Citat:
Ursprungligen postat av
PrincessAnne
Det verkar onekligen som om gärningspersonen/-erna har försökt gömma resten av kroppen, men hen/de brydde sig tydligen inte om att sopsäckarna hittades för de låg såvitt jag förstått helt öppet och var inte nergrävda eller ens gömda?
OT, men jag undrar ibland var Catrines barn finns i dag och hur mycket de vet om sin bakgrund...de är ju över 40 båda två men kan knappast ha några minnen av sin mamma. Hoppas de har fått en bra och trygg uppväxt.
Nej plastsäckarna låg på bara marken, och det verkar vara ett "mixed case" det här. GM verkar ha tänkt till ordentligt under vissa moment, och under vissa moment var GM tydligen stressad, korkad och klumpig. Det är onekligen intressant att notera att GM lyckades trolla bort flera delar av kroppen, medan merparten av kroppsdelarna lämnades på marken.
Hennes ena barn (en man) har en blogg och heter Kim da Costa tror jag. Han verkar må ok. Det andra barnet vet jag ingenting om. Eftersom båda barnen omhändertogs direkt, hade de nog en obefintlig relation till sin mamma. De minns nog extremt lite av henne.
Tydligen stack da Costa till Stockholm i oktober 1981 och tog då sitt lilla barn med sig, och det var ju ett j-a beteende, för att uttrycka det milt. Hur pappan kände det när han satt kvar i Portugal (och han var dessutom förbjuden att resa in i Sverige) kan man ju undra.
Barnet omhändertogs omgående och om barnet skickades tillbaka till pappan, det vet jag inte.
Om det inte skedde, separerade da Costa barnet från pappan för alltid.
Hennes äktenskap verkar fö ha varit såpoperan från helvetet.....