Citat:
Ursprungligen postat av
aabb44
Varfr berttar du att du ftt provsvar och orkar skriva det men ej dela med resultatet frn provsvaret..? :/
Fr jag r osker p nn detalj och tnker inte smutsa ner ngon shop fr ntt misstag.
Fast har haft kontakt och sagt sitt fast jag kan droger mest benzo som jag kan mera n lkarna bara mtt en som inte blev arg fr jag var plst tvrtom tyckte alla borde gra det.
Jag kan skriva det slutade inte bra och frn dom tre frsta kpen blev jag perfekt p 3-4st
Sista tv tagit min startdos 2-3st och fick Blackout men hade 12st kvar som jag nu skickade till en som kan kolla allt ven substanser som de nyss tillverkat lggs till.
Fr stmmer inte detta fr kunde ta 10st i brjan bara bli sknt och ngest fri.
Fast fick samtidigt 200mg phenazolam som inte funkade knappt fast kan ju vara det som slog p men analysen stmmer inte alls.
S nr jag redan upp detta sger jag nd inte ngot hr men jag vet nog redan vad det handlar om
Pratar med shoppen och verkar tala sanning och vara lugna men s lste jag recension frn ngon som upplevt samma som jag.
Och jag har aldrig blackout p en vanlig benzo ngonsin. Som flubromazepam tog jag 60mg och visst blev jag benzad men kunde styra det och kom ihg allt fast var benzad ver en vecka sen fr bromo hller lngre n chloro.
Sen det jvla phenazolam tog jag tillslut allt efter vntat mnga timmar med 2st difludiazepam i mig men hnde inte mer n difludiazepam jag tagit s tog d 3st till fr ville chilla extra och d blackout i 30-35tim
Och ftt svar det var falskt phenazolam fast kan vara det som fuckade mitt test.
Jag tycker nd om hans difludiazepam men dom har blivit fr starka och ven vissa som kallade det skrp som jag d frsvarade shoppen med att diflu r inte uppbyggd som vanliga flubenzo s har en 2,3fluotophenyl vilket mnga trodde skulle gra den helt verkningslsa av benzo experter.
Jjag kommer klargra nsta vecka nr phenazolam ox r kollat vad det r. Fick lite effekt som den de hade 2021 p hyge Bretazenil som bara gr p vissa receptorer s kndes det phenazolam och om jag tagit 200mg skulle jag ju vara som p phenazepam nstan borta i minst 1-2 veckor och testade riktigt phenazolam 1mg och var en jvla skillnad.
Fast tnker inte anklaga ngon jag dessutom gillar. Tagit det med honom s det r lugnt.
.men vill vara rlig nd och jag gillar dom difludiazepam men nu har det gtt ett steg lngt. Fast tar det med honom. Kanske ngon annan med inser fr sett ngra skriva lite om dom.