Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-12-14, 13:37
Medlem
Man mste spela spelet som en Makavelian fr att inte sluta slaktat som Familjen Romanov av NATO-militren som r fienden nr 1 som skulle slaka n direkt om dom uppfattar att man inte r lojal till deras intressen, eller rttare sagt vilka intressen dom tjnar.
Citera
2024-12-15, 13:04
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Vldskapital handlade det vl om. Ja, det behver s klart inte komma frn Sverige. Den nuvarande svenska regeringen har ju skrat utlndskt vldskapital genom NATO som t.o.m vat i Sverige p att sl ned revolter. I alla tider har det frresten varit vanligt med utlndska legoknektar bland hrskare i Europa.

r osker p om jag hnger med hr.

Menar du att det hr r dina nskeml, att du fantiserar om att det skulle finnas hjlp till diktatorn p annat hll, eller menar du att du har knnedom om en faktisk existerande sdan hjlp?
Citera
2024-12-16, 07:09
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
r osker p om jag hnger med hr.

Menar du att det hr r dina nskeml, att du fantiserar om att det skulle finnas hjlp till diktatorn p annat hll, eller menar du att du har knnedom om en faktisk existerande sdan hjlp?

Det r mjligt att du r trg d fr det jag skrev var oerhrt tydligt och jag kan bde hnvisa till nutid och historia fr paralleller. Fantasier verlter jag t dig fr du verkar bra p sdana utifrn din posthistorik.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in