• 1
  • 2
2025-02-05, 22:05
Medlem
Léna Handén tillfredsställer alltid! Hon behöver inte ens fråga
Citera
2025-02-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Låter som en bra lösning. Vill du avslöja hur enkäten ser ut?

Vi har några standardmoment som bedöms från 1-10 och då bedömer man både sin egen och partnerns insats (blir svårt att jämföra annars). Förspel, huvudakt och efterspel som indelning och under respektive bedöms intensitet, rytmik, uthållighet och improvisation. Man kan nog göra på andra sätt, men det har fungerat för oss. Oftast brukar jag även klocka tiden så man har lite koll på fördelningen också.
Citera
2025-02-05, 22:13
Medlem
daskapitans avatar
Då kaptenskan lämnade hemmet för en del år sedan så har man kört mestadels med lösnummer.
Och det har visst sin charm då själva jakten och listen med denna samt att få villebrådet på rygg är ofta mycket stimulerande.
Halva nöjet brukar jag säga.
Men.
När herdestunden väl är är avklarad och med båda parter nöjda och glada så kan dock en känsla av att "det var det" infinna sig och man kan börja tänka normalt igen.
Att återgå till verkligheten och verksamheten.
Klådan har blivit kliad.
Det finns större och viktigare saker att ta itu med.

Därför så lever kaptenen numera i ett självvalt celibat oftast. Det är helt enkelt för mycket jobb och besvär med allt runt omkring och det kostar oftast mer än det smakar.

Det sagt så visst är det en oerhört god känsla att få trycka en damsell hårt bakifrån då och då.
Senast redigerad av daskapitan 2025-02-05 kl. 22:16.
Citera
2025-02-05, 22:14
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Brukar ha en liten enkät som jag och min fru fyller i efter sexet, självklart på var sin sida av sängen. Sen jämför vi resultaten och går igenom feedback till nästa gång och gör upp en åtgärdsplan. Vi har gjort så några år nu och har ett diagram på väggen där man kan se utvecklingen över tid och individuell statistik. Missnöjd blir man mest när kurvan vänder neråt, ibland kommer man i en svacka.
Hade det inte varit smidigare att göra ett Exceldokument och sedan plocka fram varsin padda för att fylla i de postcoitala upplevelserna i? Sedan är det bara att föra in detta i arket och uppdatera, så kan ni få fina grafer och tårtdiagram över utlösningar och upplevd nöjdhet, i procent med två decimaler. Mycket upphetsande.

Själv är jag en enklare människa. Kommer jag så är jag nöjd.
Citera
2025-02-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Vi har några standardmoment som bedöms från 1-10 och då bedömer man både sin egen och partnerns insats (blir svårt att jämföra annars). Förspel, huvudakt och efterspel som indelning och under respektive bedöms intensitet, rytmik, uthållighet och improvisation. Man kan nog göra på andra sätt, men det har fungerat för oss. Oftast brukar jag även klocka tiden så man har lite koll på fördelningen också.

HAHAHAHAHAH 🤣🤣 . Tack för skrattet. Så jävla underbart humor du verkar ha. Årets roligaste skribent.
Citera
2025-02-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Jag är en kvinna och straight. Men nej männen är inte för fula däremot när man får igång mig så kommer jag inte nöja mig med två ronder. Utan vill hålla på länge, tar lång tid för mig att bli nöjd och oftast slutar mina sex med att jag är irriterad pga att jag blir totalt blue balled och tappar humöret helt.
Till och med hänt att jag bett personen fortsätta genom att använda fingrarna, men Inget hände utan han gick och la sig.......

Blir sällan nöjd </3

Har du testat gruppsex? Alltså att vara med flera män samtidigt. Där alla tar för sig och använder dig som en knulldocka? När en blir klar tar nästa över och fortsätter.
Citera
2025-02-06, 03:37
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja är du nöjd efter att ha sex? Min fru brukar ofta fråga mig om jag är nöjd när vi är klara med sexet. Självklart brukar jag sanningsenligt svara. Väldigt fint och omtänksam fru som vill att jag ska njuta av hedersstunden.

Är det viktigt för er att vara nöjda och bryr sig eran partner om att ta reda på det?

Jag är ofta nöjd när jag får knulla, men jag är singel. Men man ska vara tacksam för det man får. För vem vet man kanske aldrig får det igen.
Citera
2025-02-06, 08:44
Medlem
I förhållande sedan några år.
Aldrig haft så bra och tillfredsställande sex som nu. Det blir bara bättre o bättre för båda.
Hon kommer några gånger innan penetration, några gånger under pentration, ibland med leksak/hand/min hand, sedan kommer jag.
Det händer att hon vill komma en gång till efter det, då ställer man självklart upp med leksakshjälp, tunga eller fingrar.
Vi har det sjukt bra. Öppen kommunikation i sex gör att vi båda får det vi vill ha.
Då o då är vi fler i sex, det är roligt, men inte mer tillfredsställande för någon av oss.
Citera
2025-02-06, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Hade det inte varit smidigare att göra ett Exceldokument och sedan plocka fram varsin padda för att fylla i de postcoitala upplevelserna i? Sedan är det bara att föra in detta i arket och uppdatera, så kan ni få fina grafer och tårtdiagram över utlösningar och upplevd nöjdhet, i procent med två decimaler. Mycket upphetsande.

Själv är jag en enklare människa. Kommer jag så är jag nöjd.

Det må så vara, men det är paddförbud i haremrums haremrum. Annars var det förstås en bra ide och det finns säkert dom som inte har något emot en padda i sängen och har nytta av ditt tips.

Ni kanske kan föra statistik över kommandet åtminstone. Se vem som kommer mest per pass och över tid. Eller flest gånger kanske är enklare så slipper ni krångla med mätutrustning. En enkel indikator är bättre än ingen indikator.
Senast redigerad av haremrum 2025-02-06 kl. 10:28.
Citera
2025-02-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Jag är en kvinna och straight. Men nej männen är inte för fula däremot när man får igång mig så kommer jag inte nöja mig med två ronder. Utan vill hålla på länge, tar lång tid för mig att bli nöjd och oftast slutar mina sex med att jag är irriterad pga att jag blir totalt blue balled och tappar humöret helt.
Till och med hänt att jag bett personen fortsätta genom att använda fingrarna, men Inget hände utan han gick och la sig.......

Blir sällan nöjd </3

Kan förstå det. De flesta män är väl som jag själv, ungefär en sekund efter man kommit är man totalt okåt och sex är helt ointressant. Brukar lösa det genom att hon kommer först (sen måste man inte få orgasm för att sexet ska vara bra, går bra att bara ha det skönt en stund också. Är max 50% av de tillfällen jag har sex som jag själv kommer)

Men en gång får räcka, har annat att göra än att knulla en hel kväll. Du verkar rätt krävande, så gruppsex/gangbangs skulle kanske vara något för dig som föreslogs i tråden
Citera
2025-02-06, 16:25
Medlem
empoisonnes avatar
Jag tror att han för det mesta är nöjd, men det är liksom inget vi pratar om på det sättet. Visst, vi kan prata om att vi gillar att ligga med varandra och hur vi gillar att göra det. Men skulle han efter avslutat sexande fråga mig om jag är nöjd så skulle det kännas jävligt osexigt. Lite som att han utfört ett jobb som han vill ha godkänt. Som när en fönsterputsare eller frisör frågar om man är nöjd med arbetet de utfört. Inte hett.

Men ja, ett bra sexliv är viktigt i en relation så det bör man kunna prata om och det går åt två håll. Men att efter avslutat samlag fråga sin partner om vederbörande är nöjd är avtändnade.
Citera
2025-02-06, 17:13
Medlem
SmellOfFlowerzs avatar
Alltid nöjd.

Dock kan det vara lite retsamt om jag inte fått kolla på/gosa med röven. Älskar verkligen rövar och vill gärna se röven på den jag knullar med.
Så om vi typ börjar i missionären och båda kommer fort så kan jag ändå känna mig lite blåst på konfekten. Men nöjd på det stora hela, såklart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in