Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
Jag begriper inte hur någon kan bli kränkt av att någon annan tittar på någon som tittar på någon annans rumpa för den rumpa som blev betittad visst inte om det vid tillfället får jag anta om nu inte flickebarnet i fråga ser med röven.
Nu vet jag inte något om din sons eller din personlighet men att utrusta honom med solglasögon och blindkäpp när han är i skolan kanske hade varit något att göra under några dagar för att belysa ämnet.
Jag tittar på rövar och tuttar varje dag så kanske jag borde bli anmäld också?
Hade en kollega som gick omkring med en tshirt med en väldigt lång text på bröstet, bad henne stå still så jag kunde läsa färdigt och inte fan anmälde hon mig för att stirra på hennes tuttar.
Vi kan ganska enkelt konstatera att TS har ljugit eller kraftigt förvrängt historien för att trigga igång den överväldigande majoritet av illitterata känslomuppar som finns här som varken har insikt i ämnet eller besitter sund källkritik.
Men om man läser mitt inlägg lite mer noggrant än vad du är kapabel till, så framgår det dock ganska snabbt att jag inte alls har tagit ställning i frågan utan mest förtydligar det begreppet som TS (medvetet?) missförstått.
Därför blir det rätt märkligt i sammanhanget att du verkar vilja diskutera min son, tror du att jag är TS eller att jag på något sätt har tagit ställning för eller emot det som TS beskriver?
Personligen tycker jag att värdegrunden i både förskolan och vanliga skolan är bra, de föräldrar och barn som får problem är oftast de föräldrar och barn som vi övriga ser ner på.
Och givetvis den skara barnlösa incels som så ofta har åsikter om saker de inte förstår och som inte rör dom.