Citat:
Ursprungligen postat av
Anna-Kinberg-Neger
Om inte någon av gädda #527 eller #528 registrerats som avliden före den 10 Januari 2025, skulle jag blivit väldigt förvånad.
Ja, jag tänkte att vi kunde anordna en alternativ uppesittarkväll med likvaka och gäddbingo den 23:e. Nånstans i landet kommer det nämligen just där och då sitta en självmordsbenägen pedofil ruskigt nära beslutet att snitta en pulsåder över diskhon.
Du nämnde ju också hur du själv hade agerat om du blev konfronterad. Jag tror du underskattar hur det känns att bli konfronterad när man verkligen blir ertappad som pedofil och vet att bevisen finns. För honom är detta hans liv och verklighet. Han är verkligen pedofil och han är livrädd för att någon ska få veta. Du som inte är pedofil kan i tanken lätt tona ner allvaret och börja driva med den som konfronterar.
Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
För oss som inte omedelbart förstod vem 528 är (förutom att han verkar ha hög fallhöjd). Kan nån smälla upp en rebus så fler får gotta sig i förfallet.
Jag bidrar jättegärna med en rebus så att du får ännu en fin möjlighet att gotta dig i att pedofilens liv nu är förstört. Glöm inte att känna tacksamhet över att du fått den historiskt sett unika möjligheten att ta del av det ögonblick när det går upp för pedofilen att livet upphör.
Rebus på 528 KatKinky a.k.a. Flamenco-pedofilen
Förnamn: E inte fattig utan E***. Berts kompis heter inte Stor-E*** men däremot Lill-E***.
Efternamn: S***, sax och påse är en populär lek. Runor har ofta ristats på en sådan som då kallas för en run****. Efternamnet innehåller dock två e.
Född: 1961 + 1, månad 11 + 1, dag 26 + 1.
Citat:
Ursprungligen postat av
sfrge
528:an har en egen Wikipediasida. Han bör väl vara den förste gäddan som är så pass känd.
Vilket jävla fall.
Nix. Kyrkomusikern #257 hade också en wiki-sida. Kan ha funnits ytterligare någon till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Psykpatient33
KatKinky Eskilstuna #528
Den här människans reaktion är verkligen något annat. Slänger sig på golvet och skrik-bölar.
Han fattar att det är helt slut för honom.
- Arbetslös
- Skillsmässa
- Kommer inte få träffa sina barn något mer
- Hans barn kommer att äckla sig på honom
Och då är det liksom bara början, för det blir ju dessutom ett liv som pedofil. Alla grannar kommer veta, det kommer gå rykten i hemstaden...
Han besökte en kvinna för att han trodde att han skulle kunna få våldta ett 8-årigt barn.
Fallhöjden är så väldigt olika hög på de olika gäddorna. Vissa bara rycker på axlarna och fortsätter, medan andra som den här snubben, blir det ett ensamt liv i en soc-lägenhet bara -- Snipp snapp slut så var sagan slut.
Soc-lägenhet. Du får det att låta så fantastiskt grått med ditt fina ordval. Man riktigt myser av tanken på den arma pedofilens tilltagande brist på alla tänkbara må-bra-hormoner.