Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-02, 16:41
Avstängd
blagyltas avatar
Skägg är för äckelbögar. Föreställ er lukten, uääh.
Citera
2024-06-02, 17:30
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Freud
Jag är tycker att killar med skägg är helt oemotståndligt sexigt. Men jag vet att många andra tycker helt annorlunda. Jag vet egentligen inte vad som är så HETT med män med skägg, men jag tänder så extremt. Någon som har har någon annan upplevelse? Vad tänker du?

OMG Killar med rakad skalle och med skägg, hur sexigt som helst
Fast inte för långt eller stripigt skägg. Helst några dagars skäggstubb eller mer.
Citera
2024-06-02, 18:23
Medlem
halaltarzans avatar
Men när man står där och hyvlar av de där få stråna så önskar man ibland att man hade lite tattarblod i sig så man kunde ha helskägg. Vad man än tycker om skägg så måste det väl i alla fall vara jävligt skönt att bara kunna ge fan i att raka sig? Ju mindre tid man spenderar i badrummet desto bättre.
Citera
2024-06-02, 23:06
Medlem
Grevinnas avatar
Det är ju inget jag går igång på eller tittar efter direkt. Har han det så har han liksom.
Citera
2024-06-03, 03:22
Medlem
Skägg är vidrigt eftersom det är ohygieniskt. Usch.
Citera
2024-06-03, 14:08
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men när man står där och hyvlar av de där få stråna så önskar man ibland att man hade lite tattarblod i sig så man kunde ha helskägg. Vad man än tycker om skägg så måste det väl i alla fall vara jävligt skönt att bara kunna ge fan i att raka sig? Ju mindre tid man spenderar i badrummet desto bättre.

Kräver ju en hel del underhåll med skägg också om man inte vill se ut som en luffare. Visst har man ingen direkt ambition att se respektabel ut så absolut.
Citera
2024-06-03, 14:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Kräver ju en hel del underhåll med skägg också om man inte vill se ut som en luffare. Visst har man ingen direkt ambition att se respektabel ut så absolut.

Men det kan väl omöjligt vara karlar som står och fjantar sig i badrummet med sitt skägg, låter ju mer som fröknar som är i pride-svängen eller lirare som är på väg ut ur garderoben. Är jag nåt på spåren tror du?
Citera
2024-12-14, 10:41
Medlem
Styrkelyftares avatar
Jag har välsignats med god/kraftig skäggväxt men jag har trots det varit slätrakad i perioder.

Jag har upplevt att jag fått bäst respons när jag haft kraftig skäggstubb. Långt helskägg går sällan hem hos den breda majoriteten.

Slätrakat är främst populärt bland yngre tjejer. Problemet är att jag inte attraheras av yngre tjejer.

Kraftig skäggstubb är alltså rätt väg att gå. Åtminstone för mig.
Citera
2024-12-14, 11:57
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Förändrar inte det faktum att alla män ser bättre ut utan. Tjejer är bättre på den fronten och tar bort hår under armar och trimmar ögonbryn etc trots att kvinnor från förr levde au naturel. Man ser helt enkelt vad som ser bäst ut och settlar inte för caveman look
Är det ett faktum att något subjektivt är sant?
Citera
2024-12-14, 12:02
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Invandrare med skägg ser alla ut som traditionella Holywood terrorister.
Svenskar med skägg. Blandat. Många kan inte sköta sitt skägg ser bara ovårdat ut. Men ett kort vårdat skägg kan se bra ut. Fattar inte gubbar som låter skägget växa stort och vildvuxet. Äckligt och ohygeniskt. Finns det verkligen kvinnor som gillar det?
Speciellt ohygieniskt behöver det inte vara. Det går faktiskt att tvätta skägg.

Och ja, det finns många kvinnor som gillar det.
Citera
2024-12-14, 12:25
Medlem
Kraftig skäggstubb är det manligaste och därmed sexigaste jag vet. Det osar testosteron och sex! Jag är helt oförmögen att inte reagera instinktivt.
Citera
2024-12-14, 12:27
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.abbynews.com/entertainme...centre-1737937

Hur många tänder på ZZ Top?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem