Idag, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har förstått det nu.

Är det begynnande fronrallobsdemens på de här gubbarna eller vad händer? De ska snart gå i pension och har bra jobb, men då ska det sexchattas med barn, köpas horor och fans moster. Man trodde ju att folk blir klokare med åren?!

Haha något jag också tänkt på varje gång det är någon gädda som verkar något framgångsrik och stabilt liv. Liksom varför.
Det finns ju tjejer som är ”lagliga” och ser ganska unga ut om de nu är ute efter just det.
Citera
Idag, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha något jag också tänkt på varje gång det är någon gädda som verkar något framgångsrik och stabilt liv. Liksom varför.
Det finns ju tjejer som är ”lagliga” och ser ganska unga ut om de nu är ute efter just det.

Hjärndödheten fascinerar. Fläka ut nyllet på bild och inte tro att polisen får tag på honom om fjortonåringen efter sexet anmäler? Då får han sitta inne i flera år. Hur kan någon på chefsposition vara så hjärndöd på alla sätt och vis? 🤔
Citera
Idag, 12:41
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Tackar för svar.
De gånger jag minns att externa aktörer har varit med är

Han i Sädertälje, som hade haft en stroke ( tror det var ett DN team med då )
RikkiRomromain någonting - Då stod det väl ett team i bakgrunden vill jag minnas ?
Den skånske vaktmästaren i Ängelholm - samma där - ett team i bakgrunden.

Minns dessvärre inte Gäddnumrena.

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Sen var ”den skalliga swish-journalisten från gbg” med en eller två gånger.
Han är inte från GBG, men vi fattar vad du menar. Även Ganman har ju varit med. Han var med i avsnittet då de fångade Sällskapsspelsgäddan.

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mysdialogen är en skarp kontrast till att han slår bort Dumpens kamera, ett beteende som tyder på aggression och avsaknad av impulskontroll, ingen trevlig kombo.
Mys? Vet inte om du har skevt tändningsmönster som tycker sånt är mysigt eller om du trollar. Men i sak har du såklart rätt. Gubben ligger i nivå med Höjdhopparen när det gäller brist på impulskoll.

Intressant att så många gäddor med mysfarbrorframtoning (obs, jag har ej skevt tändningsmönster) också är de mest våldsamma. Tänker på Bellevuegäddan, Snömorfar, Boxningsgäddan med flera.
Citera
Idag, 15:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Det är väl kanske något sista desperat försök att återuppleva sin ungdom igen innan dom är helt i hopskrynklade. Men helt galet är det, allt blod går väl ner till ballen så inget blir kvar till hjärnan
Citera
Idag, 15:52
Medlem
HazzardAlards avatar
Finns det någon som möjligtvis har koll på dom bästa telefonsamtal som Dumpen har med gäddorna?

Om någon har lite länkar så vore vore ju det underbart.
Citera
Idag, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Finns det någon som möjligtvis har koll på dom bästa telefonsamtal som Dumpen har med gäddorna?

Denna är bra

https://dumpen.se/2022/11/13/gaddan-...-problem19065/
Citera
Idag, 17:13
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Denna är bra

https://dumpen.se/2022/11/13/gaddan-...-problem19065/

Riktigt bra 😄

Förnekelsen var ju total. Skulle vara intressant med en "vad hände sen" på den hala gäddan.
Citera
Idag, 17:46
Medlem
Citat:
Riktigt bra 😄

Förnekelsen var ju total. Skulle vara intressant med en "vad hände sen" på den hala gäddan.

Det roligaste är i början av samtalet när han säger "jag är väldigt glad". Nej det tror jag inte du är.
Citera
Idag, 18:56
Medlem
Graevs avatar
Citat:

Lyssna och njut!
https://dumpen.se/2023/10/19/elevass...96-lindesberg/

https://dumpen.se/2023/10/01/magiste...286-sundsvall/
Citera
Idag, 20:02
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
HAHAHA vad är detta för en aggressiv liten gädda med minimal utrustning? Knappt 10 cm på den lilla prinskorven.

Hoppas denna gäddas liv blir totalkvaddat.
Citera
Idag, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Men jag får för mig att den lite kralliga kroppsbilden/duschbilden är fejk/stulen. Händerna ser grövre ut gäddans egna, gäddan ser klenare ut kroppsligen (även om kläderna lurar), personen på bilden döljer snorren vilket gäddan inte gör på några andra bilder.

Gäddan skriver att bilden skulle vara från "i somras". Där har han redan förberett en utväg om det visar sig att verkligheten inte överensstämmer med bilden.
Senast redigerad av Bushbuck Idag kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in