Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-03, 08:13
Medlem
Självklart hittar tove immuniteten
Citera
2024-12-03, 08:35
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Är det någon som uppfattat var Patrik jobbar? Jag har missat det, tror inte han har sagt det någon gång. Nåt stort företag?

Försäkringsbolag var det väl?
Citera
2024-12-03, 08:38
Medlem
Förstår mig inte på Ali. Att han ljuger till och med för Ida om vad han sagt till henne, som att han inte vågar säga det framför kameran? Men det kan inte stämma då han sagt i synk att han berättade saker.

Visst i spelet ingår det att ljuga osv men då ska man stå för det, särkillt om man blir avslöjad.

Jag hade nog lackat på honom som Nabaz eller värre, klarar inte av sånna personer.
Citera
2024-12-03, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tove verkar verlligen hata Maxim. Har hon svårt för att han är en riktig man?
Tove hade också något slags omotiverat agg mot byggarkillen Charlie. Drivs hon av något generellt manshat månntro?

Maxim förefaller ju vara den mest likable personen i programmets historia, men det kan ju också bero på klippning (den populäre veterinären Buba var ju tydligen ett psykfall, visade det sig i efterhand).
Citera
2024-12-03, 10:02
Medlem
Tove nipslip i avsnitt 34?
Runt 05:15-05:25 när hon klättrar över ett hinder...
Citera
2024-12-03, 10:13
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skantelaren
Tove nipslip i avsnitt 34?
Runt 05:15-05:25 när hon klättrar över ett hinder...
Vem bryr sig om en skymt av en halv bröstvårta när hennes fejkbröst är större än skinkorna. Hon ser ändå ut som en trafikolycka i fejjan.
Citera
2024-12-03, 10:37
Medlem
1754s avatar
Citat:
Tove hade också något slags omotiverat agg mot byggarkillen Charlie. Drivs hon av något generellt manshat månntro?

Maxim förefaller ju vara den mest likable personen i programmets historia, men det kan ju också bero på klippning (den populäre veterinären Buba var ju tydligen ett psykfall, visade det sig i efterhand).

Maxim är den förtjänar stt vinna Robinson. Han vinner tävlingar eftersom han är en stark överlevare. Tyvärr brukar ofta människor som Maxim röstas ut eftersom paktning tråkigt nog är tillåtet.
Citera
2024-12-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Maxim är den förtjänar stt vinna Robinson. Han vinner tävlingar eftersom han är en stark överlevare. Tyvärr brukar ofta människor som Maxim röstas ut eftersom paktning tråkigt nog är tillåtet.
Jag tycker att den som vinner Robinson förtjänar att vinna Robinson (precis som att vinnaren i 100m, kulstötning och spjutkastning förtjänar sina medaljer).

Dock: hur tänker du dig att man skulle kunna förbjuda paktning? Och fortfarande behålla röstningen som ett inslag i tävlingen?
Citera
2024-12-03, 10:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Jag tycker att den som vinner Robinson förtjänar att vinna Robinson (precis som att vinnaren i 100m, kulstötning och spjutkastning förtjänar sina medaljer).

Dock: hur tänker du dig att man skulle kunna förbjuda paktning? Och fortfarande behålla röstningen som ett inslag i tävlingen?

Mig veterligen så har man förbjudit paktning i Robinson och andra realityprogram tidigare.
Genom att göra det till ett regelbrott med hårda straff. Kamera finns oftast i närheten.

Det går bra att rösta efter egna åsikter.
Citera
2024-12-03, 11:42
Medlem
Gränslandet

Citera
2024-12-03, 11:48
Medlem
Tove måste vara årets Robinson dramaqueen tror ni hon lyckas ”klanta” sig igen med amuletten som senast hon deltog? O varför kändes det som att det var riggat att just hon skulle hitta den? Sen får Gertrude pris som årets tråkigaste deltagare. Måtte hon åkte ut i nästa öråd. Patrik får pris som årets mest patetiska o barnsligaste deltagare. O Ali får årets pris som den mest lögnaktiga o vedervärdiga deltagare. Nedrans synd att Tommy fick kasta in handduken.
Citera
2024-12-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Gränslandet

Eller när dom kastade spjut och räknade poängen trots att skjuten ej fastnade i tavlan. Bra Alva, det var 2 poäng trots att spjutet landade på backen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in