• 6
  • 7
2024-12-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

Och vem är det som åsyftas som köpare när det kommer till köpare av 100grams "plattor" för 2000kr? Jag hoppas det inte avser köpare som köper 10 "plattor" eller fler på samma gång. Men annars? Det kan väl inte vara många som köper 100g oavsett pris av en total främling?

Pratar om random kran på "hörnet", dvs de som brukar sälja till ett pris på 4-6000st vid köp av 1-2 plattor.
Nu säljer samma kranar "duuunder" för 2000 eller en 5a för 200spänn. Därav min reaktion på priset. To good to be True. Folk köper ju för 5. Så varför sänka priset med 50%?

Här är det iaf ganska vanligt att man köper en platta eller 2 av en främling, vissa vill testa innan, vissa bara köper och hoppas på det bästa....

Gick in på snapchat och sökte på mitt område, 4st som erbjuder "dunder lamousse" för 200kr/5 eller 2-2500/plattan..
Senast redigerad av firmahasten 2024-12-20 kl. 16:55.
Citera
2024-12-21, 01:29
Medlem
Köpte mig en halva braj idag och det brinner fint, gav en ok bänga. Men jag blev inte så muchad som jag brukar. Vilket får mig att misstänka altnoids. Men vad tror Flashback?
Citera
2024-12-23, 08:51
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Ja du räknade upp vad som finns på ett svenskt apotek. Det är INTE det du får när du köper illegalt. Sådana kapslar och förpackningar kan köpas lite varstans.

Men jag länkar ju för guds skull till något som tydligt visar att du har fel. Fattar inte vad det är du och andra inte begriper?
Citera
2024-12-23, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Ja du räknade upp vad som finns på ett svenskt apotek. Det är INTE det du får när du köper illegalt. Sådana kapslar och förpackningar kan köpas lite varstans.
Skit i honnom, ge upp bara.
Han har en grov psykos eller är bara rejält knäpp från början du kommer inte komma nånstans med honnom och hans svarar bara på andra grejjer o hittar på skit.
Citera
2024-12-23, 09:48
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Men jag länkar ju för guds skull till något som tydligt visar att du har fel. Fattar inte vad det är du och andra inte begriper?

Ja, jag har tryckt på din länk. Vad är det du vill ha sagt med det? Det står beskrivet lite kort om preparatet, ungefär liknande som finns på fass. Sedan kortfattat om antal kilo som tullverket tagit i beslag. Slutligen ett exempel om en svensk websida som säljer det och vad de tar för pris.

Så om du undrar vad jag och alla andra inte förstår. Så är det för att: vad har detta med saken att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Skit i honnom, ge upp bara.
Han har en grov psykos eller är bara rejält knäpp från början du kommer inte komma nånstans med honnom och hans svarar bara på andra grejjer o hittar på skit.

Någonting är det iaf. Helt klart.
Citera
2024-12-28, 18:07
Moderator
Mr.Woodss avatar
Så, då lugnar vi ner oss lite och försöker hålla oss till ämnet, som är "indikationer och bevis för att haschet är besprutat/utblandat".
Lyrica, tjack, kola eller vad som helst som inte är hasch får ni diskutera i någon lämpligare tråd. Den här handlar om hasch.

OT raderat.

/Moderator
Citera
2025-02-21, 18:30
Medlem
Jag har rökt hasch sen de flesta av er gick i blöjor och var med när noiderna slog igenom på 00-talet. Man känner skillnaden i ruset. Visst påminner det om cannabis men en van rökare känner skillnad direkt. Även på de första noiderna som var mer lika cannabis, de senare som kom efter typ 2010 var mer som nån annan drog och extremt potent. Folk dog av dem for real. Går inte att missta sig. Dessutom luktar det och smakar kemikalier. Luktar inte CB alls. Ni som säger att det är utbankat, har ni rökt Spice back in the day när man visste att det var Spice man rökte?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in