Citat:
Ursprungligen postat av
Sefiruz
Jup kvinnor har en "On" och "Off" switch, såfort man gifter sig osv så går den "Off" direkt helt klart, gäller att få dem att jaga.
Du har träffat killar du varit ointresserad av, och förmodligen legat med dem, TS hade säkerligen varit en stabil och bra partner, men det finns ingen sexuell attraktion där, behövs en bad boy.
Så man får nästan vara stolt nuförtiden om brudar inte vill ha dig, det tyder på att man är en bra människa helt enkelt, de väljer värdelöst och behöver en pappa som väljer åt dem så de inte dör ensamma.
Haha, förtryck som skett genom historien, det är nu senaste 50 åren ni blivit förtryckta på riktigt, män sitter hemma och runkar medans ni går till jobbet, kvinnor behövde inte jobba såhär hårt förr direkt, män brukade dö i krig för kvinnor osv, det är nu patriarkatet förtrycker er på riktigt
För normala människor ingår sex i relationer
sedan det vanliga tramset om "badboys". De flesta av er svin, är vanliga medelmåttiga killar utan utseendet på er sida. Det är era fantasier som skapar myten om "bad boys". Jag har mött vanliga arbetare med sämre beteenden än killar i missbruk och jag har mött många män i missbruk med samma dåliga kvinnosyn som de största töntarna har. Missbruk innebär inte att en tönt slutar vara en tönt, inte heller när han bryter mot lagen. Att ha ett arbete innebär inte heller att drägg blir något av värde i en relation.
Det är en underlägsna människor som går runt och uppträder illa. Mot mig är det exempelvis alltid kvinnor som räknas som medelmåttiga till fula, som försöker sätta sig över mig. Självklart för att jag är snyggare än vad de är och det vet de om. Kvinnor som är snyggare än mig, uppträder aldrig illa. Det är alltid någon om den inte är överviktig och beige, ser ut som om ansiktet kastades ihop slumpmässigt. Självklart så uppträder inte alla överviktiga eller osymmetriska, illa av samma skäl som jag inte går runt och behandlar söta eller vackra flickor och kvinnor illa för att jag själv är utformad, äldre eller whatever. De flesta av oss lägger inte svinigheter mot människor som har fördelar vi saknar i attraktion, status etcetera men när någon sätter igång är det som regel alltid människor som ger sig på främst de som befinner sig ovan dem. Ibland gör det samma sak på grund av att den andra är särskilt försvarslös. Så är det med män också. Fula pojkar och män ger sig på flickor och kvinnor ovan deras position. Jag som medelålders blir t.ex aldrig utsatt av pojkar och det beror på att det saknas obalansen som de ställs inför när de möter en attraktiv flicka, ung kvinna. Det finns ingenting de måste hävda sig emot och kompensera eftersom jag mer är i deras mammas ålder. Fula vuxna män är däremot ett större problem. För dem är jag fortfarande inom det ouppnåeliga. Givetvis andra flickor och kvinnor också. Enkelt faktiskt.
Samma sak med männen. Män som aldrig har en chans på kvinnor med mitt utseende som lägsta gräns, är de som är svinigast. Ger man någon under den egna nivån chansen så ser de en massa fel på en eftersom de själva inte heller duger. (Jag är långt ifrån perfekt och har utseendemässigt skavanker som andra brister). De vill såklart hitta bättre än mig när de behöver hitta någon inom deras medelmåttiga nivå istället. Att jag nöjer mig med dem, går dem förbi.
Jag motbevisa att vi tar vem som helst som pappa även ommjag dejtat män jag inte velat ha enbart för barnfrågan. Det är många män som velat ha barn som jag aldrig I livet skulle skaffat sådana med. Jag har aldrig heller dejtat en kriminell och tänkt att jag vill ha barn. Och ja, ni män är värdelösa för mig när ni inte löser barnfrågan för mig. Varför skulle jag vilja ha en man utan att få barn när majoriteten av er är rövhål? Så roliga är ni inte.
Men nu handlar TS inte om män i kriminalitet och kvinnor som vill ha barn. TS vill lära sig hur man får relationer med det motsatta könet, inte fyllas av din självömkan eller få veta varför jag hellre lever ensam än står ut med någon likt dig.
Jäkligt få satsar på en kriminell ,en ,ed tanke på hur skeva ni andra är så är det knappast som om ni är bättre. Att du har ett jobb men både är ful, elak och otacksam- innebär inte en fördel mot kriminella män.