Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2024-12-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Nej, det kan inte bli farligt. Klipp skiten och bara brösta skiten. Du mår ordentligt jävla piss i max 30 dagar sen kommer du märka tydlig förbättring varje dag. Detta jävla hattandet fram och tillbaka gör absolut ingen nytta. Om du nu trycker i dig 2 kg kratom i månaden, vilket är totalt sinnessjukt, så kommer du ju få hålla på med din nedtrappning i flera år innan du är nollad.
Kliv av skiten och må piss och ge sedan fan i alla olika preparat, du kan ju inte hantera det.

Läste igenom det jag skrev och märkte att jag framstod ganska hårt, men hoppa av allt och låt din kropp återhämta sig och så snart du orkar så lägger du in nya, stabila och snälla vanor istället. Ångest kan lindras med massa olika aktiviteter. Sök kbt. Alla substanser gör dig bara i obalans. Lycka till.
Tack för pepp!
Ja går och funderar på vilken väg jag ska gå, bara ta skiten som med buprenofinet! Visste att det inte var farligt då var det lättare.
Citera
2024-12-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Tack för pepp!
Ja går och funderar på vilken väg jag ska gå, bara ta skiten som med buprenofinet! Visste att det inte var farligt då var det lättare.

Jävlar vilka doser, vet att jag körde runt 15-25g/dagen och jag släppte den bara.. hade lugnande som hjälp.

Det tog ett bra tag men det gick att lägga ner den på egen hand. ATn va dock jobbigare än många andra preparat.

Men det går så kör bara, inget att vänta på.
Lycka till!
Citera
2024-12-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
Jävlar vilka doser, vet att jag körde runt 15-25g/dagen och jag släppte den bara.. hade lugnande som hjälp.

Det tog ett bra tag men det gick att lägga ner den på egen hand. ATn va dock jobbigare än många andra preparat.

Men det går så kör bara, inget att vänta på.
Lycka till!
Tack för pepp!

Vad tog du för lugnande? Jag äter ju 30mg stesolid om dagen, har ju i och för sig möjligheter att tredubbla den dosen under i alla fall en månad. Men då får man svettas efter det sen
Citera
2024-12-10, 19:12
Medlem
Citat:
Tack för pepp!

Vad tog du för lugnande? Jag äter ju 30mg stesolid om dagen, har ju i och för sig möjligheter att tredubbla den dosen under i alla fall en månad. Men då får man svettas efter det sen

Just då så hade jag låg dos av Ikto som låg på 2-4mg/dag och liknande som du på Stesolid.

Det tog ett bra jävla tag, var som en mix mellan tram/oxy at som pågick bra jävla lång tid.
Kratom är värre än vad man tror många ggr, fick öka o öka dosen hela tiden.. tillslut pallade jag inte längre. :/

Kändes som bieffekterna va värre än på traditionella painkillers.
Citera
2024-12-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
Just då så hade jag låg dos av Ikto som låg på 2-4mg/dag och liknande som du på Stesolid.

Det tog ett bra jävla tag, var som en mix mellan tram/oxy at som pågick bra jävla lång tid.
Kratom är värre än vad man tror många ggr, fick öka o öka dosen hela tiden.. tillslut pallade jag inte längre. :/

Kändes som bieffekterna va värre än på traditionella painkillers.

Kan bara hålla med gällande at’n som jag skrivit tidigare detta är värre än när jag sluta med 24mg buprenofin, helt sjukt!
Citera
2024-12-11, 11:59
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Kan bara hålla med gällande at’n som jag skrivit tidigare detta är värre än när jag sluta med 24mg buprenofin, helt sjukt!

Ja klipp helt och använd Phenibut första tre dagarna endast. Använd absolut inte Phenibut till att trappa ner, endast om du klipper helt och endast tre dagar.
Kratom kan kännas sjukt intensivt när absen sätter igång men när man väl är inne i det så är det inte spec farligt. Inte ovanligt att folk mår mkt bättre inom 5 dagar.
Abstinensen av 24mg SUB måste ju suttit i upp mot ett år?
På kratom kommer du vara 90% återställd efter 2-3 veckor
Senast redigerad av -charliesheen 2024-12-11 kl. 12:05.
Citera
2024-12-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Ja klipp helt och använd Phenibut första tre dagarna endast. Använd absolut inte Phenibut till att trappa ner, endast om du klipper helt och endast tre dagar.
Kratom kan kännas sjukt intensivt när absen sätter igång men när man väl är inne i det så är det inte spec farligt. Inte ovanligt att folk mår mkt bättre inom 5 dagar.
Abstinensen av 24mg SUB måste ju suttit i upp mot ett år?
På kratom kommer du vara 90% återställd efter 2-3 veckor

Är Phenibut att föredra framför stesolid eller tvärtom?
Citera
2024-12-11, 13:31
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Är Phenibut att föredra framför stesolid eller tvärtom?

Jag antar att du kommer fortsätta med Stesolid även efter du slutat med Kratom eller? Eftersom du har det utskrivet. Så isf kan du väl fortsätta använda Stesolid, lite högre första dagarna, tillsammans med Phenibut.
Alltså det funkar inte att hålla på och blanda Kratom och Phenibut för att trappa ner för när du slutar med Phenibut så får man knappt nån effekt av Kratomet närmsta dagarna. Du kommer må dåligt även med Kratom. Så pass mkt starkare är Phenibut.
Citera
2024-12-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Jag antar att du kommer fortsätta med Stesolid även efter du slutat med Kratom eller? Eftersom du har det utskrivet. Så isf kan du väl fortsätta använda Stesolid, lite högre första dagarna, tillsammans med Phenibut.
Alltså det funkar inte att hålla på och blanda Kratom och Phenibut för att trappa ner för när du slutar med Phenibut så får man knappt nån effekt av Kratomet närmsta dagarna. Du kommer må dåligt även med Kratom. Så pass mkt starkare är Phenibut.
Alltså Phenibut är starkare än stesolod? Finns ju även något som heter F-Phenibut?
Citera
2024-12-11, 23:43
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Alltså Phenibut är starkare än stesolod? Finns ju även något som heter F-Phenibut?

Vet inte så mkt om benso och har aldrig haft svårt att sluta med det. Ja som ska va typ 10ggr starkare. Skulle 100% rekommendera lyrica eller gabapentin före phenibut.
Citera
2024-12-21, 10:25
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mino44
Om man är uppe i hyfsat höga doser vore det väl bättre att resonera kring procent av helheten? Det är ju stor skillnad på att minska 0.5 gram i veckan om man tar 5 gram om dagen jämfört med 20g+ om dagen.

Ju saktare man trappar ner, desto lättare. Är la vad jag syftade på.
Sen skrev jag fel igen. Jag menade -0.5G dagsdos per vecka.
Citera
2024-12-21, 10:39
Medlem
Finns det risk för kramper typ ep-anfall när man blir riktigt abstinent från kratom? Tänker att jag har ju hela tiden minst 30 mg stesolid i kroppen. Eller avtar den kramplösande effekten när man ätit det under många år?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in