaljrikt och jag fick avsmak direkt och bad henne sluta berätta sånt varvid hon slutade.

Jag har en fetisch för analsex och hade det tidigare men med mig vill hon inte ha det.

Jag har frågat varför men fått svaren att hon inte är där än. Vi har snart varit tillsammans i 2 år och detta tär på mig oerhört mycket.

Är jag självisk som vill ha analsex och är hon självisk som trycker upp info kring hennes ex i mitt ansikte och sen stänger igen den dörren för mig?

Just nu känner jag att detta är något som kommer hemsöka mig resten av relationen och ser väl bara ett avslut som det enda rimliga.

Alltså.. Bad du henne berätta ingående detaljrik info ang om deras sexande så får du lite skylla sig själv. Samtidigt så berättade hon väl så detaljerat för att du skulle förstå hur obehagligt det var för henne och hon inte vill känna sig tvingad till att göra det igen?

Analsex borde inte vara en dealbreaker i en annars välfungerande relation.

Är du säker på att du är helt hetero? Män som har en sån fetisch för analsex är lite små skrämmande..
Citera
2024-11-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Alltså.. Bad du henne berätta ingående detaljrik info ang om deras sexande så får du lite skylla sig själv. Samtidigt så berättade hon väl så detaljerat för att du skulle förstå hur obehagligt det var för henne och hon inte vill känna sig tvingad till att göra det igen?

Analsex borde inte vara en dealbreaker i en annars välfungerande relation.

Är du säker på att du är helt hetero? Män som har en sån fetisch för analsex är lite små skrämmande..

Nej hon berättade detaljrikt av egen vilja.

Det handlar inte ens om analsexet i sig.

Det handlar om att för en person kan hon bita ihop och för en annan (jag) kan hon inte göra det.

Jag hade vart fine med att hon inte ville ha analsex om jag inte visste det jag vet.

Det är principen som stör mig inte analsexet i sig.
Citera
2024-11-28, 12:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Nej men jag hade in tryckt upp i hennes ansikte att jag lät mitt ex göra det och att jag bet ihop för hennes skull.

Hon gav ju dig en förklaring om varför också hon inte gillade det. Låter ju föga lockande att behöva skita sperma i flera dagar efteråt eller?
Du har väl säkert tjatat om analsex och det räckte väl inte med ett vanligt nej antar jag.
Citera
2024-11-28, 12:56
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Men hon har väl kommit till insikt, känner att hon kan stå på sig och att hon kan göra det inför dig (vilket innebär att hon har stort förtroende för dig).

Hon säger ju också att ”hon inte är där än”, vilket jag tolkar det som att hon kommer att vilja ha analsex med dig, men att hon behöver tid på sig för att det ska kännas bra för henne.

Är inte det viktigt för dig att hon då vill göra det med dig?
Med sitt ex gjorde hon ju det motvillig.
Citera
2024-11-28, 12:57
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Nej hon berättade detaljrikt av egen vilja.

Det handlar inte ens om analsexet i sig.

Det handlar om att för en person kan hon bita ihop och för en annan (jag) kan hon inte göra det.

Jag hade vart fine med att hon inte ville ha analsex om jag inte visste det jag vet.

Det är principen som stör mig inte analsexet i sig.
Ok ok. Samtidigt så är det slut mellan dom 2 oxå. Kanske var tvånget som bidrog till att det tog slut 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-11-28, 13:21
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Hej,

Det lär väl inte vara något större problem att hitta en ny flickvän som gillar att få den i 2an.
Sen kan du dumpa honan som tillät en annan men inte dig.
Citera
2024-11-28, 13:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hejdujaglever
Du är ju uppenbarligen bög som vill hålla på med analsex, lämna henne och låt henne hitta en riktig man.
Oj oj oj, här har vi någon som lever på 1800-talet. Inte ett dugg bögigt. Antar att du kallar de män som sitter ner och kissar också för bög?

TS får ta sig en funderare om hon är den rätte, eftersom hon väljer att berätta och smeta sina analsex stories i ansiktet på dig och samtidigt förvägra dig samma lek.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2024-11-28 kl. 13:35.
Citera
2024-11-28, 13:34
Medlem
Kan det finns något bakomliggande med att du bad henne sluta berätta? Jag tänker om hon öppnade sig för dig och berättade något väldigt intimt och hon blir ombedd att sluta så stängde hon kanske den dörren om du förstår vad jag menar. Det plus att hon egentligen inte tyckte det var särskilt skönt.

Du har kanske en större snabel än hennes ex.. :-)

Du ska nog gå väldigt varligt fram om du vill få till det med analsex. Du får nog bara en chans så du får verkligen göra allt rätt och förhoppningsvis finner hon samma njutning i det som du.
Citera
2024-11-28, 13:38
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hej,

Låter som hon känt sig tvingad i sitt tidigare förhållande och att hon nu känner att hon kan säga nej. Det är just positivt. Eller vill du också tvinga dig på hennes anal?
Citera
  • 1
  • 2
  • 11

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in