• 2
  • 3
2025-01-12, 15:23
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Dom har lmnat efter sig bilder som dessa: https://pbs.twimg.com/media/F87W6mkbgAAfH4k.jpg

Vi kan se spren av deras avancerade byggteknologi.
Det gjordes inte misstag nr deras teknologi byggde tempel och pyramider.

Som jag sa mjligt men svrbevisbart.
Citera
2025-01-12, 15:33
Avstngd
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Som jag sa mjligt men svrbevisbart.

Svrbevisat... tills bevisen tervnder till Jorden och str framfr oss.
D blir det svrfrnekat istllet.

Dom lever tydligen p Niburu som har en konstig bana som gr att den endast kommer frbi Jorden i slutet av tidsepoker.

Klart att dom flyger ver till Jorden d, och kollar hur deras slavras mnskligheten klarar sig.

Dom som kan bygga Kailasa tempel och pyramider med annunaki-bilder p vggarna, kan definitivt flyga "interplanetrt" mellan planeter.

Bygga Kailasa templet p en vecka med hjlp av drnare med lasrar p.
Avancerad teknologi hade definitivt gjort det mjligt.
Citera
2025-01-12, 16:51
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Svrbevisat... tills bevisen tervnder till Jorden och str framfr oss.
D blir det svrfrnekat istllet.

Dom lever tydligen p Niburu som har en konstig bana som gr att den endast kommer frbi Jorden i slutet av tidsepoker.

Klart att dom flyger ver till Jorden d, och kollar hur deras slavras mnskligheten klarar sig.

Dom som kan bygga Kailasa tempel och pyramider med annunaki-bilder p vggarna, kan definitivt flyga "interplanetrt" mellan planeter.

Bygga Kailasa templet p en vecka med hjlp av drnare med lasrar p.
Avancerad teknologi hade definitivt gjort det mjligt.

Frstr du vill framhva din kunskap i detta och jag tycker den kunskapen om dessa ting r fascinerande men itan bevis r det lika mkt saga som Bibeln.
Citera
2025-01-12, 16:59
Avstngd
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Frstr du vill framhva din kunskap i detta och jag tycker den kunskapen om dessa ting r fascinerande men itan bevis r det lika mkt saga som Bibeln.

OM vi ser Kailasa som ett bevis fr nnting, s r det bevis fr kunskap som vi inte har kvar.

I mitten av templet dr det finns sklformade hl i golvet.
Dessa hl r bevis fr materiamanipulation, p stt som vi inte kan terskapa med vr teknologi.
Citera
2025-01-12, 22:32
Avstngd
DonFoldits avatar
Jag har hittat en till video om templet, och den frklarar lite mer om templets religisa natur, och hur templet r kopplat till Shivas hem som r vrldens mest mystiska berg och som det dk upp en lnk till i slutet av videon: https://youtu.be/VPbQPi1YMBA?si=tqhSUmWqVQE8JHxs

Det handlade om att stnga ute vrlden nr man gick in i templet. Det symboliserade meditering och fasta.
Nr man ndde mitten s var det ascension som gllde. Allt r symboliskt fr tallkottkrtelns aktivering.

Nu mste jag se videon om berget som r s mystiskt att ingen verkar ha klarat av att bestiga det.

Sammanfattningsvis, gudar hjlte till.
Citera
2025-01-14, 16:11
Medlem
Raderat
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto