2025-01-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, det undrar jag också.

Detta börjar likna Anna Books hittepå värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Varför skulle någon potentiell partiledare för SD skicka DM till henne som nån random näthatare?

Isabella hade skrivit ett negativt inlägg om Trump och då skickade den politikern DM för att ”försvara” Trump. Hon svarade och sen kom en bild på transpersoner med denna kommentaren.
Citera
2025-01-27, 18:40
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Isabella hade skrivit ett negativt inlägg om Trump och då skickade den politikern DM för att ”försvara” Trump. Hon svarade och sen kom en bild på transpersoner med denna kommentaren.
Det låter tämligen overkligt.
Citera
2025-01-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Namnet Riddervold är tydligen norskt. Fanns några i Norge med det namnet som var präster. Har ingen aning om vad Paul och hans familj har för koppling till dessa personer.

Enligt Bella själv har han tagit det namnet och ändrat om juridiskt men att han kommer från familjen Sundvik. Vilken hittepåadel…
Citera
2025-01-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Bra fråga. Både det och planerna på bröllopet är ju bra frågor. Hon hoppas visst på bröllop under 2025. Kanske vill de gifta sig innan de skaffar barn. Blir dock inte förvånad om det varken blir barn eller bröllop... Är Paul verkligen på att skaffa barn???

Tror att ett bröllop är möjligt även om det verkar som om hon pushar mer för det. Jag menar, varför vill en 50 åring ha ett bröllop… däremot tror jag att barnplanerna är satta på is. Lär ju inte vara enkelt för en 50åring att skaffa barn, Bella är dessutom närmare 35år om hon inte redan är det och då får man förvänta sig att det kan ta ett år att bli gravid (förutsatt att partnern är någorlunda jämngammal)…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in