Idag, 12:45
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni, boys? Får vi någon kvart-i-sju-gädda till kvällen? Enligt Dumpens körschema borde ju #560 dyka upp lagom till att man börjar fyllna till efter några glas rosé, så vilka förhoppningar har ni inför kvällen, gubbar? Jag hoppas själv att Höjdhopparen sköter spakarna idag och kanske får något aggressionsutbrott på någon halvt utvecklingsstörd bondlurk.

Vill önska alla en god fredag

Jag har en känsla av att redaktören på Dumpen Media Group AB sitter i skrivande stund och redigerar loggar och filmer till fredagsunderhållningen för oss.

Btw. Keep up the good work!
Citera
Idag, 12:48
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja du, han hade helt klart fått bättre gensvar på bårhuset.

Har träffat honom irl flera gånger. Barn i samma ålder. Han fick fly från byn när han antastade småtjejer. Han har säkert bott och fått flytta ett antal gånger sedan dess.

Även innan jag visste hur han betedde sig går det kalla kårar när man träffar honom. Han har en dotter som lär vara i för honom lämplig ålder. Det vore på sin plats att hon skyddas från denna vandrande kuk.
Citera
Idag, 13:13
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja lika uppfriskande som en iskall Red Bull när Patrik levererar en avhyvling till någon gammal vinglig pundare efter att han inte får något svar på varför dom chattar med barn.

Kanske passar bättre med ett glas av Gäddvinet Brochet?
Citera
Idag, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det beror helt på hur man definierar vård? Zyklon-B funkade jättebra som medicin på 40-talet, el-chocker fungerade hyffsat på 60-talet.

Jo det har funnits andra tider med andra metoder. Personligen tycker jag att samhället ska vara bättre än de enskilda individerna. Vi ska som samhälle alltså inte sänka sig ned till deras nivå. Gällande gäddan vi pratar om framgår, enligt mig, med all tydlighet att det är en lågbegåvad individ med flertalet andra diagnoser som påverkar hans funktionssätt.

Det har funnits upprepade antal gäddor där det framgår redan från början att de i någon mån är samhällets avskrap redan innan de hamnade på Dumpen. Dessa människor har jag större sympatier med än de familjefäder som kommit att hamna på Dumpen när det rycker i köttflöjten.

Även om Dumpen använder ordet "gädda" för samtliga av de som de fångat upp så finns det ett spann av underkategorier i min mening, allt från regelrätta pedofiler till mer kåta äckliga gubbar. I de fall som det är klart att personen i sig antingen på grund av annan psykisk sjukdom eller drogmissbruk har ett grumligt omdöme ökar min sympati för deras elände, det är kanske den människosyn som jag har som gör att jag inte kan sluta se dem som människor trots deras läggningar eller klander.

Det innebär inte att vi inte ska identifiera, straffa och vårda dem, men jag vet inte om jag ställer upp på tanken om att vi ska börja med dödsstraff, lobotomi eller elchocker. Kanske ska slutna boenden vara åtgärden som krävs för att få dem att sluta, men i så fall bör det ändå ske humant och med beaktande av någon form av människovärde även för samhällets sjuka.
Citera
Idag, 15:35
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Jag föredrar nog norrlänningarnas lite mjukare konfrontationer istället för S och P som oftast slutar med att gäddan sluter sig eller springer iväg.
Instämmer verkligen. Det skulle gå att få ut så mycket mer med en lugnare approch. Jämför med konfrontationer av Alex Rosen (PP Pouchers Texas) tex. Han får dom att erkänna allt möjligt genom intryck av falsk trygghet.
Citera
Idag, 18:32
Medlem
Tar aldrig slut: https://dumpen.se/2025/01/31/s-alm-hnsn-gavle-560/
Citera
Idag, 18:49
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larre67
Tar aldrig slut: https://dumpen.se/2025/01/31/s-alm-hnsn-gavle-560/
Oj! Trodde inte vi skulle få vår varannandaggädda förrän kvart i sju. Dumpen Media Group AB är snabba. Själva har man ju fått i sig några Coach Janne-glas redan.
Citera
Idag, 19:00
Medlem
Johan51s avatar
Vet inte varför men blir oerhört provocerad då gäddor ska använda olika filter eller vad det är, för att lägga till hundöron eller horn etc på sina selfies.

De har uppenbarligen inte bara lust att förgripa sig på 13-åriga tjejer, de har samma mentala nivå som valfri 13-åring.

Och dra in tungan för i helvete. Samt dyka upp i mjukisbrallor. Jesus gud Mohamed Allah och dennes moster vad denna gädda, utöver raggande på barn, behöver skärpa sig.
Senast redigerad av Johan51 Idag kl. 19:07.
Citera
Idag, 19:07
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Har träffat honom irl flera gånger. Barn i samma ålder. Han fick fly från byn när han antastade småtjejer. Han har säkert bott och fått flytta ett antal gånger sedan dess.

Även innan jag visste hur han betedde sig går det kalla kårar när man träffar honom. Han har en dotter som lär vara i för honom lämplig ålder. Det vore på sin plats att hon skyddas från denna vandrande kuk.
Helt ofattbart hur besatt man kan bli av sitt könsorgan. Med lite tur kanske han dock kan få bli Köttkulturs ansikte utåt.

https://www.mathem.se/se/products/10...AaAhjKEALw_wcB

Kan vara så att han behöver gnugga fram lite mer spräcklighet först.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...8c5d3a07bc.png

Senast redigerad av HassanVonEssen Idag kl. 19:22.
Citera
Idag, 19:17
Medlem
Fyfan vilka äckliga pack dessa är, såg någonstans en gång "hardcore dumpen" där dom slog sönder gäddorna. Tycker helt klart det bör gå mer åt det håller
Citera
Idag, 19:20
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Vet inte varför men blir oerhört provocerad då gäddor ska använda olika filter eller vad det är, för att lägga till hundöron eller horn etc på sina selfies.

De har uppenbarligen inte bara lust att förgripa sig på 13-åriga tjejer, de har samma mentala nivå som valfri 13-åring.

Och dra in tungan för i helvete. Samt dyka upp i mjukisbrallor. Jesus gud Mohamed Allah och dennes moster vad denna gädda, utöver raggande på barn, behöver skärpa sig.

En riktigt sjuk jävel alltså. Tungan ute hela tiden. Nagellack också på bilderna där han visar upp organet. Om det nu är hans. Vet inte om det var livebilder. Jag scrollade ner en bit bara som vanligt.
Citera
Idag, 19:26
Medlem
Johan51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
En riktigt sjuk jävel alltså. Tungan ute hela tiden. Nagellack också på bilderna där han visar upp organet. Om det nu är hans. Vet inte om det var livebilder. Jag scrollade ner en bit bara som vanligt.

Slår vad om att han är så degenererad att han inte kan blinka korrekt i en rondell, sätter tillbaka tomma paket i kylskåpet samt äter i kollektivtrafiken. Som du säger en sjuk jävel som omedelbart borde bli hämtad av män i vita rockar för vidare transport till förvaring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in