Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-29, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Ne hjlp 😂ser att alla r inne o lurkar halva dagen. Om man inte kommer in ska jag nmna det hr som det stressigast man varit med om😂🙈
Haha ja. Jag r i Thailand men har nd suttit o kollat flera gnger per dag😂
Citera
2024-11-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffe2001
N inget svar nnu.. ven haft kontakt med en annan via instagram, samma dr, ren tystnad finns bara tv alternativ, dom r sena och vi fr svar nsta vecka (samtal) eller s har de redan valt ut sina 14 antagande och vi fr svar nsta vecka (mejl)🤷🏻‍♂️
Aa r rdd fr sista. Knns som det, s det blev frra gngen s😕 och dem som har kommit in kanske inte gr in hr fr att kolla😂
Citera
2024-11-30, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurris
Aa r rdd fr sista. Knns som det, s det blev frra gngen s😕 och dem som har kommit in kanske inte gr in hr fr att kolla😂
Ja det r vl risken. Men knns bara som att det kunde ha varit fler som skrivit hr?😅 menar nr jag skrev frsta gngen 2022 d var det folk som skrev hela tiden och d fick man ju veta om andra fick svar eller ej osv
Citera
2024-12-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle-K
LFV har skrivit att det var 868 skande denna omgng till 16 platser. Ca 45 kallades till intervju. Men det kan ju finnas folk som klarat testerna tidigare omgngar som redan varit p intervju och drfr inte behvde g p intervju igen.

Har du ftt ntt resultat nnu?
Citera
2024-12-02, 13:14
Medlem
Citat:
Har du ftt ntt resultat nnu?

Tyvrr inget svar.
Citera
2024-12-05, 22:52
Medlem
Ni som genomgtt skerhetsprvningen, ungefr hur lng tid tar hela processen? Nr kan man andas ut att och veta att man r clearad? 😊
Citera
2024-12-09, 21:28
Medlem
lopituss avatar
Citat:
Ni som genomgtt skerhetsprvningen, ungefr hur lng tid tar hela processen? Nr kan man andas ut att och veta att man r clearad? 😊

Man kan egentligen inte vara sker fr ens man har gjort sin Medical. Skerhetsprvningen var ingen big deal om man r svensk och inte har utlndska kontakter osv.
Citera
2024-12-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lopitus
Man kan egentligen inte vara sker fr ens man har gjort sin Medical. Skerhetsprvningen var ingen big deal om man r svensk och inte har utlndska kontakter osv.

Det lter bra, knner bara sn tidspress nu nr det r jul emellan, vill ju kunna andas och inte va frdig typ slutet av januari😬
Hur har det gtt fr dig nu frsta mnaderna? 😊
Citera
2024-12-09, 23:51
Medlem
Citat:
Det lter bra, knner bara sn tidspress nu nr det r jul emellan, vill ju kunna andas och inte va frdig typ slutet av januari😬
Hur har det gtt fr dig nu frsta mnaderna? 😊
Hur mnga frsk tog det dig fr att f en plats? 😊
Citera
2024-12-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taeyang
Hur mnga frsk tog det dig fr att f en plats? 😊
Tog tre eller fyra frsk fr mig sedan 2022. Var p intervju frsta gngen och nu infr februari intervju igen.
Citera
2024-12-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffe2001
Tog tre eller fyra frsk fr mig sedan 2022. Var p intervju frsta gngen och nu infr februari intervju igen.

Blev du antagen denna omgng?
Citera
2024-12-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbanksriddare
Blev du antagen denna omgng?
Ja precis det blev jag ntligen efter tv nervsa intervjuer🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto