Idag, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
I väst tilåts barn byta hela kön om de "känner" sig som flickor men det omskärelse som chockar er 😀
Vi diskuterar stympning av förhuden, men du har rätt. Vi lever i en sjuk värld som nyliberala fanatiker och gapiga könsdysforiker satt agendan. Uppmuntra trans är lika sjukt som att stympa små pojkar och flickor.
Citera
Idag, 01:42
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElastyMannen
Precis min tanke, ska inte vara några som helst tvivel för att dra in läkarlegitimationen..

Förstår inte alls varför man daltar här, det gör man oftast inte. Sen att det överhuvudtaget ens är lagligt att skära i någons könsorgan innan dom ens har en talan eller förstår vad ett liv är för något i ett land som Sverige är helt jävla sjukt!
Citera
Idag, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttarna-I-Soppan
Förstår inte alls varför man daltar här, det gör man oftast inte. Sen att det överhuvudtaget ens är lagligt att skära i någons könsorgan innan dom ens har en talan eller förstår vad ett liv är för något i ett land som Sverige är helt jävla sjukt!

Helt jävla sjukt ja.

Men man får ju inte ifrågasätta något, då är det rasistiskt, även om ens utländska kompisar håller med om att det är märkligt, och man själv inte är rasist..

Anklagad för rasism är värre än könsstympning..

Och när det gäller snorrar, jag får alltid beröm för min också, men visst kräver den mer underhåll än en strippad. Men i helvete att jag skulle önska läderhud (i jämförelse) mot känsligheten min besitter. Kanske när man var yngre, men om idag, skulle behöva knulla i timmar för att komma och normala tjejer skulle tröttna lika fort som jag. Då brukar jag ändå vara uppskattad, idag, gick ju snabbare när man var yngre, men yngre är något ingen blir.

Sverige är patetiskt på dessa bitar, får ju inte riskera bli anklagad för rasism..
Citera
Idag, 06:36
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag tror inte att själva förhuden har nån speciell känsel som bidrar till orgamsem på så sätt,, det är snarare så att själva ollonet skyddas av förhuden och blir inte desensiterat. Sen kan ju förhuden bidrar till skönare orgasmer och förhöjd upplevelse då förhuden kan rullas fram och tillbaka över ollonet.
Oavsett vilket så försämrar det förmågan att få orgasm. Som du säger så blir det givetvis ett ökat slitage på ollonet som reagerar med stelare & torrare hud.

Märkligt också att så många som är för omskärelse absolut inte vill " kompromissa" med att det bara ska vara tillåtet från 18? Varför år det så viktigt att det ska ske på små bebisar?! Sjukt!
Citera
Idag, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Även svenska kirurger misslyckas, på universitetssjukhus.

Vuxna män får gärna ta risken men ge fan i barnen.
Citera
Idag, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Oavsett vilket så försämrar det förmågan att få orgasm. Som du säger så blir det givetvis ett ökat slitage på ollonet som reagerar med stelare & torrare hud.

Märkligt också att så många som är för omskärelse absolut inte vill " kompromissa" med att det bara ska vara tillåtet från 18? Varför år det så viktigt att det ska ske på små bebisar?! Sjukt!

Muslimerna är maniskt fixerade vid penisar, helt sjukt.
Citera
Idag, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Just det, vi gillar olika är väl stridsropet? När man väl fått den så hett efterlängtade multikulturen så gnäller man på deras kultur.

Ja det är lite underligt. Man får bestämma sig hur man vill ha det någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in