• 1
  • 2
2024-12-21, 22:17
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Som dom flesta svenskarna så firar vi jul här hemma genom att stänga in oss från omvärlden för att minska riskerna att vi stöter på en muslim i dessa tider. Jag måste dock erkänna att jag ungefär en gång om dagen går in och läser tidningen via min telefon. Där har jag inte läst om något terrorattentat i Sverige ännu för i år. Vad är det muslimerna väntar på? Är dom fega eller?
Citera
2024-12-21, 22:29
Medlem
Dessa analfabeter kommer ju inte utanför dörren, så jävla lågt iq dessa har. Kommer aldrig bli något. Man är hemma och kollar på hijab porr och runkar när folk blir stenade
Citera
2024-12-21, 22:41
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhaenihi
Dessa analfabeter kommer ju inte utanför dörren, så jävla lågt iq dessa har. Kommer aldrig bli något. Man är hemma och kollar på hijab porr och runkar när folk blir stenade
Inte direkt någon raketforskning att plocka upp en AK 47a och bara gå ut och skjuta mot någon.
Citera
2024-12-21, 23:05
Medlem
sålänge den förbannade gangster"musiken" finns för allmän beskådan att lyssna på så har vi terrorhot inom landet.
Citera
2024-12-21, 23:07
Avstängd
2022-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
sålänge den förbannade gangster"musiken" finns för allmän beskådan att lyssna på så har vi terrorhot inom landet.
Ska vi vara ärliga så ansvarar nog Avici för fler skjutningar än Nigger Low och allt vad dom heter.
Citera
2024-12-21, 23:12
Medlem
maktspels avatar
Sverige är relativt impopulärt vad gäller muslimska terrordåd.

De brukar prioritera Tyskland, Frankrike och Storbritannien (samt någon gång också Spanien) eftersom det ger bättre media. Enda gångerna vi får terrordåd i Sverige är när någon får blir sur på svenska myndigheter (t ex pga utvisningsbeslut) och beslutar sig för att ge igen och passa på att ange religion som motiv, i syfte att få tillgång till en massa jungfrur i himlen om de skulle bli råka dö.
Citera
2024-12-22, 00:20
Medlem
islam-radio.net vs nordfront.se

moget.. men båda era överhuvuden är troligen vad ni inte tänker att de är. fienden

i Sverige ska inga terror-attentat begås och det ska vi vara tacksamma för. Skitsamma namn på er vanföreställning
Citera
2024-12-22, 00:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-01-01
Det här är utan tvekan det mest bisarra jag har läst på internet, bra jobbat. Har ändå spenderat 20 år här.

Ja, ignorant. Dessutom har både Breivik och han där i Nya Zeeland plockat fler människor än vad många islamister i grupp har lyckats ta. Så han ljuger ju!
Citera
2024-12-22, 00:37
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Som dom flesta svenskarna så firar vi jul här hemma genom att stänga in oss från omvärlden för att minska riskerna att vi stöter på en muslim i dessa tider. Jag måste dock erkänna att jag ungefär en gång om dagen går in och läser tidningen via min telefon. Där har jag inte läst om något terrorattentat i Sverige ännu för i år. Vad är det muslimerna väntar på? Är dom fega eller?

Ännu för i år? Du verkar vara extremt verklighetsfrånvänd. Det är inte så att det sker varje år, det är något extremt ovanligt. Det har bara skett 2 st totalt i Sverige, någonsin. Var av ett som var ett misslyckat sådant.
Citera
2024-12-22, 00:40
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ännu för i år? Du verkar vara extremt verklighetsfrånvänd. Det är inte så att det sker varje år, det är något extremt ovanligt. Det har bara skett 2 st totalt i Sverige, någonsin. Var av ett som var ett misslyckat sådant.
Tror du det så får det stå för dig
Citera
2024-12-22, 00:44
Medlem
Yggdrasil12s avatar
För att de har väl fått tillräckligt med bidragspengar än. Så de har väl inte kommit på vårt eller vad de ska hitta på än. Tur är nog det
Citera
2024-12-22, 00:45
Avstängd
löls avatar
För att många av terroristerna bor här.
Staten ger dem tak över huvudet och bidrag.
De kan planera här ostört.

Att ge sig på den som föder en är bedömt dumt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in