Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gReturns
jises är detta seriöst? är väll inget fel och titta eller sålänge ingen fysisk kontakt typ han knippt henne i rumpan etc. Barn utforskar och han har väll sett något han var intresserad av. Prata med din grabb och är det så han bara tittat hade jag anmält dom tillbaka för detta är fan inte ok isf. Min gissning hans mor är en vidrig feminist som hatar allt vad män är och sprider det till sin dotter. Vad du tittar på ska dom skita i.

Ja dessvärre seriöst, ingen fysisk kontakt, enbart kollande med ögonen.
Citera
2024-12-11, 14:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten90
Kan svara direkt, ingen rumpa var bar, alltså med byxor på.
Detta skedde i klassrummet och "alla tjejer" såg detta.

Dom kan inte svara på när det skedde exakt eller vilken lektion eller vem som anmälde, vem han kollade på eller något.

Försökte få svar på detta men ingen information mer än att han är anmäld.

Låter som rena trackasserier från skolan sida. Om dom inte ens kan ange när det skedde, var det skedde, med vem det skedde, eller om det ens har skett. Så skulle ju i alla fall jag, om jag var barnets förälder, be dem ta sin anmälan och bara försvinna ur min åsyn.
Citera
2024-12-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Låter som rena trackasserier från skolan sida. Om dom inte ens kan ange när det skedde, var det skedde, med vem det skedde, eller om det ens har skett. Så skulle ju i alla fall jag, om jag var barnets förälder, be dem ta sin anmälan och bara försvinna ur min åsyn.

Det var ungefär så jag gjorde, blev galet frustrerad när dom drog upp att han är anmäld för att ha tittat.
Ifrågasatte vad reglerna, vad får barn göra egentligen, ska alla gå med ögonbindel?
Citera
2024-12-11, 14:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det var ungefär så jag gjorde, blev galet frustrerad när dom drog upp att han är anmäld för att ha tittat.
Ifrågasatte vad reglerna, vad får barn göra egentligen, ska alla gå med ögonbindel?

Du behöver inte ens ingå i en diskussion med dem. Om dom på fullaste allvar påstår att dom fått in en "anmälan" på att din son tittat på en rumpa på en elev utan att kunna säga var det skedde, utan att kunna säga när det skedde, utan att kunna säga hur det skedde...och utan att kunna säga vem som "anmält" detta så är det bara att säga att du är inte intresserad av att lyssna på skiten. Ingen ska bli anklagad helt utan grund, så är det bara. Vad jag vet är det inte olagligt att gå med öppna ögon i Sverige.
Citera
2024-12-11, 15:05
Medlem
No-n-sences avatar
Han kan väl knappast ha tittat på något som hon inte frivilligt visade upp på allmän plats?
Låter som häxjakterna har tagit ny skepnad.
Citera
2024-12-11, 15:15
Medlem
Byxfuckers avatar
Låter som att barnet behöver byta skola.
Om tjejerna i klassen gaddar ihop sig och lärarna hakar på så ser inte framtiden ljus ut för din son om han går kvar där.
Citera
2024-12-11, 15:16
Medlem
Motanmäl för mobbning!
Citera
2024-12-11, 15:17
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Det är inget trollande tyvärr.. hade önskat.
Snacka om att skrämma skiten ur barnen innan vuxenålder, ingen kommer att våga titta, ragga eller något.
Precis. Det gnälls ju redan nu att barnafödandet är under kritik. Sånt här bidrar ju..

Är det en kommunal skola?
Citera
2024-12-11, 15:45
Medlem
Konstnarren5s avatar
Jag är kränkt av hela denna situation och tråd. Det här är för djävligt.
Hoppas din son är stark och att ni inte pudlar, för då är det kört. Då hugger de kollektivt mot strupen.
Citera
2024-12-11, 15:53
Medlem
Ja, kommunalskola.
Citera
2024-12-11, 16:12
Medlem
HBTKuks avatar
Detta är förstås bara halva sanningen. Ingen kränkningsanmälan görs för att man tittat helt vanligt på någon en kort sekund.

Din son är skolgårdens Hagamannen. Lika väl man motar Olle i grind innan beteendet eskalerar.
Citera
2024-12-11, 16:14
Medlem
Tänker att stirrandet som minst åtföljdes av kommentarer. Som minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in