2025-01-06, 16:44
Medlem
Red Bull eller ölburkar öppnas i rask takt så det går inte nån nöd på dem på Arildsgatan
Citera
2025-01-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Hon hade en 5 minuters NÖDLIVE..gick sådär..😅🤣😂

Sen hade hon en lajv till som tydligen inte gick som hon ville fast hon försökte att hota med det hon brukar hota med bl.a. att stänga av lajven och inte lajva mera. Sen var det det vanlig tugget om hatare (fast hon sagt att hon inte ska prata om hatare mera) och hon beklagade sig om och om igen att ingen funnits där när hon verkligen behövde hjälp och att ingen ville hjälpa henne nu heller. Tydligen så har både hon och Q glömt alla som bidrog till dom förra året fast de varenda gång sagt att de aaaldrig ska glömma någon som swishar eller skickar presentkort eller gifts.
Citera
2025-01-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashinthenight
Sen hade hon en lajv till som tydligen inte gick som hon ville fast hon försökte att hota med det hon brukar hota med bl.a. att stänga av lajven och inte lajva mera. Sen var det det vanlig tugget om hatare (fast hon sagt att hon inte ska prata om hatare mera) och hon beklagade sig om och om igen att ingen funnits där när hon verkligen behövde hjälp och att ingen ville hjälpa henne nu heller. Tydligen så har både hon och Q glömt alla som bidrog till dom förra året fast de varenda gång sagt att de aaaldrig ska glömma någon som swishar eller skickar presentkort eller gifts.

du menar liven där hon tjatar om att köpa poatis?
Citera
2025-01-06, 17:37
Medlem
Citat:
Citera
2025-01-06, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan

Ja: Potatis, cigg, kaffe och mjölk.
Citera
2025-01-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ja: Potatis, cigg, kaffe och mjölk.

Jag hörde och Q verkar ju bo där också fast han inte får.
Sen det märkliga är att hon vart skriven på adressen sen 24 09 16 alltså tidigare än kaozet på vandrarhemmet där polisen stormade in
Senast redigerad av busibrallan 2025-01-06 kl. 18:01.
Citera
2025-01-12, 13:18
Medlem
Jag slölyssnde på hennes live tidigare idag och det var en helt annan jojo än man är van vid. Hon var ödmjuk och vänlig och förklarade att hon ville förändra sig till det bättre. Frågade om hon fick sponsra några skönhetsprodukter. Hon har missuppfattat sponsring och tror att det är den som får något som sponsrar. Men den lilla stund jag lyssnade var hon riktigt trevlig.
Citera
2025-01-12, 14:00
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitoinkog
Qenan och jobb:
Han söker jobb (2024-04)
Han är inte på rätt plats i livet för att jobba (någon gång sommaren 2024 om jag minns rätt)
Han kan tänka sig att jobba på Stadium eller Blomsterlandet (2024-04-13, 2024-10-24)

Sammanfattningsvis kan man väl säga att de både två är tämligen arbetsskygga.
Hur kan dem ha bostad eller bidrag? Jag känner svårt sjuka som tvingas till arbete för att få något överhuvudtaget. Visst jag anser att vi bör ha rätt till medborgarlön egentligen men men...
Citera
2025-01-12, 18:21
Medlem
DayNites avatar
Hon satt igår kväll och hotade , hängde ut en massa personer, gapade om att dom är pedofiler, sa att om dom fortsätter hota hennes son så ska hon skaffa skjutvapen och ta hand om dom på sitt sätt

Vet inte vad som hänt men väldigt allvarliga hot ifrån en person som är under villkorlig

Kan man verkligen hota hur som helst utan konsekvenser ? Att du ska skjuta dem etc

Då hon namngav en massa personer kan inte vara till hennes fördel på något sätt
Citera
2025-01-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon satt igår kväll och hotade , hängde ut en massa personer, gapade om att dom är pedofiler, sa att om dom fortsätter hota hennes son så ska hon skaffa skjutvapen och ta hand om dom på sitt sätt

Vet inte vad som hänt men väldigt allvarliga hot ifrån en person som är under villkorlig

Kan man verkligen hota hur som helst utan konsekvenser ? Att du ska skjuta dem etc

Då hon namngav en massa personer kan inte vara till hennes fördel på något sätt
Ska hon tigga swish till vapen, ammo, tåg, buss och mat på vägen? DDDD
Citera
2025-01-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Hur kan dem ha bostad eller bidrag? Jag känner svårt sjuka som tvingas till arbete för att få något överhuvudtaget. Visst jag anser att vi bör ha rätt till medborgarlön egentligen men men...

Hon sa igår när hon fick frågan att hon har "en stämpel hos soc", så det var lugnt. 🙄
Citera
2025-01-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Hon sa igår när hon fick frågan att hon har "en stämpel hos soc", så det var lugnt. 🙄

Hörde det också. Hon påstod att hon hade en stämpel som gjorde att hon aldrig mera kunde bli hemlös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in