Citat:
Ursprungligen postat av
xlxerox
En normal människa kommer fortsätta kalla det Mexikanska golfen.
Ni Trumpgroupies är bara losers, det är så enkelt.
Det kommer man nog inte att göra i förlängningen, Men som jag sa, en del av bara bitterhet, men det får du väl tro på då.
Nu är jag ingen Trumpgroupie som du säger.
Men jag är förstås mot woke-rasismen, där man bedömer människor utifrån olika attribut som kön, ras och sexuell läggning, tvärt emot det mänskliga rättigheterna.
Jag är förstås nöjd när Trump återinför presidentordrar som säger att staten ska anställa människor utifrån meriter, inte hudfärg, kön eller sexuell läggning, som woke-rasisterna vill att man ska, då de gör skillnad på människor utifrån det.
Samma med att avskaffa DEI-rasismen och diskrimineringen inom de federala myndigheterna.
Att han stadfäster sanningen är jag nöjd med. Att det bara finns två kön. Inte som woke-sexisternas påhitt.
Jag är nöjd när han säger att han ska öka yttrandefriheten, men då behöver han visa det i handling, vilket jag inte sett än. Inte tvärtom heller iofs.
Så det är mycket som jag som demokrat och liberal gillar som han gjort .Sen får vi se vart det leder. Däremot har jag svårt att se att han skulle kunna skapa ett större förtryck i samhället än vad woke-rörelsen gjort.
Men blir det så att det svänger över för mycket åt andra sidan, kommer jag definitivt att ställa mig mot honom. Så jag ser till vad han faktiskt gör, inte vad han säger. Att han kan åstadkomma så mycket på så kort tid, är faktiskt imponerade och det är faktiskt inte mycket han gjort, som jag är mot heller, vilken förvånar även mig faktiskt. utom pratet om krypto som jag tror kan leda till katastrof.
Nu har jag räknat upp ett antal saker som han gjort som jag tycker är bra. Är du emot sådana saker som lika rättigheter för alla eller yttrandefrihet. Är du emot att han inför det igen, bara för att du hatar Trump?